بهترین وکیل مواد مخدر تهران|۸۷۲۰ ۶۰۰ ۰۹۱۲

بهترین وکیل مواد مخدر تهران

 

بهترین وکیل مواد مخدر تهران :  وکیل متخصص مواد مخدر در تهران مشاوره با وکیل مواد مخدر

داروها موادی هستند که دارای یک سری ترکیبات شیمیایی هستند که بر سیستم عصبی مصرف کننده تأثیر می گذارد. و فرد به این مواد وابسته می شود. داروها دو دسته هستند: داروهای صنعتی و داروهای طبیعی. مجازات مواد مخدر صنعتی به دلیل عوارض زیاد مصرف آن بیشتر است.
با توجه به اهمیت بالای موضوع مواد مخدر، پرونده های مربوط به آن در دادگاه انقلاب رسیدگی می شود. دادگاه انقلاب بر اساس قانون آیین دادرسی کیفری به جرایمی رسیدگی می کند که مجازات آنها حبس ابد، اعدام و … است که رسیدگی به پرونده های مواد مخدر در دادگاه ویژه و مهمی که به این جرایم رسیدگی می کند نشان از حساسیت بالای این پرونده ها دارد. با توجه به حساسیت بالای این موارد، لزوم استفاده از وکیل مواد مخدر مشخص است.

کلیه دعاوی مربوط به جرایم مواد مخدر ممنوعه توسط وکلای مواد مخدر پیگیری می شود. در این مقاله در مورد اینکه وکیل متخصص کیست و چه وظایفی دارد صحبت کرده ایم. اگر پرونده ای در رابطه با جرایم مواد مخدر دارید و به وکیل متخصص در این گونه جرائم نیاز دارید، تا پایان این مطلب با وکیل من همراه باشید.

شاید برایتان سوال پیش بیاید که چرا در موارد اعتیادآور باید با وکیل مشورت کرد؟ در این زمینه آیا قانون به متهم اجازه دفاع از خود را می دهد؟ در این مقاله به طور کامل به این سوال پاسخ داده ایم و علاوه بر آن توضیح داده ایم که وکیل مواد مخدر به چه دعاویی رسیدگی می کند یا به عبارتی دعوای مواد مخدر چه دعاویی است.

به چه کسی وکیل مواد مخدر می گویند؟

بهترین وکیل مواد مخدر تهران

حقوق دنیای گسترده و حوزه های مختلفی دارد. این وسعت به حدی است که هیچ وکیلی ادعای تسلط کامل در همه زمینه های آن را ندارد. وکیلی که تعداد زیادی پرونده را در یک زمینه پیگیری و دفاع کرده باشد، تجربه و اطلاعات کافی در آن زمینه کسب می کند و می تواند به صورت حرفه ای در آن زمینه فعالیت کند.

با توجه به توضیحات ارائه شده، وکیل مواد مخدر به وکیلی گفته می شود که تمرکز اصلی او بر روی پرونده های مرتبط با مواد مخدر است و یا حتی منحصراً در این زمینه فعالیت می کند. این وکیل به طور خاص و مستمر در حال مطالعه و بررسی قوانین مرتبط با مواد مخدر و تبصره های آن می باشد. از آنجایی که مجازات های مربوط به جرایم مواد مخدر اعدام و حبس طولانی مدت است. بنابراین، کمک و مشاوره از یک وکیل متخصص در قانون مواد مخدر بسیار مهم است.

نوشتن لایحه دفاعی مناسب و کارآمد یکی از مواردی است که نیاز به تخصص دارد. لازم است لایحه دفاعیه مربوط به مواد مخدر توسط وکیل متخصص در این زمینه اجرا شود تا پرونده به نتیجه مطلوب برسد. اگر درگیر پرونده مواد مخدر هستید برای نوشتن لایحه دفاعیه از وکیل مواد مخدر در تهران کمک بگیرید.

وکیل مواد مخدر به شخصی گفته می شود که از کلیه قوانین مربوط به جرایم در این زمینه آگاهی کامل داشته باشد. قوانین کیفری این حوزه شامل قوانین قاچاق، نگهداری، اختفا و مجازات حمل و نقل مواد مخدر به داخل یا خارج از کشور است. وکلای موسسه حقوقی وکیل پرس در بررسی تمامی این موارد مجرب هستند.

وکیل متخصص با وجدان بیدار می تواند با ارائه راه حل تا جایی که قانون اجازه می دهد از متهم خود دفاع کند. وکیل متخصص مواد مخدر به روانشناسی و شخصیت نیز تسلط دارد. سخنوری قوی یک وکیل حرفه ای این توانایی را دارد که قاضی را متقاعد کند و احساسات او را برای عفو هر چه بیشتر متهم جلب کند.

