بهترین وکیل فاینانس در ایران

بهترین وکیل فاینانس در ایران

بهترین وکیل فاینانس در ایران

سایت حقوقی وکیل من ، وکلای خبره ، تلفن دفتر تهران۱۴۱۶-۸۸۴۰  و ارسال پیامک شبانه روزی۱۱۱ به شماره ۰۹۱۲۶۰۰۸۷۲۰

پرسش:وکالت در مطالعه پرونده به چه معناست؟

پاسخ:اشخاصی که توان مالی پرداخت حق الوکاله جهت اعطای وکالت در دفاع و پیگری پرونده را ندارند و یا اشخاصی که صرفاً قصد اطلاع حقوقی از روند دادرسی و بررسی پرونده را دارند می توانند با اعطای وکالت در مطالعه پرونده به وکیل دادگستری از مزایای این نوع وکالت بهره مند شوند .

پرسش:وکالت در ادارات چگونه است؟

بهترین وکیل فاینانس در ایران

با توجه به گسترش روز افزون قوانین و مقررات در کلیه امورات ، اشخاصی که توان و اطلاعات حقوقی لازم و فرصت پیگیری و انجام امورات خود را در ادارات ندارند می توانند با مراجعه و اعطای وکالت به وکیل دادگستری ، پیگیری و انجام امورات خود را به وکیل محول نمایند .

پرسش:وظیفه وکیل در مواجه با در یک وقت واقع شدن چند دادگاه چیست؟

پاسخ:ماده ۲۸ ـ در صورتی که وکیل در دو یا چند دادگاه اعم از جنایی و غیر آن دعوت شود و جمع بین اوقات‌ممکن نباشد باید حضور در دیوان جنایی و دیوان کیفر را مقدم بدارد و به دادگاه یا دادگاههای دیگر لایحه بفرستد یا در صورت داشتن حق توکیل وکیل دیگری را اعزام بدارد.در صورتی که وکیل در دو یا چند دادگاه غیر از دادگاه جنایی و دیوان کیفر دعوت شود و جمع بین اوقات‌ممکن نباشد در دادگاهی که حضور خود را لازم می‌داند حاضر می‌شود و به دادگاههای دیگر لایحه‌ می‌فرستد یا در صورت داشتن حق توکیل وکیل دیگری را اعزام می‌دارد

بهترین وکیل فاینانس در ایران

پرسش: آیا داشتن وکیل اجباری است یا خیر و تکلیف کسانی که توانایی گرفتن وکیل ندارند چیست؟

پاسخ:طبق اصل ۳۵ قانون اساسی در همه ی دادگاه ها، طرفین دعوا حق دارند برای خود وکیل انتخاب نمایند و اگر توانایی انتخاب وکیل را نداشته باشند،باید برای آنها امکانات تعیین وکیل فراهم گردد، بنابراین داشتن وکیل و انتخاب آن، در تمام امور دعاوی (اعم از حقوقی و کیفری) و در تمام  دادگاه های کیفری و حقوقی حق اصحاب دعواست و نه تنها از اِعمال این حق نمی توان ممانعت نمود بلکه عدم حمایت در اِعمال این حق، مخالف  قانون اساسی می باشد.

پرسش:وکالت چیست؟

پاسخ: وکالت را با توجه به ماده ۶۵۶ قانون مدنی می توان چنین تعریف کرد: عقدی است که به موجب آن یکی از طرفین، طرف دیگر را برای انجام امری نایب خود می نماید.

پرسش:وکالت بلاعزل چیست؟

پاسخ:وکالت عقدی است جایز یعنی عقدی است که با مرگ هریک از طرفین یا استعفای وکیل یا عزل وکیل توسط موکل و یا با جنون وکیل و یا موکل پایان می یابد. برابر قانون از این حیث فرقی میان عقد وکالت بلاعزل و یا عقد وکالت ساده نیست. موکل هر وقت که بخواهد می تواند وکیل خود را عزل کند اما طرفین می توانند بلاعزل بودن وکیل را در قرارداد شرط کنند حال درجواب اینکه آیا موکل می تواندخودش عمل وکالت را انجام دهدیا این که این حق فقط منحصر به وکیل است بایدگفت که بلاعزل بودن  وکیل مانع انجام عمل مورد وکالت توسط موکل نخواهد بود.

