بهترین وکیل سرقت

کارشناس سرقت

                        بهترین وکیل سرقت

تلفن دفتر ۸۸۴۰۱۴۱۶  موبایل دفتر ۰۹۱۲۶۰۰۸۷۲۰ و ارسال پیامک شبانه روزی ۱۱۱ به موبایل دفتر،بهترین وکیل سرقت

پرسش : سرقت در کشور ما انواع مختلفی دارد که به طور معمول به سرقت های حدی و تعزیری تقسیم می شود اما سوالی که برای بیشتر مردم پیش می آید این است که چرا دست سارقین قطع نمی شود؟ مگر احکام اسلام در قوانین کیفری ما نیامده است؟

پاسخ بهترین وکیلسرقت   :
براساس قوانین شرعی و مقررات کیفری (ماده ۱۹۸ قانون مجازات اسلامی) برای اجرای حد سرقت باید شرایطی باشد که هر یک از این شرایط نباشد امکان اجرای حد نیست که عبارتند از:
۱- سارق باید بالغ بوده و به حد بلوغ شرعی رسیده باشد.
۲- سارق به سرقت وادار نشده باشد و بداند که مال دیگری را به سرقت می برد.
۳- سارق بداند که این عمل حرام است.
۴- سارق در حال اضطرار سرقت نکرده باشد.
۵- سرقت در سال قحطی صورت نگرفته باشد.
۶- سارق مال را به قصد دزدی برداشته باشد.
۷- مال مسروقه در حرز متناسب قرار گرفته باشد.
۸- مال مسروقه از اموال دولتی و وقف نباشد.
۹- به اندازه نصاب یعنی ۴/۵ نخود طلای مسکوک که به صورت پول معامله می شود یا ارزش آن به آن مقدار باشد، در هر بار سرقت.
۱۰- سارق پدر صاحب مال نباشدو…
اتمام پاسخ مبهترین وکیل سرقت .

پرسش و پاسخ های دیگر :

پرسش: اخـذ اقـامت امارات متحد عربی به عنوان شـریک تجاری یک شرکت به چه صورت انجام میشود؟

پاسخ موسسه حقوقی در دبی: شرکتی که شـما را به عنوان سـهامدار می پذیرد (‌شریک‌) ابتدا در دادگاه دبی یک وکالت نامه تام‌الاختیار از شما دریافت می‌نماید تا شما ادعایی برای مالکیت سهام این شرکت نداشته باشید به هر حال چنانچه این شرکت در آینده دچار هر نوع مشکلی گردد. شما نیز دچار مشکلات متعددی خواهید شد.در این روش شما می‌بایست هر ۳ سال مبلغی را به مدیرعامل شرکت پرداخت کنید. البته معمولاً مدیرعامل شرکت بخشی از هزینه‌های اجاره آب و برق و تلفن را به صورت نامحسوس از شما دریافت می‌کند.کلیه امور شما در این روش توسط کفیل شما مدیریت می‌شود. توجه داشته باشید چنانچه بعداً بخواهید تغییر اقامت دهید باید یک رضایت نامه از کفیل خود داشته باشید

 

پرسش: نحوه اخذ ویزا در دبی به چه صورت است؟

پاسخ موسسه حقوقی در دبی  : برای صدور ویزا به هر علتی مثل تجارت، سیاحت و غیره، شخص، شرکت و یا سازمانی در دبی می بایست ضمانت تقاضا کننده ویزا را به عهده بگیرد و بدین ترتیب عملا و قانونا مسئول مسافر شناخته می شوند و باید مسافر را در تاریخ مقرر از کشور خارج کنند. این مسئول در امارات به نام “کفیل” معروف است. لذا برای صدور ویزا یک کفیل لازم است که واجد شرایط کفالت باشد. کفیل در دو صورت می تواند برای مسافر ویزا درخواست نماید. اول اینکه از نزدیکان مسافر باشد که در این صورت باید فرم نسبیت از سفارت مربوطه دریافت کند و یا رابطه تجاری داشته باشد. در روش دوم بر اساس رابطه های کاری و تجاری، سازمانهای دولتی و شرکتهای خصوصی می توانند برای مسافر خود درخواست ویزا نمایند. لازم به یادآوری است که ویزاهای توریستی و یا زیارتی توسط خطوط هوایی، هتل ها و یا آژانس های مسافرتی درخواست می شود (به همین علت آژانسهای مسافرتی از کلیه مسافرین دوبی خود ضمانت اخذ می نمایند) برای انجام امور اقامت اگر مستقیم از طریق کفیلی آشنا اقدام کنید از نظر هزینه مناسب‌تر و با اطمینان بیشتری انجام می‌شود وگرنه در انتخاب شرکتی که در نظر دارید مراحل قانونی و اقامت و مجوز کار شما را انجام دهد دقت نظر کافی به عمل آورید. کل هزینه و زمان طی مراحل اداری را به صورت کتبی از او بخواهید و سپس حق‌الزحمه خود را نیز جداگانه حساب کند. در امارتهای عجمان و راس الخیمه با خرید ملک در مناطق فری هولد، ویزای اقامت از طرف دولت صادر میشود. در دبی نیز تا چندی پیش وضع بهمین منوال بود ولی اخیرا صدور ویزای اقامت با خرید ملک بحالت تعیلق در آمده و دولت در حال بررسی صدور این نوع ویزاست. کماکان ادامه صدور این نوع ویزا برای خریداران ملک در دبی در هاله ای از ابهام قرار دارد.

Rate this post
tell
mobile
telegram
whatsapp