وکیل خانواده

وکیل خانواده : خانواده اولین و مهمترین بخش جامعه است که افراد به محض تولد وارد آن می شوند، تحت تاثیر آن قرار می گیرند، در بین اعضای خانواده رشد می کنند و همیشه تحت تاثیر شرایط و فضای آن خواهند بود.

از این رو همواره توجه ویژه ای به این نهاد وجود داشته است. روانشناسان، متدینین، جامعه شناسان، حقوقدانان و حتی سیاست در خدمت این نهاد موثر بوده اند تا مردم در فضایی سالم و بدون استرس شخصیت پیدا کنند.

بنابراین در اهمیت این عنصر اساسی در جامعه و نقش آن در رشد شخصیت افراد تردیدی وجود ندارد، اما متاسفانه سیاست ها، راهکارها و برنامه ریزی ها همیشه ما را به اهداف اصلی نمی رساند و ممکن است خانواده هایی با دلایل مختلف. به سمت چالش های مخرب کشیده شود. این چالش ها می تواند در نتیجه تفاوت های فرهنگی، مشکلات اقتصادی، مسائل روانی، تربیت های نادرست و انتخاب های نادرست رخ دهد که ممکن است درمان ناپذیر باشد.

اغلب مشکلات خانوادگی می‌تواند منجر به دعاوی شود که پای مردم به دادگاه‌ها، دادسراها و مقامات قضایی باز می‌شود تا افرادی که قادر به حل مشکلات فردی خود نیستند به حقوق خود دست یابند. اگر چه ممکن است زخم های ناشی از اختلافات خانوادگی حتی پس از آن نیز خوب نشود.

در این بین مهم ترین نکته ای که می تواند به روند صحیح رسیدگی به دعاوی خانواده کمک کند مراجعه به وکیل خانواده خوب و درجه یک است تا از تنش ها و سردرگمی های رسیدگی به دعاوی در محاکم قضایی به دور باشیم. از صدمات مخرب بیشتر و بیشتر خودداری کنید.

هر چند وکالت یک تعهد به وسیله است، به این معنا که وکیل موظف است تمام تلاش خود را برای دفاع مناسب از موکل خود به کار گیرد، اما قانوناً مسئولیت حصول نتیجه را ندارد و ضمانتی برای حصول نتیجه نمی دهد. اما یکی از ویژگی های یک وکیل خانواده خوب پاسخگو بودن به موکلش است و این احساس مسئولیت مهمترین ویژگی شخصیتی اوست.

از دیگر ویژگی های یک وکیل خوب و ماهر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

یک وکیل خانواده خوب باید اطلاعات، دانش و دانش حقوقی لازم را داشته باشد.
یکی دیگر از ویژگی های یک وکیل خوب خانواده امانتداری است زیرا وکیل محرم اسرار موکل و امین اوست.
وکیل خانواده این وظیفه اخلاقی و شغلی را دارد که از بیان مطالب مبالغه آمیز و غیر ممکن خودداری کند.
یک وکیل خوب خانواده باید از انتخاب نادرست موکل جلوگیری کند.
یکی از وظایف یک وکیل خانواده خوب در قبال موکل، ساده سازی مسائل حقوقی برای موکل خود است.
یک وکیل خانواده خوب باید به شأن و جایگاه قاضی احترام بگذارد و به او احترام کامل بگذارد.
از طرف داغ، لازم است وکیل و موکل به تعهدات متقابل خود در قرارداد و در روند قانونی و قضایی پرونده پایبند باشند. از جمله این وظایف می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تعهدات وکیل
در صورتی که اقدام یا سهل انگاری وکیل موجب ضرر موکل شود، مسئولیت بر عهده او خواهد بود.
احترام به علاقه ارباب رجوع در اعمال و فعالیت هایش.
استرداد مال تحویلی چون وکیل امین است و باید پولی را که در نتیجه وکالت به دست می آورد به موکل تحویل دهد.
ارائه صورتحساب وکالت
تعهدات مشتری
انجام عملی تعهدات وکیل در قبال اشخاص ثالث، زیرا وکیل از طرف او به وظیفه خود عمل کرده است.
پرداخت حق الوکاله که بر اساس قرارداد یا عرف یا اجرت المثل پرداخت می شود.
پرداخت هزینه های فرعی وکالت از قبیل اجاره، عوارض و مالیات پرداختی توسط وکیل در فرآیند وکالت.

