بهترین وکیل دیوان عدالت اداری

بهترین وکیل دیوان عدالت اداری . دیوان عدالت اداری یکی از مراجع تخصصی قضایی است که به موجب ماده ۱۷۳ برای رسیدگی به شکایات و اعتراضات مردم از سازمان ها و نهادهای دولتی و اداری تشکیل شده است. رئیس دیوان عدالت اداری از سوی رئیس قوه قضائیه به این سمت منصوب می شود. وکیل دیوان عدالت اداری فردی است که می تواند به شما در پیگیری پرونده کمک کند و با تخصص و دانش خود روند پیگیری پرونده را تسریع و تسهیل کند. او اعلام می کند که وکیل است و با توجه به تجربه ای که در این زمینه به دست آورده، پرونده های موفق تری نسبت به سایر همکاران دارد.

حدود اختیارات دیوان عدالت اداری
رسیدگی به شکایات مردم از تصمیمات و اقدامات دستگاه های دولتی
رسیدگی به شکایات مردم از عملکرد مسئولین واحدهای دولتی، وزارتخانه ها و ….
رسیدگی به شکایات و اعتراضات مردم نسبت به آراء و تصمیمات قطعی کمیسیون ها، هیأت ها و شوراهایی که بر اساس قوانین مختلف در وزارتخانه ها، سازمان ها، ادارات دولتی و شهرداری ها تشکیل می شود و به موضوعات خاص رسیدگی می کند. مانند هیأت های رسیدگی به تخلفات اداری، کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری ها و ….
رسیدگی به شکایات مردمی مربوط به مصوبات، آیین نامه های سازمان های دولتی و شهرداری در صورتی که خلاف شرع یا قانون یا خارج از اختیارات قوه مجریه باشد.
رسیدگی به شکایات قضات و کارمندان مشمول قانون استخدام کشوری و سایر کارکنان واحدها و مؤسسات از نظر تضییع حقوق استخدامی.
قضات دیوان عدالت اداری
علاوه بر شرایط عمومی حاکم بر انتخاب قضات در دیوان عدالت اداری از جمله داشتن ایمان، عدالت، تقوا و التزام به موازین اسلامی و داشتن تابعیت ایرانی، وفاداری به نظام جمهوری اسلامی ایران و شهرت حسن اخلاق و نداشتن سابقه محکومیت کیفری و نداشتن سابقه اعتیاد به مواد مخدر. طبق ماده ۳ قانون دیوان، قضات دیوان باید ۱۵ سال سابقه قضاوت داشته باشند. البته این دوره برای کسانی است که دارای مدرک فوق لیسانس و دکترا در یک می باشند.

اجرای آرای صادره در دیوان عدالت اداری
پس از صدور رأی قطعی دیوان عدالت اداری، بنا به ضرورت اجرای عدالت در استیفای حقوق شهروندی، نهادها و دستگاه های اجرایی موظفند بلافاصله پس از ابلاغ، آرای دیوان را اجرا کنند. شعب دادگاه پس از ابلاغ رای محکوم علیه، رونوشتی از آن را به همراه پرونده به شعبه اجرای احکام مربوط ارسال می کنند. پس از آن محکوم علیه موظف است ظرف مدت یک ماه نسبت به اجرای کامل آن و یا جلب رضایت محکوم له مراتب را کتباً به اجرائیات دادگاه گزارش و نتیجه را اعلام کند. در صورت عدم تمکین از رأی دیوان عدالت اداری شاکی به انفصال موقت از خدمات دولتی تا پنج سال و جبران خسارت ناشی از رأی شعبه صادرکننده رأی محکوم خواهد شد. لذا این موضوع ضمانت اجرای آرای صادره در دادگاه است.

درخواست اجرای حکم از دیوان عدالت اداری
در مورد تقاضای اجرای حکم در دیوان عدالت اداری نیز لازم به ذکر است که در هر موردی که شخصی در خصوص مشکلات خود در ارتباط با سازمان های اداری و دولتی به سازمان قضایی شکایت کند و شخصاً قادر به دریافت آن نباشد. حقوق و حقوق وی باید از وکیل دیوان عدالت اداری بهره مند شود و در این خصوص پس از صدور رأی، مرحله درخواست اجرای رأی صادره در پیش است. به طور کلی تمامی اقدامات سازمان های قضایی کشور در راستای صدور احکام و اجرای آن است و هدف اصلی و نهایی نهادهای قضایی از اجرای عدالت، اجرای رأی صادره است. لذا در راستای این هدف، مراجع قضایی دارای شعبی هستند که به اجرای احکام مربوطه اختصاص دارند و کلیه احکام صادره در آن دستگاه های اداری قابل اجرا می باشد.

