وکیل کپی برابر اصل مدارک

وکیل کپی برابر اصل مدارک

وکیل کپی برابر اصل مدارک

وکیل کپی برابر اصل مدارک

پرسش:اتحادیه حمل و نقل به چه منظور دایر گردید؟

پاسخ: به منظور‌ فراهم آوردن زمینه انسجام و هماهنگی و مساعدت در کلیه سازمانهای حمل و نقل همگانی سراسرکشور و نیز ایجاد نظام برنامه ریزی و تامین نیازهای کلی به استناد بند 6 ماده11 اساسنامه اصلاحی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور ، اساسنامه اتحادیه سازمانهای حمل و نقل همگانی کشور مشتمل  بر سه فصل ، سی ماده، هفده تبصره تهیه و در مورخ1386/10/04 به تصویب رسید که طی ابلاغیه شماره 64521/1/01 مورخ 1386/12/04 از سوی معاونت محترم هماهنگی امور عمرانی وزارت کشور و ریاست سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور به استانداریهای سراسر کشور ابلاغ گردید و سپس دفتر هماهنگی حمل و نقل و ترافیک سازمان شهرداریها با دعوت از مدیران عامل سازمانهای حمل و نقل همگانی در مورخ 1387/02/26 اقدام به برگزاری اولین مجمع عمومی نمود .

اتحادیه سازمانهای حمل و نقل همگانی کشور متولی امور حمل و نقل همگانی (بار و مسافر) در شهرهای با جمعیت کمتر از یکصد هزار نفر می باشد. بر این اساس امورات مربوط به  تجهیز، توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهری(تاکسی، ون، میدل باس، مینی بوس، اتوبوس، وانت بار) بیمه رانندگان فعال در حوزه حمل و نقل درون شهری، سوخت خودروهای عمومی، شناسایی و ساماندهی وانت‌بارها، مدیریت مراکز معاینه فنی خودروهای سبک سراسر کشور و امور مربوط به پایانه های مسافربری در بیش از 92% شهرهای کل کشور(1091شهر از 1183 شهر کل کشور) توسط این اتحادیه پیگیری و انجام می شود. در بین شهرهای مذکور 140 شهر دارای سازمان حمل و نقل همگانی می باشند که اکثر این شهرها دارای جمعیتی بین 30 تا 100 هزار نفر می باشند.

پرسش: کد UN به چه معناست؟

پاسخ: براي شناسايي كالاهاي خطرناك يك عدد چهار رقمي به هر كالا اختصاص داده شده است كه اين عدد چهار رقمي شماره سازمان ملل يا اصطلاحاً كد (UN) ناميده مي‌شود. در واقع اين كد به عنوان كليد رمز براي شناسايي كالاهاي خطرناك مي‌باشد زيرا با دانستن اين كد مي‌توان به اطلاعات زيادي كه براي حمل و بسته‌بندي و … مورد نياز است دست يافت.

پرسش: کنوانسیون CMR به چه معناست؟

پاسخ: مجموعه ای از قوانین است که ناظر به روابط بین حمل کننده، فرستنده و گیرنده  می باشد .

 

Rate this post
tell
mobile
telegram
whatsapp