بهترین وکیل ملک ایران

تلفن دفتر ۸۸۴۰۱۴۱۶ موبایل دفتر ۰۹۱۲۶۰۰۸۷۲۰ و ارسال پیامک شبانه روزی ۱۱۱ به موبایل دفتر، وکیل بین المللی

بهترین وکیل ملک ایران

پرسش: برای اقامت در دبی و دیگر مناطق امارات متحد عربی چه نکاتی را باید در نظر داشته باشیم؟

پاسخ به پرسش وکیل بین المللی: امارات متحده عربی تشکیل شده از هفت شهر (امارت) میباشد: ابوظبی، دبی، شارجه، ام القوین، فجیره، عجمان و راس الخیمه. چهار پنجم کشور امارات بیابانی میباشد که در مقابل برجها و آسمان خراشهای بلند و درختان نخل، در کنار کوههای حاجر قرار گرفته است. در دبی و سایر کشورهای حوزه خلیج فارس، بر خلاف سایر کشورهای دنیا ویزا توسط اداره مهاجرت و وزارت کار صادر می شود و نه توسط سفارت خانه های امارات در دنیا. نیاز به ویزای دبی برای ملیت های مختلف، تفاوت بسیاری دارد و قوانین مربوط به آن بدون اطلاع قبلی تغییر می کنند. لذا قبل از سفر حتما اطلاعات لازم را کسب نمایید و نسبت به تهیه ویزا اقدام نمایید. تمامی مسافران به جز افراد ساکن کشورهای عضو شورای همکاری خلیج (بحرین، کویت، قطر، عمان و عربستان سعودی) می بایست ویزا تهیه نمایند.
[aparat id=”49ZtN”]

با وجود مساحت کوچک آن، امارات به یکی از قطبهای مهم و قلب اقتصادی منطقه در روابط بین المللی، اقتصادی و سرمایه گذاری تبدیل شده است. برای اقامت در این کشور قبل از هرگونه تصمیمی برای کار و زندگی حتی اگر برای گذران دوران بازنشستگی قصد اقامت دارید بررسی همه جانبه انجام دهید و واقع‌بینانه تصمیم بگیرید در هر حال از بررسی‌های سطحی بگذرید و واقعاً عمقی وارد شوید. همچنین باید بررسی لازم در خصوص نوع کار و فعالیت را انجام دهید و در نظر داشته باشید که در هر زمینه و شغلی که قصد انجام فعالیت دارید، باید تخصص لازم و نیز سرمایه کافی را داشته باشید و جوانب مختلف را در نظر بگیرید. اگر پنجاه درصد مصمم به کار و اقامت شده‌اید، ویزای دوماهه بگیرید و در خصوص این موارد دقت نظر به عمل آورید

پرسش: ماهیت ومفهوم تجارت بین المللی چیست؟

پاسخ به پرسش وکیل بین المللی: حقیقتاً تجارت بین المللی همانا روابط تجارتی یعنی صادرات وواردات کالاها و خدمات بین کشورهای مختلف جهان است. چون هیچ کشو را از ابتدا تاکنون نمیتوان دریافت نمود، که تمام ضروریات ونیاز مندیهای خود رابدون داشتن روابط تجارتی به صورت احسن برآورده کند . بناءً ناگزیراست برای رفع نیازمندی های خود روابط تجارتی را بادیگرکشورها برقرار کند. پس تجارت بین المللی ناشی از روابط عرضه وتقاضا برای کالا وخدمات بین کشورهای مختلف جهان به دلیل مفاد وسود آوری برقرار میگردد. امروز تجارت بین المللی شکل پیشرفته ومدرن تررابه خود گرفته وسهولت های را برای روابط تجارتی بین گشورها ایجاد کرده که این سهولت ها وپیشرفت تکنالوژی سرعت اثرات را درقسمت عرضه وتقاضای کالا درسطح بازارهای جهانی گزاشته است که میتوان نمونه این سهولت هارارابیان داد.

پرسش: فرم S.A.D در گمرک چیست ؟

پاسخ: سند یا اظهار نامه واحد گمرکی است که به منظور یکسان سازی جمع آوری اطلاعات و پدازش ماشینی آن طراحی گردیده است .

پرسش: CRF چیست ؟

پاسخ: یک سند گمرکی است که توسط موسسات بازرسی کالا صادر می شود و نشان می دهد که قیمت کالا در مبدأ مورد تأیید شرکت بازرسی قرار گرفته است .

Rate this post
tell
mobile
telegram
whatsapp