در قوه قضائیه معمولاً پس از صدور رأی در مورد احکام کیفری، خود قوه قضائیه حکم به اجرای آن می دهد و در مراجع قضایی و دادگاه نیز شخص باید از طریق دادخواست، اجرای حکم صادره را درخواست کند. معمولاً حکم صادره در دادگستری با اجرای احکام و در صورت لزوم توسط ضابطان دادگستری انجام می شود. یکی دیگر از سازمان های قضایی ایران که دارای وضعیت استثنایی است، دیوان عدالت اداری است. در دیوان عدالت اداری معمولاً همه امور به صورت حضوری انجام می شود و دلیل آن این است که در کل کشور تنها یک شعبه رسیدگی می کند و اگر حضوری باشد فضای داخلی دیوان عدالت است. به دلیل حجم کیفش خیلی شلوغه خواهد بود.

در ادامه به بررسی نحوه اجرای حکم در دادگاه می پردازیم و در پایان نمونه ای از درخواست اجرای حکم در دادگاه را ارائه می کنیم.

معمولا پس از صدور حکم و قطعی شدن حکم، ابلاغیه ای به سازمان یا اداره مربوطه ارسال می شود و آن سازمان موظف به اجرای حکم صادره است. در صورتی که مسئول مربوطه در آن سازمان به هر دلیلی حاضر به اجرای تصمیم نباشد یا از آن شکایت کند، معمولاً قاضی اجرای احکام، مقام مربوطه را احضار و نسبت به اجرای تصمیم از وی تعهد می گیرد و اگر پس از این نیز ، با رأی صادره موافقت نکرده است، معمولاً مجازات ماده ۳۷ قانون دیوان عدالت اداری در مورد وی صادر می شود.

نمونه درخواست اجرای حکم در دیوان عدالت اداری
به نام خدا

ریاست محترم شعبه … دادگاه اداری

با سلام و عرض ادب

با احترام به احضار معظم له … شاکی پرونده ………….. مورخ…………….. با توجه به اینکه از اداره گاز سردشت به اتهام ………….. شکایت کرده ام. و در حال حاضر علیرغم صدور رای به نفع اینجانب در دیوان عدالت اداری متاسفانه اقدامی در جهت اجرای رای صورت نگرفته است. این در حالی است که پس از اجرای مصوبه صادره تمامی امور من اجرایی شده و اکنون در امور کاری خود با مشکلات زیادی مواجه هستم. لذا خواهشمند است اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهید.

با تشکر و احترام

وکیل دیوان عدالت اداری کیست؟
وکیل دیوان عدالت اداری فردی است که تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته حقوق گذرانده و موفق به اخذ پروانه فعالیت از کانون وکلا شده باشد. وکیل دیوان عدالت اداری در واقع وکیلی است که توانایی پذیرش کلیه پرونده ها را دارد اما با توجه به سلیقه شخصی و تجربه کافی در این زمینه پرونده های دیوان عدالت اداری را پذیرفته و در این زمینه تخصص دارد. .

وظایف وکیل دیوان عدالت اداری
وکیل دیوان عدالت اداری فردی حقوقی است که در جامعه امروزی می تواند بسیار کارآمد باشد. وکیل دیوان عدالت اداری موظف است در هر شرایطی از حقوق و حقوق موکل خود دفاع و برای احقاق حقوق او تلاش کند.

مهمترین وظیفه هر وکیل متخصص دیوان عدالت اداری، پیگیری پرونده های شکایت و ثبت درخواست ابطال مصوبات در هیأت عمومی دیوان عدالت اداری است.
ضمناً وکیل دیوان عدالت اداری باید درخواست صدور قرار موقت و پیگیری شکایت مربوطه و دادخواست اعاده دادرسی را تقدیم نماید. ثبت درخواست ماده ۷۹ بر عهده وکیل دیوان عدالت اداری بوده و موظف است مشاوره حقوقی مناسب را به موکل خود ارائه دهد. وکیل کارشناس دیوان عدالت اداری باید در ابتدای رسیدگی به موکل خود رسیدگی کند و اگر می داند این پرونده راه به جایی نمی برد به موکل خود اطلاع دهد و صرفاً جنبه های مادی پرونده را در نظر نگیرد. رسیدگی و تعیین جلسات مشاوره که طی آن وکیل به طور شفاف مسائل حقوقی را برای موکل خود و مسیرهایی که پرونده برای پیگیری باید طی کند، از وظایف وکیل متخصص دیوان عدالت اداری است. ضمناً موکل باید توسط وکیل خود از کلیه امور مربوط به پرونده مطلع شود.

