ارزان ترین وکیل

ارزان ترین وکیل

ارزان ترین وکیل

با مشکلات خداحافظی کنید !!
الان که دیگه درآمدا کفاف خرج و مخارج زندگی رو به این سادگیا نمیدن، خیلیا باید دو، سه تا کار یا شایدم بیشتر داشته باشن تا دخل و خرجشون با هم بخونه ! الان که بیکاری و فقر و هزاران مشکل دیگه حسابی ذهن و زندگی مردم رو ریخته بهم، الان که دیگه ما ادما فرصت نمیکنیم حتی بهم زنگ بزنیم، با مشکلات ریز و درشتی که جلو راهمون سبز میشه چیکار کنیم؟ بیمه ، دارائی، شکایت، کلاه برداری، خیانت، دزدی، اهانت….. نه فرصت دنبال این کارا رفتن هست نه پولش. این مشکلات رو بحال خودشون هم که نمیشه رها کرد!
راه حل این مشکلات وکیله که ارزان ترین وکیل هم با ما، وکیل. حتما چندباری این کلمه رو شنیدی؟ واژه ای که جای خودش را بیش از گذشته در بین مردم ایجاد کرده. فردی که میتونه بجای تو همه این کارها رو سامون بده تا تو با خیال راحت به بقیه مشکلاتت برسی! اما وکیل داریم تا وکیل! وکیل خوب کیه؟ چجوری اعتماد کنم؟ از کجا پیدا کنم؟ حالا اگه هم خوب بود، هم قابل اعتماد، پولش رو از کجا بیارم؟!

وکیل من ارزان ترین وکیل

واقعیت امر اینه که خب چون ما اطلاعات حقوقی و تجریه پیگیری این کارا رو نداریم باید کار رو بسپریم دست کاردونش. میتونیم بریم یه موسسه یا دفتر وکالت تا یه وکیل خوب بهمون معرفی کنن. خب تا اینجا قسمت اولش حل میشه. اما پولش چی میشه؟ هیچ کسی مجانی که برای ادم کاری نمیکنه! بعدشم این وکلا کلی پول میخان! چیکار کنم؟جواب این سوال دیگه پیش ماست! یعنی یه موسسه یا دفتر منصف، که بعد از بررسی موضوع پروندت، با توجه به سطح پیچیدگی و دشواری موضوع و متناسب با شرایط مالیت میتونه یه وکیل مناسب برات بگیره تا خیال راحت بشه. اینجوری هم از انجام کار خیالت جمعه، هم برای پولش نگرانی نداری. چون هردوش رو باهم درنظر گرفتن. تازه وقتی به دفتر ما مراجعه میکنی، هم تو مبلغ کل میتونی تخفیف بگیری هم تو شرایط پرداختت، یعنی شرایط مالیت لحاظ میشه. دیگه خیالت راحت باشه! ایندفعه اگه مشکل و دردسری اومد سراغت، خیلی اروم و در کمال خونسردی فقط کافیه به ۶۰۰۸۷۲۰ ۰۹۱۲ زنگ بزنی یا ی سری به سایت “وکیل من” بزنی !
ما اومدیم که یه باری از دوش شما برداریم تا با فراغت خاطر بیشتری، زندگی کنی، زندگی! شاد باشی.

 

Rate this post
tell
mobile
telegram
whatsapp