شما کاربران ارجمند در تمامی دعاوی بانکی به ویژه دعاوی مرتبط با بدهی های بانکی می توانید از وکیل بدهکاران بانکی ما استفاده نموده و از آن یاری بخواهید.

در طول سالیان گذشته انباشت معوقات بانکی و رسیدن آن به بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد تومان در شرایطی که بدهکاران بانکی به سختی و حتی اصلا حاضر به برگرداندن طلب خود نیستند، موجب شده قوانینی جدی برای برخورد با این افراد به منظور بازگشت منابع به شبکه بانکی تدوین و اجرایی شود، که عموم مردم از این قوانین اطلاع ندارند و شما با مشورت با وکیل بدهکاران بانکی می توانید از آنها مطلع شوید.

ممنوع‌الخروج شدن از جمله قوانینی است که در کنار سایر راهکارها برای بازگشت معوقات بانکی در طول سالیان گذشته از طرف دادگاه ها اجرایی شده است.

بهتر است بدانید بر اساس لایحه قانونی ممنوعیت خروج بدهکاران بانکی که در سال ۱۳۵۹ مصوب شده، به بانک مرکزی اجازه داده می‌شود به منظور جلوگیری از خروج اشخاصی که به بانک‌های کشور بدهکار بوده از طریق دادسرای عمومی خواستار ممنوعیت خروج آنها از کشور شوند و خروج این اشخاص از کشور منوط به اجازه بانک مرکزی ایران شود.

بانک‌ها موظف هستند همزمان با درخواست ممنوعیت خروج افراد نسبت به آگاه کردن آنها از موضوع جهت جلوگیری از بروز مشکلات هنگام خروج از کشور اقدام نمایند. شما در زمینه ممنوعیت خروج می توانید از وکیل بدهکاران بانکی کمک خواسته و درخاست از بین رفتن ان را نمایید.

گزینه ممنوع الخروجی یک مسئله بسیار مهم برای بازرگانان و صاحبین مشاغل می باشد از این رو بانک ها این عمل را انجام می دهند و شما نیز به کمک وکیل بدهکاران بانکی می توانید از نظر حقوقی این موارد را رفع نمایند.

Rate this post
tell
mobile
telegram
whatsapp