گروه وکلای وکیل من با دارا بودن چندین وکیل زمین بی سند مجرب و با تجربه می تواند شما را در به نتیجه رسیدن این پرونده های خود در این زمینه یاری نمایید.

بهتر است بدانید قانون ثبت در سال ۱۳۱۰ به تصویب رسیده و در بخشی از این قانون تعیین شده که تمام املاک باید ثبت شده و برای تمامی اموال سند رسمی نیز صادر شود و همچنین اداره‌های دولتی که دارای سند رسمی را به عنوان مالک شناخته می شوند.

در سالهای ۶۵ و ۷۰ برای ساماندهی ساختمان‌ ، اراضی و باغ‌هایی که سند رسمی نداشتند مواد قانونی ۱۴۷ و ۱۴۸ قانون ثبت اسناد و املاک اصلاح شد و در آذرماه سال ۸۳ پایان یافت.

وکیل زمین بی سند اعلام می دارد مشکل زمین‌های بدون سند به دهه‌های اخیر محدود نمی‌شود و از قدیم وجود داشته است اما تهران و در طول دو دهه اخیر بسیار بیشتراز قبل با این مشکلات مواجه بوده است. بهتر است بدانید در دهه ۱۳۶۰ و با ورود موج مهاجرت شهرهای کوچک به تهران این مشکل بسیار شدت یافت و در همین زمان زمین‌های فاقد سند افزایش پیدا کرند.

به گفته وکیل زمین بی سند سال گذشته قانونی تصویب شد که می‌تواند مشکلات این املاک را سریعتر رفع نمود. باید بدانید در قانون الزام به تنظیم سند رسمی همه مجبورند برای املاک سند تهیه کنند.

سند دار کردن املاک بدون سند برای عموم مردم کار دشواری است و در این راه یک وکیل زمین بی سند خوب می تواند بسیار شما را یاری کند ولی در ادامه در زمینه شیوه کار مقداری توضیح خواهیم داد.

حل مشکل سند در مورد املاکی که شرایط قانون تعیین تکلیف اراضی را داشته باشند از طریق هیاتهای حل اختلاف انجام می شود، در این هیات‌ها یک قاضی و رئیس اداره ثبت و رئیس اداره راه و شهرسازی و یا رئیس اداره جهاد کشاورزی و یا قائم‌مقام هر کدام از آنان بسته به نوع پرونده حضور دارد. بعد از اعلام رای این رای را در دو نوبت و با فاصله ۱۵ روز در روزنامه‌های کثیرالانتشار منتشر شده و سپس صادر می گردد.

Rate this post
tell
mobile
telegram
whatsapp