بهترین وکیل پایه یک تهران

بهترین وکیل پایه یک تهران

تلفن دفتر ۸۸۴۰۱۴۱۶  موبایل دفتر ۰۹۱۲۶۰۰۸۷۲۰ و ارسال پیامک شبانه روزی ۱۱۱ به موبایل دفتر، بهترین دفتر وکالت در تهران

بهترین وکیل پایه یک تهران

پرسش:اتحادیه حمل و نقل به چه منظور دایر گردید؟

پاسخ وکیل پایه یک : به منظور‌ فراهم آوردن زمینه انسجام و هماهنگی و مساعدت در کلیه سازمانهای حمل و نقل همگانی سراسرکشور و نیز ایجاد نظام برنامه ریزی و تامین نیازهای کلی به استناد بند ۶ ماده۱۱ اساسنامه اصلاحی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور ، اساسنامه اتحادیه سازمانهای حمل و نقل همگانی کشور مشتمل  بر سه فصل ، سی ماده، هفده تبصره تهیه و در مورخ۱۳۸۶/۱۰/۰۴ به تصویب رسید که طی ابلاغیه شماره ۶۴۵۲۱/۱/۰۱ مورخ ۱۳۸۶/۱۲/۰۴ از سوی معاونت محترم هماهنگی امور عمرانی وزارت کشور و ریاست سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور به استانداریهای سراسر کشور ابلاغ گردید و سپس دفتر هماهنگی حمل و نقل و ترافیک سازمان شهرداریها با دعوت از مدیران عامل سازمانهای حمل و نقل همگانی در مورخ ۱۳۸۷/۰۲/۲۶ اقدام به برگزاری اولین مجمع عمومی نمود .

اتحادیه سازمانهای حمل و نقل همگانی کشور متولی امور حمل و نقل همگانی (بار و مسافر) در شهرهای با جمعیت کمتر از یکصد هزار نفر می باشد. بر این اساس امورات مربوط به  تجهیز، توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهری(تاکسی، ون، میدل باس، مینی بوس، اتوبوس، وانت بار) بیمه رانندگان فعال در حوزه حمل و نقل درون شهری، سوخت خودروهای عمومی، شناسایی و ساماندهی وانت‌بارها، مدیریت مراکز معاینه فنی خودروهای سبک سراسر کشور و امور مربوط به پایانه های مسافربری در بیش از ۹۲% شهرهای کل کشور(۱۰۹۱شهر از ۱۱۸۳ شهر کل کشور) توسط این اتحادیه پیگیری و انجام می شود. در بین شهرهای مذکور ۱۴۰ شهر دارای سازمان حمل و نقل همگانی می باشند که اکثر این شهرها دارای جمعیتی بین ۳۰ تا ۱۰۰ هزار نفر می باشند.

پرسش: کد UN به چه معناست؟

پاسخ وکیل پایه یک دادگستری : برای شناسایی کالاهای خطرناک یک عدد چهار رقمی به هر کالا اختصاص داده شده است که این عدد چهار رقمی شماره سازمان ملل یا اصطلاحاً کد (UN) نامیده می‌شود. در واقع این کد به عنوان کلید رمز برای شناسایی کالاهای خطرناک می‌باشد زیرا با دانستن این کد می‌توان به اطلاعات زیادی که برای حمل و بسته‌بندی و … مورد نیاز است دست یافت.

پرسش: کنوانسیون CMR به چه معناست؟

پاسخ وکیل پایه یک دادگستری : مجموعه ای از قوانین است که ناظر به روابط بین حمل کننده، فرستنده و گیرنده  می باشد .

 

Rate this post
tell
mobile
telegram
whatsapp