وکیل دعاوی حقوقی

وکیل دعاوی حقوقی

موکلین گرامی،

ورودتان به سایت  com . وکیل من .www   را خوش آمد میگوییم


امیدواریم بتوانیم قدمی برای حل مشکل شما برداریم . 


وکیل من ، گروهی مجرب از وکلا و حقوقدانان است که با دارا بودن دانش و تجربه کافی و وافی ، و همچنین ارتباطات موثر با وکلا و حقوقدانان در ایران و سایر کشورها توانسته است تیم حقوقی پرتوان و پای بند به اصول اخلاق حرفه ای را جهت ارائه خدمات حقوقی مورد نیاز به کلیه افراد ، شرکتها و سازمانها و نهادهای عمومی و دولتی در ایران و خارج از کشور تشکیل دهد.

وکیل من ، با بیش از یک دهه تجربه فعال در عرصه های حقوق داخلی و بین المللی توانسته است علاوه بر ارائه مشاوره و همچنین طرح وپیگیری پرونده های موفق حقوقی برای موکلین ایرانی و خارجی در مراجع قانونی ایران ، حضور موفقی هم در دادگاههای سایر کشورها و عرصه های مختلف حقوق بین الملل داشته باشد.

همچنین وکیل من افتخارات و تجربیات موفقی و هم در تهیه فیلمهای مستند حقوقی کسب کرده است که در شبکه های تلویزیونی داخلی و همچنین شبکه های تلویزیونی خارجی و یا سمینارهای بین المللی نیز به نمایش گذارده شده است.

بدین ترتیب وکیل من افتخار دارد این فرصت استثنایی را که در اختیار شما قرار گرفته تا بجای صرف وقت و هزینه زیاد در پیدا کردن افراد متعدد برای مسائل مختلف حقوقی یک مجموعه از تجربه ، دانش و تخصص را با صرف وقت و هزینه کمتر و مناسبتر در اختیار گیرید را مغتنم شمارد.  سپاسگزاریم.

….  هم اکنون با ما تماس بگیرید.

************************************

     

مشاوره حضوری :

تلفن دفتر تهران  ۷۷۵۱۶۱۶۱

مدیر هماهنگی : ۲۰ ۸۷ ۶۰۰  ۰۹۱۲

فکس   ۷۷۵۱۶۱۴۶

آدرس دفتر تهران: خیابان مطهری- خ ترکمنستان – خ ملک – پلاک۳۲- واحد۹

************************************

مشاوره غیر حضوری آنلاین

Skype : vakileman.com

ooVoo:  vakileman.com

Rate this page
tell
mobile
telegram
whatsapp