چگونه بهترین وکیل دیوان عدالت اداری را پیدا کنیم؟
برای اینکه وکیل دادگستری به عنوان بهترین وکیل دیوان عدالت اداری شناخته شود، مجموعه ای از ویژگی ها وجود دارد. اولین و مهمترین ویژگی که یک فرد باید داشته باشد تا بهترین وکیل دیوان عدالت اداری شناخته شود، داشتن پروانه وکالت و تجربه کافی در پرونده های مربوط به دیوان عدالت اداری است. قطعاً وکلایی هستند که ادعا می کنند در حل و فصل پرونده های مربوط به دعاوی عدالت اداری تخصص دارند. اما حقیقت این است که همه وکلای پایه یک دادگستری در زمینه وکالت در دیوان عدالت اداری تخصص لازم و کافی را ندارند و برای ضمانت وکالت و کارشناس در دیوان عدالت اداری می باشد. برای کسب دانش، تخصص و تجربه کافی در این زمینه ضروری است. و او با حل بسیاری از موارد به این موضوع دسترسی پیدا کرده است. یافتن بهترین وکیل برای دیوان عدالت اداری کار ساده ای نیست و باید در این زمینه تحقیقات زیادی انجام داد تا بهترین وکیل برای دیوان عدالت اداری شناسایی و انتخاب شود. با توجه به اینکه همراه داشتن وکیل متخصص مزیت بزرگی برای حل پرونده می باشد، مراجعه فقط به وکلایی که دارای تخصص و تجربه کافی در این امر هستند ضروری است.

یکی از سوالاتی که ممکن است برای شما پیش بیاید این است که آیا تجربه وکیل دیوان عدالت اداری در پیشرفت پرونده و حل و فصل دعاوی موثر است یا خیر؟ در پاسخ باید گفت داشتن سابقه برای تشخیص وکیل دادگستری به عنوان بهترین وکیل دیوان عدالت امری ضروری است. یک وکیل با سابقه در دیوان عدالت اداری با پذیرش و حل پرونده های متعدد، دانش و تجربه کافی را در حل موثر دعاوی در دیوان عدالت اداری کسب کرده و توانایی حل این پرونده ها را دارد.

البته لازم به ذکر است که برای شناخت بهترین وکیل دیوان عدالت اداری نمی توان به تنهایی تجربه را ملاک قرار داد! زیرا تجربه ثابت کرده افرادی سر کار آمده اند که به تازگی فارغ التحصیل شده اند و تجربه چندانی در حل دعاوی نداشته اند اما دانش آنها کاملا به روز است و توانایی بالایی در حل این موارد نشان داده اند.
بنابراین لازم است علاوه بر تجربه، دانش و توانایی وکیل مورد نظر به دقت مورد بررسی قرار گیرد و عملکرد وی در طول پرونده های مختلفی که به آن رسیدگی کرده است سنجیده شود.

حق الزحمه وکیل دیوان عدالت اداری
یکی از دغدغه های اصلی افرادی که می خواهند به وکیل دیوان عدالت اداری مراجعه کنند، هزینه آن است. قبل از صحبت در مورد هزینه وکالت وکیل مربوطه لازم به ذکر است که هزینه مشاوره و اخذ وکیل دیوان عدالت اداری در واقع هزینه نیست و به نوعی بیمه محسوب می شود.

