بهترین وکیل فایننس

بهترین وکیل فایننس

سایت حقوقی وکیل من ، وکلای خبره ، تلفن دفتر تهران۱۴۱۶-۸۸۴۰  و ارسال پیامک شبانه روزی۱۱۱ به شماره ۰۹۱۲۶۰۰۸۷۲۰

بهترین وکیل فایننس

پرسش:وکالت چیست؟

پاسخ: وکالت را با توجه به ماده ۶۵۶ قانون مدنی می توان چنین تعریف کرد: عقدی است که به موجب آن یکی از طرفین، طرف دیگر را برای انجام امری نایب خود می نماید.

بهترین وکیل فایننس

پرسش:وکالت بلاعزل چیست؟

پاسخ:وکالت عقدی است جایز یعنی عقدی است که با مرگ هریک از طرفین یا استعفای وکیل یا عزل وکیل توسط موکل و یا با جنون وکیل و یا موکل پایان می یابد. برابر قانون از این حیث فرقی میان عقد وکالت بلاعزل و یا عقد وکالت ساده نیست. موکل هر وقت که بخواهد می تواند وکیل خود را عزل کند اما طرفین می توانند بلاعزل بودن وکیل را در قرارداد شرط کنند حال درجواب اینکه آیا موکل می تواندخودش عمل وکالت را انجام دهدیا این که این حق فقط منحصر به وکیل است بایدگفت که بلاعزل بودن  وکیل مانع انجام عمل مورد وکالت توسط موکل نخواهد بود.

بهترین وکیل فایننس

پرسش:خسارت احتمالی چیست؟

پاسخ:به موجب ماده ۱۰۹قانون آئین دادرسی دادگاههای عمومی وانقلاب درامور مدنی “درکلیه دعاوی مدنی اعم ازدعاوی اصلی یا طاری ودرخواستهای مربوط به امورحسبی به استثنای مواردی که قانون امورحسبی مراجعه به دادگاه را مقرر داشته است خوانده می تواندبرای تادیه خسارات ناشی ازهزینه دادرسی وحق الوکاله که ممکن است خواهان محکوم شودازدادگاه تقاضای تامین نماید…”ملاحظه می کنیدکه قانونگذاربرای جلوگیری ازورودخسارت به شخصی که خوانده دعواست این ماده را پیش بینی کرده وازآنجاکه درشروع دادرسی هنوزادعای خواهان به اثبات نرسیده واین احتمال وجودداردکه قاضی اورادردعواصاحب حق نداندبرای جلوگیری از ضرراحتمالی خوانده ازحیث هزینه هایی که دادرسی به اوتحمیل می کندازجمله حق الوکاله و…این ماده پیش بینی شده .لازم به ذکراست که دادگاه درصورتی تقاضای خوانده را درچنین مواردی می پذیردکه باتوجه به اوضاع واحوال دعواومدارک ومستندات موجود درپرونده این کار رالازم بداندودراینگونه موارددادگاه الزامی به پذیرش درخواست خوانده ندارد.

بهترین وکیل فایننس

پرسش:اصل ۳۵ قانون اساسی  اسلامی چه چیزی را بیان میکند؟

پاسخ:در همه دادگاه‌ها، طرفین دعوا حق دارند برای خود وکیل انتخاب نمایند و اگر توانایی انتخاب وکیل را نداشته باشند باید برای آنها امکانات تعیین وکیل فراهم گردد.

بهترین وکیل فایننس

Rate this page
tell
mobile
telegram
whatsapp