بعداز گذشت نیم ساعت اجازه ورود به اطاق گرفتم با هزار دلهره وارد شده ام آقای شاه حسینی برخورد خیلی خوبی داشتند کمی از دلهره و اضطرابم کم شد استاد با آقای وکیل از قبل صحبت کرده بودند از همان روز وی در مورد پرونده قتل غیر عمد که وکالتشان را قبول کرده بود با من صحبت کرد از من خواست که کمی اطلاعات در اختیار ش بگذارم و گفت : می توانی از فردا مشغول به کار شوی بعد از تمام شدن صحبت وآشنا شدن با نحوه ودر خواست ایشان از دفتر خارج شدم تمام فکرو ذهنم درگیر این پرونده بود چند ماهی با آقای حسینی مشغول پرونده قتل ایمان بودیم با رفت وآمد توی این دادگاه ها آدم با همه جور قشرهای مختلف وکیل های مختلف آشنا میشود
امروز روز سرنوشت ایمان و روز صدور رای از طرف قاضی و برد وکالت آقای حسینی بود . بعد از تلاش های زیاد و گذشت ماهها رای صادر شد و بی گناهی ایمان ثابت شد .
ایمان از از وکیل خوب وبا تمام امید هایی که به او داده شد تشکر کرد . آن روز فهمیدم وقتی که یک وکیل به حق پروندهای را می برد چقدر لذت بخش است.همیشه مواقع بیکاری فکر می کردم که آدم های مهم شهر تمام آن هایی که از نظر اقتصادی ، سیاسی جایگاه مهمی دارند، وضع مالی خوب، تحصیلات بالا، خونه های گرون قیمت و ماشین های لوکس دارند، چه گونه و با چه اطلاعاتی، وکیل های خودشون رو انتخاب می کنند تا در مواقع مهم و گیر وداد کارهاشون، این وکیل ها یا دفتر وکالت به نحو احسنت کار این اشخاص را با یک وکالت کاملا حرفه ای ویک تصمیم درست اجام دهند. تا هم به حقشون که هیچ به بیشتر از اون برسن یا حق دیگران رو پایمال کنن یا …. خلاصه همیشه برنده بازی باشند.

ادامه مطلب

Rate this post
tell
mobile
telegram
whatsapp