دفتر حقوقی وکیل من :

ارائه دهنده خدمات تخصصی حقوقی

درهر ساعت از شبانه روز میتوانید عدد ۱۱۱ را به شماره ۸۷۲۰-۶۰۰-۰۹۱۲  پیامک فرمایید تا همکاران را از نیاز جقوقی خود مطلع فرمایید.

تلفن دفتر تهران: ۸۸۴۰۱۴۱۶ ۰۲۱

بهترین دفتر حقوقی تهران

          بهترین دفتر حقوقی تهران

بهترین دفتر حقوقی تهران

 

در بسیاری از کشورهای دنیا از جمله کشور آمریکا، انگلستان، استرالیا و بسیاری از کشورهای اروپایی، موسسات حقوقی نقش برجسته ای در ارائه خدمات حقوقی به مردم دارند به گونه ای که تقریباً خدمات مشاوره حقوقی و انجام وکالت صرفاً از طریق این موسسات ارائه می گردد و به ویژه در آمریکا کمتر وکیلی به صورت شخصی فعالیت می‌نماید.

تجربه تأسیس موسسات حقوقی در آمریکا نشان می‌دهد که بیش از صدها موسسه حقوقی کوچک و بزرگ در این کشور فعالیت می‌نماید. به عنوان نمونه مطابق آمار «نشنال لاو ژورنال» در سال ۲۰۱۲، بیش از ۳۵۰ موسسه حقوقی در آمریکا فعال می باشند که تعداد وکلا و مشاوران آنها بیش از یکصد نفر بوده است. بزرگترین این موسسات، موسسه حقوقی «بیکر و مک کنزی» می‌باشد که سه سال متوالی بعنوان قوی ترین موسسه حقوقی جهان شناخته شده است و بیش از ۴۰۰۰ نفر پرسنل وکیل و همکار دارد.

با توجه به حجم گسترده فعالیت این نوع موسسات، ارائه خدمات در این موسسات نیز به صورت کاملاً تخصصی صورت می‌پذیرد و هر وکیل صرفاً در حوزه تخصصی خود مبادرت به ارائه مشاوره و یا سایر خدمات حقوقی می‌نماید که مسلماً نقش مهمی در ارتقاء کیفیت خدمات حقوقی مورد نظر دارد.

گستردگی فعالیت این موسسات نیز قابل توجه است. بسیاری از این موسسات، خدمات خود را در گستره جهانی ارائه می‌نمایند. به عنوان نمونه موسسه حقوقی «بیکر و مک کنزی» با دارا بودن ۷۴ دفتر در ۴۶ کشور دنیا، به ارائه خدمات حقوقی مشغول است. بعنوان مثال این موسسه حقوقی در آسیا دارای ۱۵ دفتر در شهرهای مهم می باشد که علاوه بر خدمات حقوقی دارای خدمات مطالعاتی نیز می باشد. مثلاً در قسمت انتشارات این موسسه در بخش آسیا می توانید از تصمیم اخیر دادگاه عالی سنگاپور در ۳۱ دسامبر سال۲۰۱۳ مبنی بر تأثیر قانون استخدام آن کشور بر شروط قراردادی مرتبط با اضافه کاری مستخدمین مطلع شوید. در کل فعالیت های حرفه ای و مطالعاتی این موسسه و شناخت آنها از بازارهای جهانی باعث شده حتی دولت ها نیز در استفاده از خدمات این موسسات در زمینه قانون گذاری پیش قدم شوند مانند دانشجویان استرالیایی که در مورد ارزش شناسی قانون اساسی کشور خود با این موسسه همکاری می کنند این مسائل و کارکردهائی از قبیل فعالیت های خیرخواهانه، شناسایی و فراهم نمودن فرصت های شغلی و … بخشی از خدمات این موسسه می باشد. بلحاظ مالی این موسسه در حال حاضر دارای حدود ۲ میلیارد و ۴۱۹ میلیون دلار درآمد است.

در سایر کشورهای جهان از جمله کشورهای اروپایی، گستردگی فعالیت موسسات حقوقی به این اندازه نیست که دارای چند هزار وکیل و همکار باشند، لیکن در این کشورها نیز موسسات حقوقی متعددی با در اختیار داشتن ده‌ها وکیل به صورت تخصصی به ارائه خدمات حقوقی می‌پردازند.

 

 

 

بهترین دفتر حقوقی تهران

Rate this post
tell
mobile
telegram
whatsapp