پرسش:خسارت احتمالی چیست؟

پاسخ:به موجب ماده ۱۰۹قانون آئین دادرسی دادگاههای عمومی وانقلاب درامور مدنی “درکلیه دعاوی مدنی اعم ازدعاوی اصلی یا طاری ودرخواستهای مربوط به امورحسبی به استثنای مواردی که قانون امورحسبی مراجعه به دادگاه را مقرر داشته است خوانده می تواندبرای تادیه خسارات ناشی ازهزینه دادرسی وحق الوکاله که ممکن است خواهان محکوم شودازدادگاه تقاضای تامین نماید…”ملاحظه می کنیدکه قانونگذاربرای جلوگیری ازورودخسارت به شخصی که خوانده دعواست این ماده را پیش بینی کرده وازآنجاکه درشروع دادرسی هنوزادعای خواهان به اثبات نرسیده واین احتمال وجودداردکه قاضی اورادردعواصاحب حق نداندبرای جلوگیری از ضرراحتمالی خوانده ازحیث هزینه هایی که دادرسی به اوتحمیل می کندازجمله حق الوکاله و…این ماده پیش بینی شده .لازم به ذکراست که دادگاه درصورتی تقاضای خوانده را درچنین مواردی می پذیردکه باتوجه به اوضاع واحوال دعواومدارک ومستندات موجود درپرونده این کار رالازم بداندودراینگونه موارددادگاه الزامی به پذیرش درخواست خوانده ندارد.

پرسش:اصل ۳۵ قانون اساسی  اسلامی چه چیزی را بیان میکند؟

پاسخ:در همه دادگاه‌ها، طرفین دعوا حق دارند برای خود وکیل انتخاب نمایند و اگر توانایی انتخاب وکیل را نداشته باشند باید برای آنها امکانات تعیین وکیل فراهم گردد.

پرسش: مجازات های مدیران شرکت در قانون کار چه چیزی بیان شده است؟

پاسخ:ماده ۱۲۶ – هر یک از اعضاء هیأت مدیره و بازرسان و مدیر عامل در صورتی که با سوء نیت بر خلاف اصول مقرر در این قانون و اساسنامه‌های‌مصوب مرتکب عملی شود که موجب زیان شرکت گردد علاوه بر جبران زیان وارده به حبس تأدیبی از سه ماه تا شش ماه محکوم خواهد شد.

ماده ۱۲۷ – هر یک از اعضاء هیأت مدیره و بازرسان و مدیر عامل به مجمع عمومی گزارش خلاف واقع بدهد به حبس تأدیبی از سه ماه تا شش ماه‌یا جزای نقدی از ده هزار ریال تا یکصد هزار ریال و یا به هر دو مجازات محکوم خواهد شد.

ماده ۱۲۸ – هر یک از مدیران عامل یا اعضای هیأت مدیره یا بازرسان و یا کارکنان شرکتها و اتحادیه‌های تعاونی مرتکب خیانت در امانت در موردوجوه و اموال شرکت یا اتحادیه گردد به حداکثر مجازات مقرره در ماده ۲۴۱ قانون مجازات عمومی محکوم می‌شود.

تبصره – رسیدگی به اتهام هر یک از کارکنان سازمانها و مؤسسات وابسته به دولت که بر حسب وظیفه سمت نظارت یا سرپرستی یا ارشاد یامداخله در اداره امور شرکتها یا اتحادیه‌های تعاونی را دارند تابع قوانین و مقررات دیوان کیفر کارکنان دولت خواهد بود.

ماده ۱۲۹ – حسابرسانی که درباره نتیجه حسابرسی شرکت یا اتحادیه تعاونی گزارش خلاف واقع بدهند به حبس تأدیبی از ۶ ماه تا یک سال‌محکوم می‌شوند.

ماده ۱۳۰ – هر یک از اعضای شرکتهای تعاونی که با عدم انجام تعهد در معامله با شرکتی که عضو آن است عامداً به شرکت خسارت وارد کند علاوه‌بر جبران خسارت به جزای نقدی از پنج هزار ریال تا پنجاه هزار ریال محکوم خواهد شد در مورد این ماده تعقیب با گذشت مدعی خصوصی موقوف‌می‌شود.