هزینه هایی که ممکن است به دلیل استفاده نکردن از کارشناس در پرونده برای فرد متحمل شود بسیار بیشتر از هزینه استخدام وکیل است. علاوه بر این، مسائل حقوقی بسیار پیچیده است و لازم است یک وکیل متخصص در کنار شما باشد تا با راهنمایی صحیح شما را در مسیر به بهترین شکل ممکن یاری کند. تعیین حق الزحمه وکیل دیوان عدالت اداری غیرکارشناسی و عملا غیر ممکن است. دلیل این امر این است که هر پرونده ویژگی های خاص خود را دارد و به همین دلیل نمی توان از قبل حق الوکاله یا حق الوکاله را تعیین کرد. موارد از نظر سختی با یکدیگر متفاوت هستند و هر کدام نیاز به انجام امور خود دارند. از جمله مواردی که در هزینه یک پرونده موثر است می توان به موضوع پرونده، مدت زمان ختم آن، میزان سابقه وکیل، هزینه های ثانویه وکیل و … اشاره کرد. هزینه دقیق پرونده شما، لازم است این موضوع را با یک وکیل مطرح کنید و از وکیل مربوطه بخواهید تا هزینه پرونده را تعیین کند.

شاید این سوال پیش آمده باشد که در چه شرایطی می توانیم برای دیوان عدالت اداری وکیل بگیریم؟ لازم است بدانید که یک وکیل خوب و آگاه وکالت بسیاری از پرونده های مشابه را بر عهده داشته و به خوبی از شکایت موکل از سازمان های دولتی اشتباه آگاه است. در چنین شرایطی است که وکیل می تواند بهترین راهکارها را برای رسیدن موکل به خواسته های قانونی خود ارائه دهد. از جمله شرایط استخدام وکیل در دیوان عدالت اداری می توان به این نکته اشاره کرد که وکیل مربوطه باید به جزئیات قانون اساسی آشنایی کامل داشته باشد و بتواند با کمترین درصد خطا در دیوان عدالت اداری از شما دفاع کند. . ضمناً انتخاب فردی که باید دارای صلاحیت اولیه وکالت بوده و دارای شرایط مناسب برای وکالت در دیوان عدالت اداری باشد، ضروری است. در غیر این صورت دیوان عدالت اداری وکالت را نمی پذیرد و آن را رد می کند.

چگونه بهترین وکیل دیوان عدالت اداری را پیدا کنیم؟

لازم است بدانید که یافتن بهترین وکیل دیوان عدالت اداری کار ساده ای نیست و برای این امر باید تحقیقات و جستجوهای زیادی صورت گیرد. یکی از روش های موجود این است که اگر اطرافیان شما سابقه اخذ وکیل برای دیوان عدالت اداری را دارند، تجربیات خود را با شما در میان می گذارند و اگر وکیل آنها عملکرد خوبی داشته است، می توانید از وکیل آشنایان خود استفاده کنید. این موضوع. گرفتن. پیشرفت علم و فناوری باعث شده تا تمامی کسب و کارها از این موضوع برای کسب و کار خود بهره ببرند. به همین دلیل تعدادی از وکلا رزومه خود را در سایت های مخصوص معرفی خود بارگذاری کرده و راه های ارتباط و مشاوره را در سایت قرار داده اند. از این طریق می توانید به سایت های وکلای دیوان عدالت اداری مراجعه کرده و وکیل مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

روش سوم که مطمئن ترین روش است می توانید پرونده های خود را به وکلای مجرب و مجرب صلح دوست بسپارید تا در کمترین زمان ممکن به پرونده های شما رسیدگی شود. بهترین وکیل دیوان عدالت اداری فردی است که مانند سایر وکلا به پرونده موکلان خود رسیدگی و برای احقاق حقوق موکل خود تلاش کند. با توجه به تفاوت مقررات موجود در دیوان عدالت اداری نسبت به سایر مراجع قضایی، نوع فعالیت وکیل مجرب در امور این سازمان قضایی با سایر وکلا متفاوت است. وکلای فعال در دیوان عدالت اداری تنها قادر به رسیدگی به شکایات و اعتراضات مربوط به ادارات و نهادهای دولتی هستند. یعنی دقیقاً در مواقعی که افراد یا کارمندان با نهادهایی مانند شهرداری ها، کمیسیون های مختلف دولتی، سازمان های دولتی و … مشکل دارند، برای رفع اختلاف و احقاق حق خود به وکیل دیوان عدالت اداری مراجعه کنند. آشنایی سازمان ها و راه های اقدام برای احقاق حقوق آنها.

بهترین وکیل دیوان عدالت اداری

وکیل دادگاه نیز مانند هر وکیلی که در سازمان های حقوقی فعالیت می کند باید به هر نحوی که می تواند از حقوق موکل خود دفاع کند. گروه تخصصی صلح مؤسسه ای مطمئن در جهت ارائه مشاوره های بسیار مفید و کاربردی جهت طرح شکایت و دادخواست های حقوقی می باشد که به تعداد بهترین وکیل دیوان عدالت اداری ایران را در اختیار شما قرار می دهد.