وکیل خانواده در چه زمینه هایی فعالیت می کند؟
وکیل خانواده

شاید به نظر برسد که وکیل خانواده فقط به دعاویی مانند طلاق و مهریه می پردازد در حالی که حوزه فعالیت وکیل حرفه ای خانواده بسیار گسترده است که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

دعاوی مربوط به دوران نامزدی مانند طلاق در دوران نامزدی
اجازه ازدواج
طلاق اعم از طلاق از مرد، طلاق از زن و طلاق توافقی، فرجام خواهی از طلاق
نفقه همسر، نفقه زوجه بعد از فوت شوهر و نفقه نسبی به معنای نفقه اقارب و اقارب است.
استرداد جهیزیه
حضانت دختر و پسر پس از طلاق و وضعیت آن پس از طلاق
ازدواج موقت و صیغه و مسائلی مانند انقضای مدت صیغه، مهریه در ازدواج موقت، نفقه در ازدواج موقت، صیغه ۹۹ ساله و ….
پذیرش و انتقال فرزندخوانده به دختران مجرد
فسخ نکاح
تغییر جنسیت
چند همسری
رشد
اصل و نسب
حجر، حکم عزل هاجر و…
قیمومیت
اراده
اهدای جنین
رعایت کنید و عصبانی نباشید و …
وکیل خانواده
همانطور که می بینید حوزه دعاوی خانواده بسیار گسترده است و وکیل خانواده در تمامی آن مسلط است اما اگر قصد مشاوره با وکیل و مشاوره حقوقی خانواده را نیز دارید شاید بهتر باشد برخی از مهمترین آنها را بدانید. موارد دعاوی خانوادگی:

اجرت المثل:

اجرت المثل هزینه ای است که مرد باید برای کارهایی که زن شرعاً مسئولیت آن را ندارد بپردازد، مانند شیر دادن به فرزند، انجام برخی کارهای خانه مانند آشپزی. اگر بخواهد این کارها را مجانی انجام دهد و تقاضای دریافت اجرتی برای آن نداشته باشد، دعوای پرداخت اجرت المثل به نفع او تمام نمی شود، لذا عدم انفاق زوجه نیاز به اثبات دارد.پپ

حضانت فرزندان:

پس از جدایی والدین یکی از موضوعات مورد بحث، حضانت فرزندان است. اگر در این مورد توافقی وجود نداشته باشد، طبق قانون حضانت فرزند، یعنی هم فرزند دختر و هم فرزند ذکور تا سن هفت سالگی نزد مادر خواهند بود و بعد از آن با پدر خواهد بود. .

اگر والد حضانت صلاحیت نگهداری از کودک را نداشته باشد، مثلاً عادت به کارهای مفسده مانند اعتیاد، تعرض یا آزار کودک داشته باشد و او را مجبور به انجام کارها و موارد ناشایست کند، در غیر این صورت، والدین دیگر می توانند. درخواست خود را به دادگاه ارائه دهد.

فرزندخواندگی و سرپرستی کودکان بی سرپرست:

در این زمینه قانونی تحت عنوان قانون حمایت از کودکان بدون سرپرست و سرپرست بدسرپرست وجود دارد که شرایط فرزندخواندگی را مشخص کرده است.

افرادی که طبق این قانون می توانند درخواست خود را به سازمان بهزیستی ارائه کنند و در صورت داشتن شرایط قانونی پس از طی مراحل قانونی به دادگاه خانواده معرفی می شوند و باید به دستورات دادگاه از جمله گذراندن دوره محاکمه عمل کنند. ، تا صدور رای نهایی. .

