بهترین وکیل زمین

 

بهترین وکیل زمین

چرا به وکیل ملکی نیاز داریم؟

(بهترین وکیل زمین) خرید ملک و سرمایه گذاری در املاک یکی از بزرگترین و سنگین ترین خریدهای ماست. از آنجایی که میزان مبادلات مالی در این زمینه بسیار بالاست و گاهی تمام سرمایه زندگی یک فرد می باشد، پس عاقلانه است که هیچ ریسکی را نپذیرفته و از تمامی مراحل خرید ملک آگاهی کامل داشته باشد.

و در صورت بروز مشکلات ملکی با مشکلات جدی روبرو هستیم:

دادگاه های ایران بسیار وقت گیر هستند و وقت و انرژی زیادی می گیرند.
هزینه بالایی دارد.
قوانین املاک و مستغلات بسیار گسترده و پیچیده هستند.
اگر به دلیل عدم اطلاع از قانون مشکلی پیش بیاید خسارات جبران ناپذیری به همراه خواهد داشت.

بهترین راه حل انتخاب وکیل ملکی است زیرا:

 

یک وکیل ملکی متخصص در کلیه قوانین املاک است و از همه پیچیدگی ها و جزئیات آگاه است.
در اسرع وقت به نتیجه خواهید رسید.
هزینه شما بسیار کم خواهد بود.
و البته وقت و انرژی خود را در دادگاه تلف نمی کنید.
وکیل املاک خطر شکست را تا حد زیادی کاهش می دهد.

روش های انتخاب وکیل خوب برای زمین در تهران

بسیاری از افرادی که در پرونده های ملکی با مشکل مواجه می شوند به دنبال یک وکیل ملکی خوب هستند. اراضی یکی از املاکی است که اغلب بر سر مالکیت آن دچار مشکل و اختلاف است. به همین دلیل مردم برای دفاع از حقوق خود در دادگاه ها به یک وکیل خوب برای زمین نیاز دارند. مراجعه به وکیل ملکی می تواند در این موارد بسیار کمک کننده باشد. اگر اطلاعات کافی در مورد وکیل زمین ندارید و نمی دانید به چه کسی مراجعه کنید، ما شما را بیشتر راهنمایی می کنیم.

چه کسی وکیل خوبی برای زمین است؟

وکیل خوب زمین شخصی است که در زمینه املاک و غیرمنقول فعال باشد و در این موارد تخصص کافی داشته باشد. وکیلی که همیشه در پرونده های ملکی فعال است، وکیل ملکی نامیده می شود. اموال غیرمنقول اموالی است که قابل نقل و انتقال نیست. زمین و زمین نیز از اموال غیرمنقول است زیرا قابل جابه جایی نیست. اگر به دنبال یک وکیل ملکی خوب هستید، حتما پرونده خود را به یک وکیل ملکی بسپارید. وکلای املاک تجربه زیادی در زمینه پرونده های زمین دارند و تمامی قوانین و پیچیدگی های مربوط به آن را می دانند. این وکلا می توانند در اسرع وقت پرونده ملکی شما را به نتیجه برسانند و عدالت را در حق شما ادا کنند.

یک وکیل خوب برای زمین چه تفاوتی با سایر وکلا باید داشته باشد؟

یک وکیل خوب برای زمین شخصی است که در پرونده های املاک و زمین تخصص زیادی داشته باشد. این وکیل باید نسبت به سایر وکلا عملکرد بسیار بهتری داشته باشد و از کلیه قوانین مربوط به پرونده های زمینی مطلع باشد. همچنین این وکیل باید بهتر از سایر وکلا بتواند لایحه مربوط به پرونده زمین را بنویسد و به دادگاه ارائه کند.

مراجعه به وکیل ملکی خوب در چه مواردی ضروری است؟

اگر با مالکیت زمین خود مشکل دارید، باید با یک وکیل زمین خوب مشورت کنید. اگر این مشکلات به موقع حل نشوند، مشکلات زیادی را ایجاد می کنند و ممکن است اموال شما در خطر باشد.