برخی از کشورهای همسایه ایران این گونه مواد را تولید و توزیع می کنند. هم مرز بودن کشورمان با کشورهایی مانند پاکستان، افغانستان و ترکیه موضوع قاچاق مواد مخدر به کشور را به یکی از مهمترین مشکلات تبدیل کرده است. همانطور که می دانید استفاده از مواد و حمل آن در ایران خلاف قانون است.

اما آمار ارتکاب این جرایم در ایران زیاد است. برخی افراد کاملاً ناخواسته در دام اعتیاد می افتند و بسیاری از آنها نمی دانند که باعث حمل و نقل و انتقال مواد مخدر از نقطه ای به نقطه دیگر از مرزها شده اند.

وظایف وکیل موادمخدر

برخی از وظایف وکیل مواد مخدر

بهترین وکیل مواد مخدر تهران

وظایف وکیل مواد مخدر یکی از وظایف وکیل مواد مخدر تلاش برای اثبات بی گناهی فرد است.
این وکیل معمولاً در مواردی که متهم فاقد سابقه باشد می تواند بی گناهی متهم را ثابت کند.
این وکیل باید با استفاده از ادله از توانایی خود برای کاهش مجازات متهم استفاده کند.
وکیل مواد مخدر با ارائه دادخواست مقتضی و استفاده از دلایل، مجازات حبس متهم را کاهش دهد.
یکی دیگر از وظایف این وکیل دادگستری، پیگیری تبدیل مجازات حبس متهم به جزای نقدی است.
یکی از مهمترین وظایف وکیل مواد مخدر اخذ تعلیق مجازات و همچنین توقف اجرای حکم می باشد.
این وکیل باید از اختیارات خود استفاده کند تا در مرحله تجدیدنظر از طرف موکل تمام اقدامات لازم را برای رسیدگی به پرونده و صدور حکم برائت انجام دهد.
در مرحله اعاده دادرسی، وکیل باید از دلایل قانونی استفاده کند تا تجدیدنظرخواهی در دیوان عالی کشور پذیرفته شود.
در مرحله تجدیدنظر امکان تبرئه متهم وجود دارد لذا وکیل پرونده باید از مستندات مناسب در این پرونده استفاده کند.
یکی از مواردی که به نفع متهم مواد مخدر است بحث آزادی مشروط است. یک وکیل مواد مخدر باید سعی کند برای موکلش حکم آزادی مشروط بگیرد. منظور از آزادی مشروط این است که متهم از زندان آزاد می شود اما موظف به رعایت یک سری شرایط و ضوابط مقرر در قانون است.
هر ساله تعدادی از متهمان مواد مخدر مورد عفو رهبری قرار می گیرند. وکیل مواد مخدر باید تمام تلاش خود را بکند تا موکلش مشمول این حکم شود.

انواع مجازات مواد مخدر

انواع مجازات مواد مخدر

بهترین وکیل مواد مخدر تهران

مجازات نگهداری و حمل مواد مخدر صنعتی از قبیل هروئین: بر اساس ماده ۸ اصلاحی قانون مبارزه با مواد مخدر، هرکس مرفین، هروئین و کوکائین را وارد کشور یا وارد کشور کند به مجازات های زیر محکوم می شود. :

• نگهداری و حمل مواد مخدر صنعتی از ۱ تا ۵ سانتیگرم مجازات حبس ندارد و فقط جزای نقدی و شلاق دارد. مبلغ جریمه نقدی پانصد هزار ریال تا یک میلیون ریال و ضربه شلاق ۲۰ تا ۵۰ ضربه می باشد.

• نگهداری و حمل این ماده از پنج سانتی گرم تا یک گرم به جزای نقدی از دو میلیون ریال تا شش میلیون ریال و از ۳۰ تا ۷۰ ضربه شلاق محکوم می شود.

• نگهداری و حمل بیش از ۴ گرم تا ۱۵ گرم به حبس از پنج تا هشت سال و ۳۰ تا ۷۴ ضربه شلاق و از ۲۰ میلیون ریال تا ۴۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم می شود.

• حمل و نگهداری این مواد بیش از ۱۵ گرم تا ۳۰ گرم به حبس از ۱۰ تا ۱۵ سال و ۷۴ ضربه شلاق و از ۴۰ میلیون ریال تا ۶۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم می شود.

• نگهداری و حمل بیش از ۳۰ گرم مجازات اعدام دارد و اموال به دست آمده از این طریق مصادره می شود.

