وکیل دعاوی بین المللی

وکیل دعاوی بین المللی

سایت حقوقی وکیل من ، وکلای خبره ، تلفن دفتر تهران۸۸۴۰۱۴۱۶  و ارسال پیامک شبانه روزی۱۱۱ به شماره ۰۹۱۲۶۰۰۸۷۲۰

 وکیل دعاوی بین المللی

پرسش: آیا تفاوتی بین وکیل تسخیری و وکیل معاضدتی وجود دارد؟

پاسخ: از لحاظ حیطه وظایف و توانایی ها بررسی کنیم هیچ تفاوتی بین آنها نیست . اصولا به کسی عنوان وکیل قانونی اعطا می شود که دارای مجوز رسمی باشد. اما اگر بخواهیم به جهت موکل بررسی کنیم .وکیل تسخیری زمانی تعیین می شود که نخواهد وکیل تعیین کند و یا زمان کافی برای تعیین وکیل نداشته باشد اما وکیل معاضدتی همان طور که از وجه تسمیه آن پیداست وکیلی است که در صورت درخواست موکل مبنی بر عدم تمکن مالی برای اخذ وکیل ، پس از تحقیق و تایید اداره معاضدت کانون وکلای دادگستری ، برای موکل تعیین می شود.

 

پرسش:کمیته اجرایی بین‌المللی عفو بین‌الملل چیست؟

پاسخ:کمیته اجرایی بین‌المللی عفو بین‌الملل (IEC) که توسط رییس کمیته اجرایی بین‌المللی اداره می‌شود، شامل هشت عضو و یک صندوقدار است. این اعضا توسط شورای بین‌المللی و به نمایندگی از آن انتخاب می‌شوند و سالی دو بار تشکیل جلسه می‌دهند. وظیفه کمیته اجرایی بین‌المللی تصمیم گیری به نمایندگی از عفو بین الملل، اجرای استراتژی طرح شده توسط شورای بین‌المللی و تضمین مطابقت آن با اساسنامه و قوانین موضوعه سازمان است.

 

پرسش: نظریه نسبی داوید ریکاردو چیست؟

پاسخ: به عقیده ریکاردو اگر مصرف نسبی کالادر بین کشورها یکسان نباشد یعنی (دریک کشور مصارف تولید بلند تر ودردیگرکشورکمترباشد دراین حالت اصولاًمبادله ممکن ومفید خواهد بود.،( وهردوکشور طرف معامله از تجارت نفع خواهند برد.

 

پرسش:فرم S.A.D در گمرک چیست ؟

پاسخ:سند یا اظهار نامه واحد گمرکی است که به منظور یکسان سازی جمع آوری اطلاعات و پدازش ماشینی آن طراحی گردیده است .

 

Rate this page
tell
mobile
telegram
whatsapp