گروه وکیل من با دارا بودن مجربترین وکیل جهت طلاق آماده ارائه خدمات به شما هموطنان گرامی می باشد. شما برای مشاوره با وکیل جهت طلاق ما می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با ما در تماس باشید.

باید بدانید طبق آمار اولین علت طلاق در جامعه‌ ما نداشتن شناخت مناسب زوجین نسبت به یکدیگر پیش از ازدواج است. دلیل دیگر طلاق نداشتن تفاهم و همچنین عدم توانایی در گفتگو است. دلیل دیگر دخالت از طرف خانواده ها می باشد و بسیاری موارد دیگر که موجب شده آمار طلاق در کشور ما بالا رفته و استفاده از وکیل جهت طلاق یک امر ضروری شود.

ساده ترین روش طلاق طلاق توافقی می باشد.

نوع دیگر طلاق بسیار شایع است طلاق به درخواست مرد می باشد.

در طلاق توافقی مرد و زن می توانند با توافق در خصوص مهریه و نفقه و اجرت المثل و حضانت فرزند برای طلاق توافقی اقدام نمایند که در این نوع پرونده ها نیز وکیل جهت طلاق استفاده می شود.

باید بدانید مرد حق طلاق دارد و می تواند در هر زمان برای طلاق اقدام نماید ولی این به آن معنی نیست که حق زن ضایع می شود بلکه یک مرد زمانی می تواند زن را طلاق دهد که تمامی حق و حقوق آن را داده باشد.

در مقابل زن حق طلاق ندارد مگر در صورتیکه زن یکی از مواردی که در ادامه آمده را داشته باشد:

شروط ۱۲ گانه ضمن عقد ازدواج

زمانی که زن وکالت بلاعزل برای اجرای صیغه طلاق گرفته باشد

البته طلاق با همین راحتی نیست و قوانین آن بسیار پیچیده است به همین دلیل یک وکیل جهت طلاق می تواند در این راه بسیار شما را یاری نمایید.

Rate this post
tell
mobile
telegram
whatsapp