وکیل دیوان عدالت اداری در پرونده های مربوط به دیوان مسلط است
برای صرفه جویی در هزینه ها و کسب نتیجه مطلوب در دادرسی باید با وکیلی که توانایی کافی در امور مربوط به دادگاه را داشته باشد مشورت کنید تا هزینه و زمانی که صرف می کنید بیهوده نباشد. همچنین یک وکیل مجرب و متخصص در این زمینه با توجه به تفاوت و پیچیدگی در قوانین دیوان عدالت اداری باید از اطلاعات و دانش کافی برای رسیدگی به کلیه پرونده های مورد بررسی در این نهاد قضایی برخوردار باشد. او باید تمام تلاش خود را برای احقاق حقوق موکل خود به کار گیرد و برای این منظور باید از سازوکار پیچیده دادگاه و تمامی قوانین حاکم بر آن آگاه باشد.

برای اطلاع از وظایف بهترین وکیل دادگستری دیوان عدالت اداری ایران در اینجا به برخی از آنها اشاره می کنیم.

امکان بررسی صحت اسناد و مدارک قابل پیگیری در دیوان عدالت
تشخیص اسناد رسمی رسمی از اسناد عادی در قوه قضائیه
امکان تشخیص تأثیر اسناد رسمی در دعاوی ملکی نسبت به تأثیر اسناد عادی
توانایی تشخیص اعتبار اسناد رسمی
توانایی درک اینکه کدام اسناد نیاز به ثبت قانونی دارند و کدام اسناد نیاز به ثبت قانونی ندارند
توانایی ارائه مشاوره حقوقی عملی و هدایت پرونده به نتیجه مطلوب

آیا مشورت با وکیل دادگستری در پیگیری پرونده مفید است؟
نمی توان در مورد میزان پولی که برای بررسی پرونده و طی مراحل قانونی کنار گذاشتید نظر قطعی داد، زیرا هزینه هر وکیل متخصص با توجه به موارد مختلف در هر پرونده متفاوت است. موضوع شکایت، مدت زمانی که طول می کشد تا به نتیجه برسد. سطح تجربه وکیل دادگستری در قیمت تمام شده تاثیر دارد، اما مشاوره با موسسه معتبر و حرفه ای می تواند به شما در کوتاه کردن مسیر، هموارسازی و در نتیجه کاهش هزینه ها کمک کند. بنابراین مشاوره با وکیل با توجه به تمامی این موارد اقدامی مقرون به صرفه تلقی خواهد شد. موسسه حقوقی صلح آمیز در روند محاکمه سعی دارد وکیلی را به شما معرفی کند که با بررسی تمام جزئیات پرونده بهترین نتیجه را بگیرد تا پولی که می پردازید بیهوده نباشد.

ویژگی های وکیل قابل اعتماد در ایران
از ویژگی های یک وکیل مجرب و قابل اعتماد در ایران می توان به مسئولیت پذیری، صداقت در زمینه کاری، تجربه و آگاهی فراوان از اطلاعات مورد نیاز در روند پیگیری پرونده اشاره کرد. موسسه حقوقی صلح با بررسی جزئیات و شرایط پرونده بهترین وکیل دادگستری ایران را به شما معرفی می کند. همچنین تا پایان شکایت با شما خواهد بود و پیگیری شکایت را کاملا بررسی می کند.

دیوان عدالت اداری بزرگترین و معتبرترین مرجع قضایی است که به عنوان عالی ترین مرجع رسیدگی به شکایات و اعتراضات مردم از ارگان ها و سازمان های دولتی است. بدیهی است طرح شکایت و رسیدگی به پیگیری پرونده نیاز به تخصص کافی دارد.

به همین دلیل حضور شخص حقوقی آشنا به شرایط حاکم بر دیوان عدالت اداری و آشنا به قوانین و مقررات الزامی به نظر می رسد. برای بررسی شرایط استخدام وکیل در دیوان عدالت اداری با کانون وکلای دادگستری همراه باشید.