اهدای جنین:

همانطور که می دانیم با تغییر سبک زندگی و ساختار بدن انسان، موضوع ناباروری و اهدای جنین یکی از موضوعاتی است که در چند سال اخیر بسیار مطرح شده است. اگرچه قوانین در این زمینه نیاز به بازنگری و اصلاح دارد، اما روند فعلی کار نشان می دهد که زوج هایی که مایل به اهدای جنین هستند باید شرایط لازم را داشته باشند. این شرایط در ماده ۲ قانون نحوه اهدای جنین به زوج های نابارور به شرح زیر آمده است:

طبق گواهی پزشکی معتبر، زوجین نباید بچه دار شوند و زوجه نیز باید توانایی پذیرش جنین را داشته باشد.
زوج ها دارای صلاحیت اخلاقی هستند.
هیچ یک از زوج ها نباید مجرد باشند.
هیچ یک از زوجین نباید به بیماری های صعب العلاج مبتلا باشند.
هیچ یک از همسران نباید معتاد به مواد مخدر باشند.
زوجین باید تابعیت جمهوری اسلامی ایران را داشته باشند.
در صورت دارا بودن این شرایط زن و شوهر باید با یکدیگر به دادگاه خوانده دادخواست تقدیم کنند و در صورت احراز شرایط آنها می تواند رأی لازم را صادر کند.

مرگ فرضی:

مرگ فرضی شرایطی است که فرد برای مدت طولانی غیبت داشته باشد و معمولاً فرد نمی تواند در این مدت زنده بماند. ماده ۱۰۲۰ قانون مدنی مواردی را مشخص می کند که غایب دیگر زنده محسوب نمی شود.

به موجب این ماده: وقتی ده سال تمام از آخرین خبر حیات غایب بگذرد و با انقضای مدت مذکور، سن غایب از ۷۵ سال گذشته باشد. یا زمانی که شخصی جزء نیروهای مسلح است و در جریان جنگ مفقود می شود و سه سال از تاریخ انعقاد صلح می گذرد و خبری از او نیست یا زمانی که شخصی در یک سفر دریایی در کشتی بوده و آن کشتی در طول آن سفر گم شد و سه سال از مفقود شدن کشتی بدون خبری از مسافر می گذرد، دیگر فرد زنده نیست و دادگاه می تواند برای او حکم فرضی را درخواست کند.

برای دریافت حکم فرضی می توانید به وکیل خانواده درجه یک مراجعه کنید زیرا دادگاه این رای را سریع صادر نمی کند بلکه نیازمند انتشار، گذشت زمان و بررسی های لازم است.

استرداد جهیزیه:

مهریه وسیله ای است که زن به خانه شوهر می برد. شاید ندانید که طبق قانون تامین وسایل زندگی بر عهده مرد است اما طبق عرف این عروس است که وسایل زندگی را تامین می کند.

بنابراین برای استرداد اقلامی که در خانه شوهر است، زن باید بتواند ثابت کند که این اقلام را تهیه کرده است. بنابراین اغلب پس از تهیه وسایل منزل، فهرستی تهیه می کنند و برای امضای مرد می فرستند تا در صورت بروز مشکل، بر اساس آن اقلام را پس دهند.

پس یکی از راه های اثبات مالکیت زن همین فهرست است، اما در صورت نبود فهرست می توان به شهادت شهود و سایر راه های اثبات نیز مراجعه کرد.

نکته ای که در دعاوی استرداد جهیزیه باید به آن توجه داشت این است که اگر مجموع هزینه های مطالبه شده از مرد بابت جهیزیه یا به عبارتی مطالبه دعوی کمتر از بیست میلیون ریال باشد، باید دادخواست استرداد جهیزیه تقدیم شود. شورای حل اختلاف و در صورتی که بیش از این مقدار باشد دادخواست به دادگاه خانواده تقدیم می شود.

توصیه می شود با توجه به اهمیت نحوه اثبات، جهت طرح این دعوی به وکلای خانواده مراجعه نمایید. اگر تهران هستید به یک وکیل خانواده خوب در تهران و اگر در شهرستان هستید به وکیل خانواده در شهر خود مراجعه کنید.

تکمین و نشوز :

زن موظف است وظایفی را که قانون بر عهده او گذاشته است در مقابل شوهرش انجام دهد. انجام این دستورات در قانون اطاعت نامیده می شود و در صورت امتناع از انجام آن تخلف محسوب می شود.

بنابراین عدم اجرای دستورات قانونی در مورد شوهر را نشزه و به زنی که از این دستورات سرپیچی می کند نشزه می گویند. تسلیم زوجه موجب این اثر حقوقی می شود که به او نفقه تعلق می گیرد.

بنابراین نفقه و تمکین در مقابل یکدیگرند. در این شرایط اگر زن تمکین نکند و مرد تعهد خود را مطالبه کند، دعوای تمکین مطرح می شود.