پرسش:ثبت شرکت با مسئولیت محدود چگونه است؟

پاسخ:پس از تکمیل اطالعات مربوط به درخواست ثبت تأسیس شرکت با مسئولیت محدود در سامانه و تأیید پیش نویس آگهی توسط کارشناس، ۲ نسخه چاپی از اساسنامه، صورتجلسه مجمع عمومی موسسین، تقاضانامه و شرکتنامه تهیه نموده و پس از امضاء کلیه اوراق توسط شرکا و اعضاء هیئت مدیره نسبت به ارسال اوراق امضاء شده و مدارک الزم توسط پست به اداره ثبت شرکت ها اقدام نمایید.

پرسش:چگونه یک وکیل خوب را بشناسیم؟

پاسخ:۱- تحقیق کنید زیرا باید ازتوانایی علمی ، شهرت ، تجربه ، حسن اخلاق و  حق الوکاله و سایر خصوصیات یک وکیل خوب مطمئن شوید تابتوانید که پرونده ای که گاه سرنوشت زندگی شمارا رغم خواهد زد ، به دستان با  کفایت وی بسپاید.

۲- هیچگاه صرفاً به تبلیغاتی که یک وکیل کرده است اکتفا نکنید. تبلیغات تلویزیونی ، اینترنتی و سایر رسانه های گروهی معیار و ملاک مناسبی برای تحقیق نیستند. می توانید به کانون وکلای دادگستری مراجعه کنید و در مورد سابقه وکیلی که قصد انتخاب آن را دارید مطلع شوید.

۳-خیلی حرف دیگران ، خصوصاً واسطه هارا در مورد یک وکیل جدی نگیرید. خودتان پرس وجو کنید و به این نتیجه برسید که آیا او وکیل مورد نظر شما هست یاخیر !

۴-سن و جنس وکیل (زن یا مرد بودن) ملاک ومعیار مناسبی برای خوب بودن یا بد بودنوکیل نیست . گاهی اوقات یک وکیل تحصیل کرده جوان بسیار می تواند از یک وکیلسالخورده و به ظاهر با تجربه به کار شما بیاید.  زن یا مرد بودن وکیل نیز خیلی اهمیت ندارد و ملاک علم ، شهرت وحسن خلق اوست.

۵- کسی که عنوان وکیل و مشاورحقوقی را اخذ می کند علاوه براین که حداقل مدرک کارشناسی رشته حقوق رادارد ، مراحل بسیار سخت کانون وکلا را برای دریافت پروانه گذرانده است

پرسش:چگونه یک وکیل خوب باشیم؟

پاسخ:۱- گفتاروکیل خوب باید  دقیق ، ساده ، راست گو ، با علاقه و اعنماد به نفس باشد

عقاید و ایده های خود را باروشنی کامل و به شکل موثر وجالب بیان کند. توانایی استدلال ، استنتاج ، تخیل ، ابتکار  ، طبع نقدکننده ونقد پذیرنده داشته باشد . وکیل خوب بای یک روانس خوب نیز باشد زیرا باید روحیات و خلق خوی اشخاص را دریابد و به موقع از آنها استفاده کند. استعداد طبیعی وخدادادی نیز تاحدی برای وکیل خوب شدن لازم است.

۲- وکیل خوب باید جسور ، شجاع و دارای شهامت باشد گاهی اوقات در جلسه دادگاه دیده شده که اعتراض {محترمانه} وکیل با شخص قاضی و روند پیش روی پرونده در جلسه باعث شده است که رای قاضی عوض شده ، و حکم به نفع دیگری صادرگردد.وکیل باید به استقلال فکری رسیده باشد وو به آنچه آموخته اطمینان نماید و برسر حرف خود پافشاری کند.

۳- اطلاعات عمومی وکیل

وکیل باید تاحدودی از سایر علوم نیز اطلاعاتی داشته باشد مسلماً یک وکیل هنرمند و یاآشنا به ادبیات و روان شناسی بسیار بهتر می تواند در جلسه دادگاه خود نمایی کند و به موقع تاثیر گفتار خویش را بر قاضی پرونده بگذارد.

۴- وکیل باید با تمام وجود کار کند.

با توجه به هر نیاز هر پرونده وکیل باید زمان بگذارد ، مطالعه کند ، باخبرگان مشورت کند و خود برای یک دفاع تمام وکمال در جلسه ی دادگاه آماده نماید.