بهترین وکیل دیوان عدالت اداری

شرایط استخدام وکیل در پرونده های دیوان عدالت اداری
وکیل دیوان عدالت اداری فردی حقوقی است که دارای تحصیلات آکادمیک در رشته حقوق و متخصص در رسیدگی و پیگیری پرونده های دیوان عدالت اداری می باشد. به عبارت دقیق تر، یک وکیل خوب که کار دیوان عدالت اداری را می شناسد، وکالت بسیاری از پرونده های دیوان عدالت اداری را بر عهده داشته و از شرایط حاکم بر شکایت از سازمان های دولتی و ارگان های خاطی آگاه است.

به همین دلیل می تواند راهکارهای مناسبی برای رسیدگی به دعاوی حقوقی شما ارائه دهد. بنابراین مهمترین شرط استخدام وکیل در دیوان عدالت اداری این است که وکیل مورد نظر به جزییات قانون اساسی آشنایی کامل داشته باشد و بتواند با کمترین درصد خطا پیگیر پرونده شما باشد. وکیل دیوان عدالت اداری از نظر حقوقی باید دارای مدرک حقوق پایه از کانون وکلا بوده و از قوانین و مقررات حاکم بر دیوان عدالت اداری به خوبی آگاه باشد.

حق الوکاله پرونده های دیوان عدالت اداری چقدر است؟
به طور کلی نحوه رسیدگی به پرونده های قضایی در دیوان عدالت اداری تا حدودی با نحوه رسیدگی به پرونده های قضایی در سایر مراجع قضایی متفاوت است و از نظر پیگیری تفاوت های اساسی دارد. مهم ترین تفاوت را می توان در رسیدگی به پرونده ها در دیوان عدالت اداری بدون حضور طرفین شکایت دانست. در واقع در دادگاه های عمومی، طرفین شکایت در جلسات دادگاه شرکت می کنند. با توجه به اینکه نیازی به مراجعه حضوری به دادگاه نیست و جلسات دادگاه بدون حضور اصحاب دعوا انجام می شود، لذا هزینه وکیل برای دیوان عدالت اداری کاهش یافته و نسبت به سایر وکلا کاهش می یابد. وکیل دیوان عدالت اداری مبلغ کمتری دریافت می کند.

نحوه محاسبه حق الوکاله در دیوان عدالت اداری
اگر قصد دارید دادخواست خود را به دیوان عدالت اداری تقدیم کنید، باید بدانید که اکنون با یک واحد دولتی مواجه هستید و این موضوع بسیار مهم است. به همین دلیل بدون حضور وکیل دیوان عدالت اداری ممکن است نتوانید به خوبی از حقوق خود دفاع کنید. موضوع حق الوکاله برای دیوان عدالت اداری بسیار مهم است و دغدغه افرادی است که قصد دارند از حضور وکیل در پرونده خود استفاده کنند. در خصوص معیار تعیین حق الوکاله برای دیوان عدالت اداری لازم به ذکر است که میزان حق الوکاله به عوامل مختلفی بستگی دارد.

یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار در تعیین قیمت وکیل، اهمیت پرونده و وزن آن است. به عبارت دیگر هر چه پرونده سنگین و اهمیت بیشتری داشته باشد، وکیل دیوان عدالت وقت و انرژی بیشتری صرف می کند و به همین دلیل هزینه وکیل افزایش می یابد. بنابراین بهتر است پرونده خود را به یک وکیل بسپارید و از هزینه آن آگاه باشید.

بهترین وکیل دیوان عدالت اداری

نتیجه گیری نهایی
با توجه به اینکه امور حقوقی پیچیدگی های زیادی دارد و در صورت بروز کوچکترین اشتباه ممکن است ضرر و زیان زیادی به شخص وارد شود، لازم است از اشخاص حقوقی که دارای تخصص کافی در حل و فصل اختلافات هستند برای حل و فصل دعاوی خود استفاده کرد. کمک گرفتید با پرداخت هزینه های وکیل، می توانید به احقاق حقوق خود کمک کنید و از آسیب دیدن خود جلوگیری کنید. برای این کار کافی است تحقیقات لازم را انجام دهید و بهترین وکیل دیوان عدالت اداری را انتخاب کنید.

شما می توانید برای دریافت مشاوره کاملا رایگان در هر ساعت از شبانه روز با تیم وکیل من با شماره ۸۷۲۰-۶۰۰-۰۹۱۲ تماس بگیرید .

بهترین وکیل دیوان عدالت اداری

 

Rate this post
tell
mobile
telegram
whatsapp