وکیل ثبت شرکتهای خارجی

دفتر حقوقی وکیل من :

ارائه دهنده خدمات تخصصی حقوقی

درهر ساعت از شبانه روز میتوانید عدد ۱۱۱ را به شماره ۸۷۲۰-۶۰۰-۰۹۱۲  پیامک فرمایید تا همکاران را از نیاز حقوقی خود مطلع فرمایید.

تلفن دفتر تهران: ۸۸۴۰۱۴۱۶ ۰۲۱

صرفنظر از آنکه توصیه وکیل من، اخذ مشاوره و خدمات حقوقی در همه امور به منظور حفظ حقوق اشخاص و جلوگیری از بروز اختلافات می­باشد، تیم دعاوی وکیل من با داشتن علم و تخصص و تجربه لازم و کافی از قوانین و رویه­های قضایی و همچنین شناخت و ارتباط موثر و به روز با مراجع و مراکز قضایی با تأکید بر اخلاق حرفه­ای به حفظ حقوق موکلین و دفاع از منافع آنان می­پردازد و تیم داوری وکیل من نیز به داشتن تجربه و تخصص لازم و آشنایی با مراکز داوری داخلی و بین­ المللی و تسلط بر رویه­ های موجود در این مراجع ،امادگی ارائه خدمات تخصصی داوری را دارد.

 

وکیل ثبت شرکتهای خارجی

وکیل ثبت شرکتهای خارجی

وکیل ثبت شرکتهای خارجی

ثبت شرکت خارجی در ایران

شرکت حقوقی ما ارائه خدمات حقوقی در تشکیل شرکت در ایران و خارج از ایران در هر حوزه قضایی دیگر در صورت درخواست.

الزامات تشکیل شرکت ایران

شرایط لازم برای ثبت نام از یک شاخه یا دفتر نمایندگی شرایط خاصی قابل اجرا به اشخاص حقوقی و یا افراد به ثبت نام شاخه ها و یا دفتر نمایندگی شرایط عمومی زیر را در نظر دارد.

۱-این شرکت، که در نظر دارد برای باز کردن یک شاخه یا یک دفتر نمایندگی، باید در حال حاضر به عنوان یک نهاد حقوقی در کشور خود را از مبدا به ثبت رسیده است.
درمان ۲-دو طرفه از کشور خود را مورد نیاز است که بدان معنی است که شرکت های ایرانی باید قادر به لذت بردن از درمان همان (به عنوان حداقل) در کشور شما در مورد شاخه های ثبت نام و یا دفاتر نمایندگی باشد.
۳-نماینده آژانس باید مدیریت شود / اداره شده توسط افراد به طور دائم در ایران واقع شده

علاوه بر شرایط عمومی بالا ذکر شد، رشته خود را از فعالیت باید در یکی از دسته های زیر قرار می گیرند:
۱-شما قصد به ارائه خدمات فروش به مشتریان ایرانی خود را اگر شما از فروش محصولات و یا خدمات به خریداران ایرانی؛ شما می توانید تقاضای خود را به ثبت شعبه یا نمایندگی از شرکت شما خدمات پس از فروش ارائه می کنند.
۲-شما باید یک قرارداد با اشخاص ایرانی و، برای اجرای پروژه، شما نیاز به در ایران واقع شود و به عنوان یک نهاد قانونی شناخته شده است.
۳-اگر شما با توجه به سرمایه گذاری به منظور یا بررسی پروژه های بالقوه، شرکای غیره، شما می توانید برای همان اعمال می شود.
۴-شما یک قرارداد مشترک با پیمانکاران ایرانی برای اجرای یک پروژه در یک کشور سوم.
۵-شما فعالیت صادرات ایران ترویج می کند. اگر چه شما قصد انجام می تواند به عنوان آوردن فن آوری، تجهیزات ویژه، دانش طبقه بندی شده، دانش. و غیره که در ارتقاء قابلیت های اشخاص ایرانی به تولید محصولات بیشتر صالح و به تبع آن ارتقاء صادرات ایران به پایان می رسد، شما می توانید به خوبی اعمال می شود.
۶-ارائه و انتقال مهندسی، دانش فنی و مطمئن شوید
۷-شما باید یک قرارداد با دولت ایران، و یا شما اجازه مخصوص از اقتدار نسبی ایران برای انجام فعالیت های خاص خود را (که نیاز به اجازه مخصوص از جمله خدمات بانکی، حمل و نقل، و غیره) به دست آمده

 

Rate this post
tell
mobile
telegram
whatsapp