در ابتده بهتر است بدانیم تفاوت وکیل پایه یک و وکیل پایه دوم چیست:

وکلای پایه دو تنها حق شرکت در محاکم کیفری و جرم‌های تعزیری مستوجب حبس ولی کمتراز ۱۰ سال و جزای نقدی منتج می‌شود را دارند و همچنین در محاکم حقوقی چنانچه کمتر از ۵۰میلیون تومان باشد و همچنین اختلافات در نکاح ، طلاق می‌توانند از حقوق موکل خود دفاع کنند و در تمامی پرونده ها نمی تواند ورود نمایید ولی وکیل پایه یک حق شرکت در تمامی محاکم اعم از حقوقی و کیفری و تمامی پرونده ها را دارد.

وکیل پایه یک می تواند بدون محدودیت در تمامی محاکم حقوقی و کیفری در کل کشور اعلام وکالت نماید و در تمامی پرونده ها ورود نموده و از موکل خود دفاع نمایید. اما وکیل پایه دو تنها در برخی از پرونده ها می تواند ورود کرده و از موکل خود دفاع نمایید.

به این نکته دقت نمایید که وکیل پایه یک در دادگاه سراسر کشور می توانند از حقوق موکلین خود دفاع کند و از تمامی شهرها پرونده و موکل داشته باشد ولی فقط در شهری که پروانه تاسیس دفتر دارد می تواند دفتر تاسیس نمایید.

وکیل پایه یک دادگستری کسی است  که در دادگاه عالی از طرف دادستان صحبت می کند و یا از موکل خود دفاع می نمایید.

وکیل پایه یک دادگستری کسی است که به موکلین خود مشاوره می دهد و اسناد و موارد قانونی انها را مشاهده و در شرایطی می تواند به نمایندگی موکل خود در دادگاه حضور پیدا کند.

وکیل پایه یک دادگستری می تواند تمامی مسائل حقوقی از تهیه پیش نویس گرفته تا ثبت اختراع انجام دهد و در واقع در تمام پرونده های حقوقی و کیفری ورود نمایید.

وکیل پایه یک دادگستری از مردم در برابر رسوخ دولتی و خصوصی دفاع می کنند. دانش وکیل پایه یک دادگستری از قانون باعث می شود شما بتوانید بهترین نتیجه را در پرونده های خود دریافت نمایید.

شما کاربران ارجمند برای انتخاب یک وکیل پایه یک دادگستری مجرب می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نموده و از ما مشورت بگیرید.

Rate this post
tell
mobile
telegram
whatsapp