مرد با مراجعه به دادگاه خانواده یا با وکالت از وکیل خانواده، دادخواست تمکین می کند. البته یک نکته مهم را باید در نظر داشت و آن این است که طبق ماده ۱۰۸۵ قانون مدنی زن می تواند تا زمانی که مهریه به او تسلیم نشده است از ایفای وظایف خود در قبال شوهر خودداری کند. مشروط بر اینکه مهریه او صحیح باشد و این امتناع ساقط حق نفقه نخواهد بود.

البته استثنائات دیگری مانند بیماری های مقاربتی مرد، بیماری زن و عسر و حرج وجود دارد که می تواند موجب الزام زوجه به تسلیم شود.

تغییر جنسیت:

افرادی که قصد تغییر جنسیت دارند می توانند پس از طی مراحل لازم از جمله مراجعه به دادگاه خانواده، انجام آزمایشات لازم و مراجعه به پزشکی قانونی و روانپزشک و اخذ گواهینامه های لازم و در نهایت تاییدیه دادگاه، می توانند. انجام عملیات پزشکی لازم افراد می توانند به وکیل متخصص در امور خانواده مراجعه کنند تا روند را سریعتر طی کنند.

ممنوعیت اشتغال زوجه:

مطابق ماده ۱۱۱۷ قانون مدنی، شوهر می تواند زن خود را از حرفه یا صنعتی که منافی مصالح خانوادگی یا حیثیتی زوجه است منع کند.

بنابراین، همانطور که از اینجا پیداست، مرد نمی تواند به هر دلیلی و تنها در صورتی که شغل زن به صلاح خانواده نباشد و یا موجب لطمه زدن به حیثیت خانواده شود، مانع از کار همسرش شود.

در این شرایط مرد می تواند به دادگاه خانواده مراجعه کند، دادگاه بررسی می کند که آیا شغل زن واقعاً دارای ویژگی های ذکر شده است یا خیر؟ بنابراین باید در نظر داشت که مرد به تنهایی نمی تواند مانع کار زن در شغلش شود.

تامین مسکن مستقل:

اگر زنی مدعی ضرر جانی، مالی یا آبروی شوهرش باشد، ممکن است از دادگاه درخواست کند که شوهرش را به تهیه مسکن مستقل وادار کند. از آنجایی که مورد مذکور باید به تأیید قاضی و اذن قانونی باشد، زوجه مستحق نفقه ماهانه خواهد بود و عمل زن مجرد محسوب نمی شود.

اثبات نکاح:

زن یا مردی که مدعی عقد دائم یا ازدواج موقت است، در صورتی که سند ازدواج صادر نشده باشد و طرف مقابل منکر عقد باشد، امکان مراجعه برای اثبات آن به دادگاه خانواده وجود دارد.

رشد و حجر و حکم رفع آن:

حجر یعنی شخص از دخالت در برخی از حقوق خود محروم می شود و به همین دلیل اهلیت قانونی برای انجام برخی از امور حقوقی را ندارد.

بر اساس قانون صغری، جنون و حماقت باعث می شود که فرد گوشه گیر شناخته شود. بنابراین شخصی که قصد احراز رشد یا عدم وجود سنگ خود را دارد باید به دادگاه خانواده محل سکونت خود مراجعه و دادخواست صدور حکم سنگ شکنی را ارائه دهد.

شروط ضمن عقد :

لازم است در عقد دائم شرایط عقد به گونه ای باشد که با ماهیت عقد منافات نداشته باشد. زمانی که زوجین شرایط مذکور را بپذیرند در واقع حقوق و تکالیفی به وجود می آید که ملزم به انجام آن خواهند بود. همچنین لازم به ذکر است که قانون ضمانت اجرایی برای عدم اجرای این شرایط در نظر گرفته است.

اگر مرد شرایط عقد را در سند نکاح دائم بپذیرد به این معنی است که زن در طلاق وکالت دارد. بنابراین توصیه می شود قبل از هر اقدامی در خصوص مفاد قرارداد با بهترین وکیل خانواده در تهران مشورت کنید تا بعداً با این شرایط مشکلی نداشته باشید. طبق قانون از جمله شرایط مندرج در قرارداد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مرد شرط می کند که اگر بخواهد زن خود را طلاق دهد و طلاق از طرف مرد باشد و در صورتی که تقاضای طلاق به دلیل سوء رفتار زن و تخلف زن از وظایف زناشویی نباشد، زوج نصف خود را منتقل می کند. اموال و دارایی هایی که در زمان زندگی مشترک برای همسرش به دست آورده است. دادن شرط ذکر شده در سند ازدواج دائم به عنوان شرط عقد شناخته می شود.

