بهترین وکلای تهران

بهترین وکلای تهران

تلفن۱۴۱۶-۸۸۴۰ و ۰۹۱۲۶۰۰۸۷۲۰ – ارسال پیامک شبانه روزی ۱۱۱ به شماره همراه ۰۹۱۲۶۰۰۸۷۲۰

پاسخ سوال روش قرارداد پیمان بر اساس فهرست بها :

در این روش مشخصات و جزئیات کار با توجه به نقشه های اجرایی تعیین شده و مقادیر کار مشخص می شود . سپس فهرست مقادیر و بهای عملیات مربوطه در شرایط مختلف با توجه به مشخصات فنی درفصل های جداگانه تهیه می شود.سر جمع این مبلغی که به این طریق مشخص می شود مبلغ کل قرارداد به روش فهرست بها می باشد.

پاسخ سوال 

اگر انسان کسى را براى انجام کارهاى خود وکیل کند صحیح است، ولى اگر براى یکى از کارهاى خود وکیل نماید و آن کار را معیّن نکند، وکالت صحیح نیست.

پاسخ سوال تطبیق و وضع نقشه ها توسط کارشناسان ( موضوع ماده ۱۴۰ ق.پ.س توسعه)

به شرح ماده ۴ آئین نامه اجرایی ، اداره ثبت اسناد و املاک پس از وصول نقشه هر روستا موضوع را به نماینده و نقشه بردار ثبت ارجاع می دهد تا به اتفاق نمانیده بنیاد مسکن حداکثر ظرف ۲ ماه نسبت به تنظیم صورت مجلس تفکیکی اقدام نمایند، و به شرح ماده ۹ آئین نامه اجرایی در صورتیکه متصرف طبق سوابق ثبتی دارای مدرکی دال بر ماکلیت نباشد یا در تصرف یا مالکیت یا حدود اختلاف باشد موضوع به دو نفر کارشناس امور ثبتی و نقشه بردار اداره ثبت و یک نفر کارشناس بنیاد مسکن و نماینده مسکن ارجاع می شود و بالاخره به شرح ماده ۱۴۰ قانون برنامه سوم توسعه، هیات می تواند برای رسیدگی به موضوع از خبرگان ثبتی استفاده و با تحیقات و شهادت شهود رای خود را صادر نماید.

پاسخ سوال 

کارى را که انسان نمى‌ تواند انجام دهد، یا شرعاً نباید انجام دهد، نمى ‌تواند براى انجام آن از طرف دیگرى وکیل شود.

پاسخ سوال صندوقهای سرمایه گذاری

در ایران صندوقهای سرمایه گذاری از سال ۱۳۸۷ تاسیس شده‌اند. سازمان صادر کننده مجوز تاسیس صندوق سرمایهگذاری مشترک، سازمان بورس می‌باشد. سه رکن اصلی هر صندوق سرمایه گذاری در ایران عبارت است از: مدیر صندوق، متولی و ضامن. با توجه به اعتبار بالای این شرکتها و همچنین نظارت دقیق سازمان بورس بر این شرکتها، ریسک نکول پول سرمایه گذاران در صندوق‌های سرمایه گذاری مشترک تقریبا به صفر رسیده است.

Rate this page
tell
mobile
telegram
whatsapp