وکیل مواد مخدر به چه دعاویی رسیدگی می کند؟

بهترین وکیل مواد مخدر تهران
ادعای مواد مخدر یکی از بزرگترین مشکلات کشور است. مواد اعتیادآور نه تنها به فرد و خانواده وی آسیب می رساند، بلکه به کل جامعه آسیب وارد می کند و اثر شبکه ای در اقتصاد، فرهنگ و بنیان جامعه بر جای می گذارد. موضوع مبارزه با مواد مخدر هزینه های زیادی برای دولت دارد، بنابراین شدیدترین مجازات ها در ایران مربوط به چنین مواردی است. با توجه به اهمیت ویژه و تاثیر فوق العاده سوء مصرف مواد مخدر، دادگاه انقلاب به طور مستقیم به این گونه پرونده ها رسیدگی می کند.
این گونه مواد اغلب ترکیباتی هستند که فرد با مصرف آنها سطح هوشیاری خود را از دست می دهد و از حالت طبیعی خود خارج می شود.
در مورد نظریات در این زمینه می توان گفت که به اندازه مکاتب جامعه شناسی مدرن، آراء و نظرات وجود دارد. برخی معتقدند اعتیاد جرم نیست و فرد معتاد بیمار است. حزبی که به عنوان آزادیخواهان شناخته می شود معتقد است که انسان ها این را انتخاب می کنند که مستقل است و دولت ها نمی توانند به مردم دیکته کنند که چه چیزی در بدن خود بگذارند. آنها معتقدند که تمام مواد مصرفی باید به صورت رایگان در دسترس عموم قرار گیرد.
اما طبق ماده ۱۵ قانون مبارزه با مواد مخدر مصوب ۱۳۶۷، اعتیاد جرم است اما معتادان می توانند برای درمان و ترک اعتیاد به مراکز ترک اعتیادی که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تعیین کرده است مراجعه کنند. وکیل مرتبط با این رشته وکیلی است که به جرایم زیر رسیدگی می کند و در این امور موکل می پذیرد.
۱- کشت کوکا، خشخاش و کنف با هدف تولید مواد
۲- تولید، ساخت، واردات و صادرات مواد
۳- نگهداری، اختفا، حمل، خرید و فروش مواد
۴- کشیدن یا استفاده از مواد
۵- باز کردن و مدیریت مکانی برای کشیدن مواد
۶- تولید، ساخت، خرید و فروش و نگهداری ابزارآلات مربوط به مصالح
۷- پناه دادن به متهمانی که به جرم مواد مخدر محکوم شده اند
۸- قرار دادن مواد مخدر یا ابزار تولید مواد مخدر در محلی با هدف اتهام زدن به دیگری.
دعاوی در این زمینه باید مطابق قانون و صلاحیت دادگاه انقلاب باشد.

چرا باید با وکیل مواد مخدر مشورت کرد؟

بهترین وکیل مواد مخدر تهران

شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که چرا خانواده متهم به جرایم مربوط به این گونه پرندگان باید با یک وکیل خوب مشورت کنند؟ جرایم و دعاوی مرتبط با مواد اعتیاد آور نیاز به وکیل مواد مخدر دارد. زیرا این گونه جرائم از جمله جرایمی است که سلامت، امنیت و آسایش مردم را مختل می کند. بر سلامت جامعه نیز تأثیر منفی می گذارند.

پرونده هایی که مربوط به مواد است اغلب به قدری سخت است که هر وکیلی آن را قبول نمی کند، به همین دلیل قطعا به یک وکیل متخصص در این زمینه نیاز است. قوانین مربوط به حمل و نقل، قاچاق و مصرف مواد مخدر دارای تبصره ها و مواد فراوانی است. بنابراین وکیل در تهران و شهرستان ها باید دارای تجربه زیاد و تخصص کافی و آشنایی کامل با کلیه قوانین باشد.

تعداد وکلایی که این خصوصیات را دارند از انگشتان دست فراتر نمی رود، اگرچه لزوماً تعداد دستان آنها در هر پرونده یکسان نیست. افرادی که پرونده مواد مخدر دارند حتما باید به دنبال وکیل مجرب باشند تا حقشان ناعادلانه ضایع نشود. وکیل حرفه ای است که به بهترین شکل ممکن از متهم دفاع می کند.

در بسیاری از موارد، متهمان بدون اطلاع از قانون، اظهاراتی را در دادسرا یا سایر ادارات قضایی که کاملاً مخالف آنهاست امضا می‌کنند یا اثر انگشت خود را روی آن می‌گذارند. در چنین مواردی یک وکیل حرفه ای به متهم کمک می کند تا از حقوق خود دفاع کند و بدون اطلاع کامل اظهارنامه ای را امضا نکند.

