بهترین وکیل فایننس در ایران

بهترین وکیل فایننس در ایران

درباره وکیل من

دفترحقوقی وکیل من،با چشم‌اندازی درست به نیازهای حقوقی مبادرت به تشکیل تیم‌های کاملاً حرفه‌ای و تخصصی نموده و با نگاهی مجرب به قوانین کشور و مقررات و رویه‌های بین‌المللی توانسته است رویکردی موثر و کارآمد را به مدیران موفق وشرکتهای برتر عرضه نماید.این مجموعه با اعتقاد به اخلاق حرفه‌ای و با دارا بودن وکلای مجرب و ارتباطات موثر ، میتواند مشکلات موکلین خود رادر اقصی نقاط جهان حل و فصل نماید.

وکیل من افتخار دارد این فرصت ویژه را در اختیار شما قرار دهد تا به جای صرف وقت و هزینه زیاد و پیدا کردن افراد متعدد برای مسایل حقوقی ، یک مجموعه از تجربه، دانش و تخصص را با صرف وقت و هزینه کمتر در اختیار بگیرید.

تنظیم قراردادهای بین المللی که از موضوعات غیر قابل اجتناب در روابط بازرگانی می باشد ، با پیچیدگیهای فراوانی روبرو می باشد . چگونگی تنظیم یک قرارداد بین المللی بر پایه رعایت منافع طرفین ، و داشتن آگاهی کامل در قبول تعهدات مندرج در قرارداد با حفظ اصول مورد نظر یک شرکت تجاری از مواردی است که دقت و احاطه برآن کاملا ضروری و حیاتی است . وکیل من با بهره گیری از متخصصین حقوق بین الملل که علاوه بر دارا بودن مدارک تخصصی این رشته ، دارای سالها تجربه در انعقاد قراردادهای بین المللی هستند به موکلین خود این اطمینان خاطر را می دهد که با استفاده از یک تیم حقوقی مسلط به زبان انگلیسی ، امکان انعقاد یک قرارداد کاملا صحیح و حقوقی ، که در آن ضمن حفظ منافع تجاری موکل  ، جنبه های قانونی قرارداد نیز لحاظ گردیده باشد ، فراهم گردد.

در زمینه قراردادهای داخلی وکیل من با همکاری و ارتباط موثر با وکلا و حقوقدانان که بصورت تخصصی موضوعات مختلف حقوقی فعال هستند قادر به ارائه خدمات حقوقی مورد نیاز افراد ، شرکتها و مراکز دولتی و عمومی و ایرانیان مقیم خارج از کشور در تمامی مراجع حقوقی و قانونی در سطح کشور می باشد و وکیل من مفتخر است با توجه به شرایط و نیازهای خاص هریک از موکلین خود در حوزه های مختلف ، علاوه بر ارائه خدمات مشاوره لازم و موثر ، با تشخیص موضوع ، تطبیق قوانین و در نظر گرفتن رویه های قضایی ، بهترین و مناسب ترین راهکارهای حقوقی را با حداکثر تلاش و توان در موضوعات ذیل اعمال نماید و شرایطی را فراهم آورد تا موکلین در هر لحظه بتوانند از آخرین وضعیت پرونده خود بصورت آنلاین مطلع شده و نقطه نظرات مفید آنها برای بهبود پیشرفت کار اعمال گردد.

سایت حقوقی وکیل من ، وکلای خبره ، تلفن دفتر تهران۱۴۱۶-۸۸۴۰  و ارسال پیامک شبانه روزی۱۱۱ به شماره ۰۹۱۲۶۰۰۸۷۲۰

بهترین وکیل فایننس در ایران

پرسش:وکالت چیست؟

پاسخ: وکالت را با توجه به ماده ۶۵۶ قانون مدنی می توان چنین تعریف کرد: عقدی است که به موجب آن یکی از طرفین، طرف دیگر را برای انجام امری نایب خود می نماید.

بهترین وکیل فایننس در ایران

پرسش:وکالت بلاعزل چیست؟

پاسخ:وکالت عقدی است جایز یعنی عقدی است که با مرگ هریک از طرفین یا استعفای وکیل یا عزل وکیل توسط موکل و یا با جنون وکیل و یا موکل پایان می یابد. برابر قانون از این حیث فرقی میان عقد وکالت بلاعزل و یا عقد وکالت ساده نیست. موکل هر وقت که بخواهد می تواند وکیل خود را عزل کند اما طرفین می توانند بلاعزل بودن وکیل را در قرارداد شرط کنند حال درجواب اینکه آیا موکل می تواندخودش عمل وکالت را انجام دهدیا این که این حق فقط منحصر به وکیل است بایدگفت که بلاعزل بودن  وکیل مانع انجام عمل مورد وکالت توسط موکل نخواهد بود.

بهترین وکیل فایننس در ایران

پرسش:خسارت احتمالی چیست؟

پاسخ:به موجب ماده ۱۰۹قانون آئین دادرسی دادگاههای عمومی وانقلاب درامور مدنی “درکلیه دعاوی مدنی اعم ازدعاوی اصلی یا طاری ودرخواستهای مربوط به امورحسبی به استثنای مواردی که قانون امورحسبی مراجعه به دادگاه را مقرر داشته است خوانده می تواندبرای تادیه خسارات ناشی ازهزینه دادرسی وحق الوکاله که ممکن است خواهان محکوم شودازدادگاه تقاضای تامین نماید…”ملاحظه می کنیدکه قانونگذاربرای جلوگیری ازورودخسارت به شخصی که خوانده دعواست این ماده را پیش بینی کرده وازآنجاکه درشروع دادرسی هنوزادعای خواهان به اثبات نرسیده واین احتمال وجودداردکه قاضی اورادردعواصاحب حق نداندبرای جلوگیری از ضرراحتمالی خوانده ازحیث هزینه هایی که دادرسی به اوتحمیل می کندازجمله حق الوکاله و…این ماده پیش بینی شده .لازم به ذکراست که دادگاه درصورتی تقاضای خوانده را درچنین مواردی می پذیردکه باتوجه به اوضاع واحوال دعواومدارک ومستندات موجود درپرونده این کار رالازم بداندودراینگونه موارددادگاه الزامی به پذیرش درخواست خوانده ندارد.

بهترین وکیل فایننس در ایران

پرسش:اصل ۳۵ قانون اساسی  اسلامی چه چیزی را بیان میکند؟

پاسخ:در همه دادگاه‌ها، طرفین دعوا حق دارند برای خود وکیل انتخاب نمایند و اگر توانایی انتخاب وکیل را نداشته باشند باید برای آنها امکانات تعیین وکیل فراهم گردد.

Rate this page
tell
mobile
telegram
whatsapp