در این بخش تصمیم داریم در مورد وکیل حرفه ای برای شما توضیح دهیم و بگوییم وکیل حرفه ای کیست و چگونه کار می کند.

وکیل حرفه ای باید قبل از هر اقدامی در مورد پرونده نمایی کلی ازآن را درذهن ترسیم کند و مستندات پرونده راکنارهم بگذارد تا بتواند با دید باز از پرونده از موکل خود دفاع نمایید.

برای یک وکیل حرفه ای هر پرونده مانند یک پازل می باشد و او باید به دقت وبازیرکی تکه های این پازل را درکنارهم بچیند. یکی ازمهم‌ترین موارد در این زمینه یافتن قوانین وآرای مرتبط باموضوع پرونده بوده و باشرایط حاکم برپرونده یافتن بهترین راه برای رسیدن به نتیجه ایده آل می باشد. وکیل حرفه ای باید درک درست ، قدرت استدلال و استنتاج بالایی از قوانین داشته باشد تا بتواند در دادگاه به بهترین شکل ممکن از موکل خود دفاع نمایید.

آنچه درجلسات دادگاه برای وکیل حرفه ای حائز اهمیت است ان است که وکیل با تمرین و ممارست بتواند دانش خود را بالا برده تا در دادگاه ها به بهترین شکل وکالت نمایید. وکیل حرفه ای باید زیرک باشد و بتواند بداهه‌ گویی کند همچنین آنچنان استدلال بورزد که مسیرپرونده واداره جلسه رادردست گیرد.

یک وکیل حرفه ای باید ازفن بیان قوی برخوردار باشدوآن را درخود تقویت نمایید و در عین حال بلاغت ، شیوایی واحترام را درکلام خود حفظ نمایید.

وکیل حرفه ای باید از زبان دست و بدن خود به درستی و به نحو مؤثر استفاده کند زیرا گاهی حرکات دست و صورت حتی اززبان نیز تاثیرگذارترند.

وکیل حرفه ای درنگاه به قاضی همچنین طرف مقابل و یاو کیل وی باید جانب احترام را نگه دارد.

وکیل حرفه ای همواره باید با ظاهری مرتب وآراسته درمحاکم حاضر شود.

وکیل حرفه ای باید مستمعی دقیق و نکته‌دان و سخن‌سنج باشد.

وکیل حرفه ای  باید بتواند از لابه‌لای سخنان طرف مقابل آنچه را به نفع موکل خود است استخراج کند.

وکیل حرفه ای می بایست قدرت به چالش کشیدن طرف مقابل را داشته باشد.

باید بدانید یک وکیل حرفه ای باید روانشناسی قوی بوده ودروغ رابامهارت ازراست تفکیک کند.

این تنها چند مورد از خصوصیات وکیل حرفه ای می باشد و یک و موارد بسیار زیاد بیشتری است که وکیل حرفه ای را تایین می کند.

گروه وکیل من با دارا بودن وکیل حرفه ای در زمینه های مختلف می تواند در مسیر پرونده ها شما را یاری نمایید. برای تماس و مشاوره با وکیل حرفه ای وکیل من می تواند از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت اقدام نمایید.

Rate this post
tell
mobile
telegram
whatsapp