در ادامه به مواردی می پردازیم که می توانید از یک وکیل خوب زمین کمک بگیرید.

اگر شخصی بدون اجازه شما وارد زمین شما شود و ادعای مالکیت زمین شما را داشته باشد.
اگر کسی بدون اجازه شما به تصرف زمین شما ادامه داد، می توانید با کمک یک وکیل ملکی، او را از زمین خود بیرون کنید.
اگر شخصی با سند جعلی ادعای مالکیت زمین شما را داشته باشد، می توانید با کمک وکیل ملکی خود مطالبات مربوطه را مطرح کنید.
اگر شخصی به زمین شما آسیب رساند و خسارت مالی به شما وارد کرد، می توانید از او شکایت کنید. کمک گرفتن از یک وکیل حرفه ای کمک خواهد کرد.
اگر کسی بدون رضایت شما سعی کرد زمین شما را بفروشد، می توانید از یک وکیل املاک کمک بگیرید.

وظایف یک وکیل خوب برای زمین چیست؟

وظایف یک وکیل خوب برای زمین چیست؟

یک وکیل خوب وظایف خاصی برای زمین دارد. وکیل ملکی موظف است از موکل خود در برابر ضررهای مالی محافظت کند. یک وکیل باید مطمئن شود که عدالت در مورد موکل اجرا می شود و موکل به حقوق خود می رسد. اگر شخصی بخواهد حقوق موکل را تضییع کند، وکیل باید از طرق قانونی جلوی او را در دادگاه بگیرد.

وکیل خوب زمین در تهران وظیفه دارد در جریان رسیدگی به پرونده موکل خود را مطلع کند تا موکل با آگاهی بیشتر در دادگاه حاضر شود. یکی دیگر از وظایف مهم وکیل مدنی اقامه دعاوی حقوقی و کیفری مرتبط با پرونده است. جمع آوری مدارک لازم برای احقاق حق موکل نیز از وظایف یک وکیل خوب برای زمین است.(بهترین وکیل زمین)

چرا باید از یک وکیل حرفه ای املاک برای پرونده های ملکی استفاده کرد؟

ممکن است فکر کنید برای حل یک پرونده ملکی نیازی به مشورت با یک وکیل خوب برای زمین نیست. گفتنی است پرونده های اموال بیشترین تعداد پرونده ها را در دادگاه ها تشکیل می دهد. اما در عین حال پرونده های ملکی بسیار پیچیده است و هر لحظه ممکن است روند پرونده تغییر کند.

اگر فردی نتواند عدالت را در مورد خود رعایت کند، ممکن است پرونده را از دست بدهد و احتمالاً متحمل خسارات مالی هنگفتی شود. در این راستا در پرونده های ملکی باید از یک وکیل خوب برای زمین مشورت کرد. زیرا وکلا به خوبی می دانند که چگونه از حقوق شما محافظت کنند و از خسارات مالی جلوگیری کنند.

انواع دعاوی که توسط وکلای ملکی مطرح می شود چیست؟

دعاوی یک سری درخواست هایی است که توسط یک وکیل خوب برای زمین برای دفاع از موکل در دادگاه مطرح می شود. دعاوی حقوقی انواع مختلفی دارد که هر کدام در زمینه خود دسته بندی می شوند. دعاوی مرتبط شامل دعاوی کیفری و دعاوی حقوقی می باشد. در ادامه می خواهیم در مورد انواع این ادعاها توضیحات مفصلی ارائه کنیم.

پرونده های کیفری که توسط یک وکیل خوب برای زمین مطرح می شود چیست؟

دعاوی کیفری به دعاویی گفته می شود که در مواردی که جرم واقع شده توسط وکیل خوب برای زمین اقامه می شود. این جرم می تواند مربوط به ملک یا زمین باشد و فرقی نمی کند. در ادامه به برخی از دعاوی کیفری که در دادگاه توسط وکلا مطرح می شود اشاره می کنیم.