او با مطالعه دقیق پرونده به متهم می گوید که برای دفاع از خود چه بگوید. زیرا در بسیاری از دادگاه ها، دادستان و بازپرس اجازه صحبت به وکیل را نمی دهند و موکل باید به همه سوالات پاسخ دهد. اگر متهم به هر دلیلی نتواند وکیل مواد مخدر بگیرد، بهتر است در مرحله محاکمه پرونده در دادگاه کیفری وکیل بگیرد.

چون حکم قطعی در دادگاه صادر می شود. قبل از قطعی شدن حکم، وکیل می تواند از متهم دفاع کند و بر تصمیم نهایی قاضی تأثیر بگذارد. البته بهترین زمان برای گرفتن وکیل زمانی است که مرتکب جرم دستگیر شده باشد. هزینه اخذ وکیل دارای هزینه قانونی می باشد. این تعرفه توسط قوه قضائیه تعیین می شود و حق الوکاله با توجه به میزان جرم تعیین می شود.

دفاعیات وکیل مواد مخدر در مجازات حمل مواد مخدر صنعتی

بهترین وکیل مواد مخدر تهران

مجازات مربوط به نگهداری و حمل مواد مخدر سنتی مانند تریاک: بر اساس ماده ۵ قانون اصلاحی قانون مبارزه با مواد مخدر مصوب ۱۳۹۸، مجازات حبس متناسب با وزن مواد مخدر حمل یا نگهداری می شود.

• حمل و نگهداری آن تا ۵۰ گرم مجازات حبس ندارد ولی مرتکب حسب شرایط به جزای نقدی تا چهار میلیون ریال و تا ۵۰ ضربه شلاق محکوم می شود.

• از ۵۰ تا ۵۰۰ گرم حبس ندارد ولی از ۵ تا ۱۵ میلیون ریال جزای نقدی و ۱۰ تا ۷۴ ضربه شلاق محکوم می شود.

• حمل و نگهداری بیش از پانصد گرم تا پنج کیلوگرم از این مواد شامل سه مجازات است. این مجازات ها شامل جزای نقدی از ۱۵ میلیون ریال تا ۶۰ میلیون ریال، ۴۰ تا ۷۴ ضربه شلاق و در نهایت دو تا پنج سال حبس است.

• حمل بیش از پنج کیلوگرم تا بیست کیلوگرم مواد مخدر سنتی و نگهداری از شصت میلیون ریال تا دویست میلیون ریال جزای نقدی، شلاق تا هفتاد و چهار سکته و حبس از پنج تا ده سال.

• حمل و نگهداری بیش از ۲۰ کیلوگرم تا ۱۰۰ کیلوگرم، مجازات این مبلغ ۵۰ تا ۷۴ ضربه شلاق، ۵ تا ۱۰ سال حبس و ۶۰ تا ۲۰۰ میلیون ریال جزای نقدی است. و به ازای هر کیلوگرم دو میلیون ریال به جریمه اضافه می شود. در صورت تکرار، مجرم به اعدام و مصادره اموال حاصل از این جرم محکوم می شود.

• حمل و نگهداری بیش از ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر سنتی علاوه بر شلاق و جزای نقدی در دو بند قبل حبس ابد است و در صورت تکرار، مجرم اعدام و
همچنین مصادره اموال به دست آمده از این جرم محکوم است.

چند سوال در زمینه وکلای مواد مخدر:

وکیل مواد مخدر به چه دعاویی رسیدگی می کند؟
نگهداری، پنهان کردن، حمل، خرید و فروش مواد
سیگار کشیدن یا مصرف مواد
مکانی را برای کشیدن مواد باز کنید و کار کنید
تولید، ساخت، خرید و فروش و نگهداری ابزارهای مرتبط با مواد

بهترین زمان برای استخدام وکیل مواد مخدر چه زمانی است؟

بهترین زمان برای گرفتن وکیل زمانی است که شخص مرتکب جرم دستگیر شده باشد

وکیل مواد مخدر چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

وکیل متخصص مواد مخدر به روانشناسی و شخصیت نیز تسلط دارد. سخنوری قوی یک وکیل حرفه ای این توانایی را دارد که قاضی را متقاعد کند و احساسات او را برای عفو هر چه بیشتر متهم جلب کند.

شما می توانید برای دریافت مشاوره تخصصی کاملا رایگان در هرساعت از شبانه روز با کارشناسان وکیل من با شماره تماس ۸۷۲۰ ۶۰۰ ۰۹۱۲ تماس بگیرید .

Rate this post
tell
mobile
telegram
whatsapp