زوجین برای مدت ۶ ماه متوالی یا ۹ ماه متناوب بدون عذر موجه زندگی خانوادگی را ترک کرده اند، البته ترک زندگی زوج به دلیل غیر موجه باید توسط دادگاه خانواده به رسمیت شناخته شود.

ممانعت از اشتغال زوجه در صورتی که به حکم دادگاه استخدام زوجه مخالف مصالح و حیثیت خانوادگی زوجه نباشد.

لازم به ذکر است که مفاد قرارداد به صورت چاپی در سند ازدواج درج شده است. البته این امکان برای زوجین وجود دارد که در قسمت توضیحات قرارداد شرایط دیگری از جمله:

شرط تحصیل زن: بر اساس شرط مذکور، شوهر به زن اجازه ادامه تحصیل را در هر جا و با هر شرایطی می دهد.

شرط اعطای وکالت به زوجه برای خروج از کشور: طبق قانون زن می تواند با اجازه شوهر از کشور خارج شود. بنابراین بهتر است زوجه هنگام خروج از کشور شرط وکالت را در سند ازدواج قید کند.

شرط حضانت طفل پس از طلاق: زوجین با درج این شرط حضانت طفل را پس از طلاق به همسر خود داده اند.

ازدواج مجدد:
طبق قانون حمایت از خانواده، لازم است زوجین برای ثبت رسمی ازدواج مجدد خود مجوز لازم را از دادگاه خانواده کسب کنند. طبق ماده ۴۹ قانون حمایت از خانواده مصوب ۱۳۹۱، عدم ثبت رسمی ازدواج مجدد در دفاتر ازدواج و طلاق جرم بوده و مرد تحت تعقیب و مجازات قرار می گیرد.

اغلب ازدواج مجدد مشکلات و مشکلات زیادی را برای زن و شوهر، همسر و فرزندانش ایجاد می کند که آسایش و آرامش را از خانواده سلب می کند و افراد را وارد درگیری های بی فایده و مخرب می کند، پس بهتر است قبل از ازدواج مجدد همه جوانب آن را درک کنید. به درستی و با مشورت کامل و پس از آن وارد عمل شود تا بتوان با دید وسیع تری به مقوله ازدواج مجدد و پیامدهای آن پرداخت.

تأمین هزینه محکومان در دعاوی مالی:
درخواست صدور قرار تأمین برای توقیف اموال اعم از منقول و غیرمنقول است و خواهان می تواند قبل از تقدیم دادخواست یا در حین دادخواست نسبت به محتوای اصلی دعوی یا در جریان رسیدگی تا صدور رأی قطعی درخواست تأمین کند. . . بر اساس قانون حمایت خانواده در دعاوی مالی موضوع این قانون، پس از صدور حکم قطعی و قبل از شروع اجرای آن، محکوم علیه می‌تواند از دادگاه صادرکننده اولین حکم، تأمین محکومیت را بخواهد.

لازم به ذکر است تأمین محکوم علیه مستلزم پرداخت خسارات احتمالی نبوده و تشریفات خاصی در قانون حمایت از خانواده لحاظ نشده است، لذا نیازی به تقدیم دادخواست و پرداخت هزینه دادرسی و همچنین اعلام به طرف مقابل نیست. و این از طریق قبض امکان پذیر است. وی از دادگاه خواست تا این حکم را تامین کند.

ممنوع الخروج نمودن فرزند:

اگر پدر می خواهد فرزندش را ممنوع الخروج کند باید به اداره گذرنامه برای ممنوعیت فرزند زیر ۱۸ سالش مراجعه کند اما اگر مادر بخواهد به هر دلیلی مانع خروج فرزندش شود باید به خانواده مراجعه کند. دادگاه و تقدیم دادخواست به دادگاه. متعاقبا دادگاه نیز پس از بررسی و احراز ضرورت و فوریت دستورات لازم را صادر می کند. لازم به ذکر است از آنجایی که دعوای رفع ممنوع الخروجی کودک دارای عوارضی است، توصیه می شود با وکیل متخصص در دعاوی خانوادگی مشورت شود.