۵-وکیل باید وقت شناس باشد.  برای اینکه دریابیم چگونه یک وکیل خوب باشیم ، باید بدانیم حضور به موقع در جسلسات دادگاه و قرارهایمان با موکلمان از اهمین بسیار بالایی برخوردار است. یک وکیل تنبل و وقت ناشناس هیچ گاه نمی تواند ازمیان این تشویش و نگرانی یک پرونده ی خوب ازآب در بیاورد.

۶-وکیل خوب وکیلی است که مهربان و با نزاکت باشد ایجاد رابطه دوستی باید موکل همواره به وکیل کمک می کند که نه تنها موکل خود را حفظ کند بلکه افرادی دیگر را نیز به خود جذب کند. هیچ گاه افراد ترجیح نمی دهد به یک وکیل عنق و بد اخلاق مراجعه نمایند.

۷- وکیل باید به شغل خود عشق بورزد وبرای کار خود ارزش قائل شود. این است که باعث می شود وکیل حتی بعد از شکست های پی در پی قدرت و عزت نفس خود را حفظ نماید و درنهایت بتواند رضایت خاطر خود و اطمینان دادرس را جلب نماید.

درباره وکیل من

دفترحقوقی وکیل من،با چشم‌اندازی درست به نیازهای حقوقی مبادرت به تشکیل تیم‌های کاملاً حرفه‌ای و تخصصی نموده و با نگاهی مجرب به قوانین کشور و مقررات و رویه‌های بین‌المللی توانسته است رویکردی موثر و کارآمد را به مدیران موفق وشرکتهای برتر عرضه نماید.این مجموعه با اعتقاد به اخلاق حرفه‌ای و با دارا بودن وکلای مجرب و ارتباطات موثر ، میتواند مشکلات موکلین خود رادر اقصی نقاط جهان حل و فصل نماید.

وکیل من افتخار دارد این فرصت ویژه را در اختیار شما قرار دهد تا به جای صرف وقت و هزینه زیاد و پیدا کردن افراد متعدد برای مسایل حقوقی ، یک مجموعه از تجربه، دانش و تخصص را با صرف وقت و هزینه کمتر در اختیار بگیرید.

تنظیم قراردادهای بین المللی که از موضوعات غیر قابل اجتناب در روابط بازرگانی می باشد ، با پیچیدگیهای فراوانی روبرو می باشد . چگونگی تنظیم یک قرارداد بین المللی بر پایه رعایت منافع طرفین ، و داشتن آگاهی کامل در قبول تعهدات مندرج در قرارداد با حفظ اصول مورد نظر یک شرکت تجاری از مواردی است که دقت و احاطه برآن کاملا ضروری و حیاتی است . وکیل من با بهره گیری از متخصصین حقوق بین الملل که علاوه بر دارا بودن مدارک تخصصی این رشته ، دارای سالها تجربه در انعقاد قراردادهای بین المللی هستند به موکلین خود این اطمینان خاطر را می دهد که با استفاده از یک تیم حقوقی مسلط به زبان انگلیسی ، امکان انعقاد یک قرارداد کاملا صحیح و حقوقی ، که در آن ضمن حفظ منافع تجاری موکل  ، جنبه های قانونی قرارداد نیز لحاظ گردیده باشد ، فراهم گردد.

در زمینه قراردادهای داخلی وکیل من با همکاری و ارتباط موثر با وکلا و حقوقدانان که بصورت تخصصی موضوعات مختلف حقوقی فعال هستند قادر به ارائه خدمات حقوقی مورد نیاز افراد ، شرکتها و مراکز دولتی و عمومی و ایرانیان مقیم خارج از کشور در تمامی مراجع حقوقی و قانونی در سطح کشور می باشد و وکیل من مفتخر است با توجه به شرایط و نیازهای خاص هریک از موکلین خود در حوزه های مختلف ، علاوه بر ارائه خدمات مشاوره لازم و موثر ، با تشخیص موضوع ، تطبیق قوانین و در نظر گرفتن رویه های قضایی ، بهترین و مناسب ترین راهکارهای حقوقی را با حداکثر تلاش و توان در موضوعات ذیل اعمال نماید و شرایطی را فراهم آورد تا موکلین در هر لحظه بتوانند از آخرین وضعیت پرونده خود بصورت آنلاین مطلع شده و نقطه نظرات مفید آنها برای بهبود پیشرفت کار اعمال گردد.

Rate this page
tell
mobile
telegram
whatsapp