جعل سند و استفاده از سند جعلی
تصرف مال توسط شخص دیگر
انتقال منافع ملکی به دیگری
تقلب در خرید و فروش زمین
فروش مال غیر بدون اذن و رضایت او
تغییر کاربری اراضی کشاورزی به مسکونی
ورود به زمین شخص دیگری بدون اجازه او
آسیب رساندن به زمین دیگری و ایجاد خسارت مالی

دعاوی حقوقی مطرح شده توسط وکیل ملکی

دعاوی حقوقی مطرح شده توسط وکیل ملکی

دعاوی حقوقی توسط یک وکیل خوب برای زمین زمانی مطرح می شود که در اجرای مفاد قرارداد تخلفی صورت گیرد. در واقع این دعاوی زمانی مطرح می شود که مفاد قرارداد توسط طرف مقابل اجرا نشود. دعاوی حقوقی از جمله مهمترین دعاوی است که توسط وکلای ملکی در دادگاه مطرح می شود. در ادامه به معرفی برخی از این ادعاها می پردازیم.

دعوای خلع ید: این دعوا زمانی مطرح می شود که شخص بدون اجازه و رضایت مالک به تصرف ملک خود ادامه دهد. در این زمان مالک می تواند با کمک وکیل ملکی دعوای تخلیه را مطرح کند.
دعوای فروش و نقل و انتقال ملک مشاع: این دعوا زمانی مطرح می شود که بین چند مالک در مورد مالکیت یک ملک اختلاف شود. یعنی ملک مورد نظر چند مالک مشترک است ولی در تقسیم آن اختلاف است.
دعاوی نیازمند سند رسمی: زمانی که فروشنده تصمیم می گیرد ملک خود را به خریدار بفروشد، اما از تنظیم سند رسمی خودداری می کند، این ادعا مطرح می شود. خریدار می تواند با کمک یک وکیل خوب زمین، سند رسمی زمین بگیرد.
مطالبات سرقفلی: زمانی که مالک ملک خود را به مستاجر اجاره می دهد مبلغی را به عنوان پیش پرداخت دریافت می کند. این پیش پرداخت بدین معناست که مستاجر می تواند در زمان مقرر در قرارداد از مزایای زمین مورد نظر استفاده کند. پس از پایان مدت قرارداد، مستاجر می تواند پس از دریافت پول خود، ملک را ترک کند.
دعاوی تعدیل اجاره بها: این دعاوی زمانی مطرح می شود که مبلغ اجاره بها در اجاره تعیین شود. مستاجر موظف است این مبلغ را ماهانه به مالک پرداخت کند.
دعاوی بطلان قرارداد: از این دعاوی زمانی استفاده می شود که در یکی از مفاد مربوطه قرارداد اشکالی وجود داشته باشد.

وکیل زمین چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

یک وکیل خوب برای زمین باید دارای ویژگی هایی باشد که بتواند وظایف خود را به خوبی و به طور کامل انجام دهد. احتمالا بارها به دنبال یک وکیل بسیار خوب و حرفه ای بوده اید. اما نمی دانستید کدام وکیل را انتخاب کنید. در ادامه به ویژگی های یک وکیل خوب و حرفه ای می پردازیم تا بتوانید دانش خوبی در این زمینه داشته باشید.

وکیل باید روحیه تلاش داشته باشد و تمام تلاش خود را برای دفاع از موکل خود در دادگاه انجام دهد.
وکلای حرفه ای سابقه بسیار درخشانی دارند و در پرونده های مختلف موفقیت چشمگیری داشته اند.
یک وکیل خوب و حرفه ای با موکل خود صادق است و سعی می کند انتظارات موکل خود را از نتیجه پرونده منطقی کند.
با توجه به شرایط پرونده، وکیل باید دعاوی مقتضی را در دادگاه مطرح کند.

شما می توانید برای دریافت مشاوره تخصصی کاملا رایگان در هرساعت از شبانه روز با کارشناسان وکیل من با شماره تماس ۸۷۲۰ ۶۰۰ ۰۹۱۲ تماس بگیرید .

5/5 - (1 امتیاز)
tell
mobile
telegram
whatsapp