نصب قیم:

اصولاً برای شخصی که صغیر است و قیم قانونی (پدر یا جد پدری) ندارد تا به امور مالی او رسیدگی کند و اموال او را اداره کند، دادسرا با در نظر گرفتن مصلحت یکی از بستگان او را به عنوان قیم تعیین می کند. شخص مستضعف، اما اگر پس از تعیین قیم، شخصی مدعی عدم صلاحیت باشد یا به هر دلیلی از تعیین قیم امتناع ورزد، می‌توانید برای درخواست تعیین قیم به دادگاه خانواده دادخواست بدهید. یا در صورت عدم صلاحیت قیم، درخواست عزل قیم یا تعیین قیم کنید.

عزل ولی قهری:

به محض تولد نوزاد، خودبه خود نسبت ولایت قهری برقرار می شود و تا پایان سن رشد، پدر ولی قهری محسوب می شود و در صورت فوت پدر، جد پدری ولی قهری خواهد بود. در واقع ولایت قهری از وظایف پدر یا جد است. اما اگر فردی مدعی عدم صلاحیت قیم باشد می تواند دادخواست عزل ولی دم را از دادگاه خانواده بدهد.

استخدام وکیل خانواده بستگی زیادی به این دارد که موضوع پرونده شما چیست، در چه مرحله ای هستید و از وکیل خانواده خود چه می خواهید.

نامزدی و خسارات ناشی از برهم زدن آن:

یکی از شروط اصلی مطالبه ضرر و زیان ناشی از برهم زدن نامزدی این است که یکی از طرفین بدون دلیل قانع کننده، عقد را به هم زده باشد و دلیل قانع کننده ای برای آن نداشته باشد. برهم زدن تعهد بدون دلیل موجه در واقع نوعی تضییع حق و تقصیر است که یکی از دلایل ضمان و مسئولیت مدنی است. به همین دلیل این امکان وجود دارد که هر یک از نامزدها مطالبه خسارت ناشی از اختلال در نامزدی را مطرح کنند.

فسخ نکاح به دلیل فوت یکی از زوجین:

از جمله راه های فسخ قهری، فوت هر یک از زوجین است. پس از فوت هر یک از زوجین، عقد فسخ می شود و سپس آثار و ویژگی هایی دارد که قابل بررسی و بررسی است و گاه در دادگاه خانواده تصمیم می گیرد. مثلاً مقررات مربوط به ارث و مهریه، تعداد و فسخ جواز ازدواج فرزندان و موارد دیگر.

فسخ نکاح:

عقد نکاح را می توان مانند هر عقد دیگری فسخ کرد، زیرا ماهیت آن عقد محسوب می شود. منظور از فسخ این است که یکی از زوجین به دلایل قانونی حق فسخ قرارداد را داشته باشد. مثلاً فسخ به دلیل تخلف از مفاد قرارداد یا فسخ به دلیل وجود خیارات قانونی. البته خیارات قانونی در عقد نکاح مانند سایر عقود نیست و شرایط سخت تری دارد. از خیارات فسخ در عقد نکاح می توان به خیار عیب و تهذیب و تخلف از شرط اشاره کرد.

ابطال عقد نکاح:

در صورتی که عقد نکاح بنا به دلایلی با قانون و شرع مغایرت داشته باشد، هر یک از طرفین می توانند از دادگاه خانواده تقاضای بطلان یا فسخ کنند. مثلاً مثل حالتی که بعد از عقد، زن یا شوهر متوجه مجرد بودنشان شوند.

بذل مدت:

از جمله روش های فسخ نکاح موقت است که نیازی به مداخله و رسیدگی دادگاه خانواده ندارد و امکان مراجعه متقاضی به دفتر مجری ازدواج موقت و یا حتی انجام صیغه خود و در این زمینه وجود دارد. به هر حال، ازدواج متاه، صیغه یا ازدواج است. موقت را باطل می دانند.

در صورت نیاز می توانید برای دریافت مشاوره کاملا رایگان از وکیل من با شماره ۸۷۲۰-۶۰۰-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

Rate this post
tell
mobile
telegram
whatsapp