دفتر حقوقی وکیل من :

ارائه دهنده خدمات تخصصی حقوقی

درهر ساعت از شبانه روز میتوانید عدد ۱۱۱ را به شماره ۸۷۲۰-۶۰۰-۰۹۱۲  پیامک فرمایید تا همکاران را از نیاز حقوقی خود مطلع فرمایید.

تلفن دفتر تهران: ۸۸۴۰۱۴۱۶ ۰۲۱

صرفنظر از آنکه توصیه وکیل من، اخذ مشاوره و خدمات حقوقی در همه امور به منظور حفظ حقوق اشخاص و جلوگیری از بروز اختلافات می­باشد، تیم دعاوی وکیل من با داشتن علم و تخصص و تجربه لازم و کافی از قوانین و رویه­های قضایی و همچنین شناخت و ارتباط موثر و به روز با مراجع و مراکز قضایی با تأکید بر اخلاق حرفه­ای به حفظ حقوق موکلین و دفاع از منافع آنان می­پردازد و تیم داوری وکیل من نیز به داشتن تجربه و تخصص لازم و آشنایی با مراکز داوری داخلی و بین­المللی و تسلط بر رویه­های موجود در این مراجع ،امادگی ارائه خدمات تخصصی داوری را دارد.

بهترین مشاور حقوقی شرکتها در تهران

بهترین مشاور حقوقی شرکتها در تهران

بهترین مشاور حقوقی شرکتها در تهران

وکیل دادگستری : وکیل دادگستری فردی است که به موجب قوانین، مجاز به انجام  وکالت در دادگستری نسبت به موکلینی که به او وکالت داده اند می باشد و این موضوع مانع از وکالت وکیل دادگستری در سایر مراجع یا ادارات نخواهد بود مگر اینکه استثناء شده باشد . اشخاصی که مجاز به انجام وکالت در دادگستری می باشند حسب مورد و با توجه به حدود صلاحیت انجام وکالت در پرونده ها ، به کارآموز وکالت (عضو کانون وکلا) ، وکیل پایه دو و وکیل پایه یک تقسیم می شوند .

وکیل و وکالت در دادگاهها : وکالت در دادگاهها و دادسرا ها توسط وکیل دادگستری انجام می شود ،وکیل دادگستری در کلیه مراحل رسیدگی به پرونده های حقوقی و کیفری می تواند حضور داشته باشد و هر شخص می تواند با مراجعه به وکیلدادگستری در هر یک از مراحل اعم از دادسرا، دادگاه کیفری ، دادگاه حقوقی ، دادگاه خانواده ، اجرای احکام حقوقی ، اجرای احکام کیفری ، دادگاه تجدید نظر استان و دیوان عالی کشور ، به وکیل دادگستری وکالت اعطا نماید. با توجه به اینکه اقامه دعوی حقوقی و یا کیفری نسبت به هر موضوعی معمولاً یکبار قابلیت طرح را دارد مگر موضوعات و یا مواردی که از این قاعده مستثنی هستند لذا کسب اطلاعات لازم از طریق مشاوره حقوقی و یا اعطای وکالت به وکیل دادگستری در اقامه دعوی و یا دفاع در قبال دعوی مطروحه می تواند در حل مشکلات بوجود آمده مفید و یا مؤثر باشد .

اختیارات وکیل : وکالت در دادگاهها شامل تمام اختیارات راجع به امر دادرسی است جز آنچه را که موکل استثناء کرده یا توکیل در آن خلاف شرع باشد و یا قابل توکیل نباشد ، لیکن در امور زیر باید اختیارات وکیل در وکالت نامه تصریح شود :

وکالت راجع به اعتراض به رأی، تجدیدنظر ، فرجام خواهی و اعاده دادرسی . وکالت در مصالحه و سازش . وکالت در ادعای جعل یا انکار و تردید نسبت به سند طرف و استردادسند. وکالت در تعیین جاعل . وکالت در ارجاع دعوا به داوری و تعیین داور . وکالت در توکیل . وکالت در تعیین مصدق و کارشناس . وکالت در دعوای خسارت . وکالت در استرداد دادخواست یا دعوا . وکالت در جلب شخص ثالث و دفاع از دعوای ثالث . وکالت در ورود شخص ثالث و دفاع از دعوای ورود ثالث . وکالت در دعوای متقابل و دفاع در قبال آن . وکالت در ادعای اعسار. وکالت در قبول یا رد سوگند .

وکیل در دادرسی ، در صورتی حق درخواست صدور برگ اجرایی و تعقیب عملیات آن و أخذ محکوم به و وجوه ایداعی به نام موکل را خواهد داشت که در وکالت نامه تصریح شده باشد . سوگند ، شهادت ، اقرار ، لعان و ایلاء قابل توکیل نمی باشد .

Rate this post
tell
mobile
telegram
whatsapp