وکیل دعاوی پیمانکاری

وقتی نام پیمانکار به میان می آید چیزی که به ذهن همگان خطور می کند مهندسان پیمانکار ساخت و ساز هستند در حالی که پیمانکاری از جمله موارد زیر است. قراردادها در جامعه رواج دارد و مردم بدون اطلاع این قراردادها را امضا می کنند. گستردگی این قرارداد باعث می شود که مطالبات آن به همین نسبت افزایش یابد و به همین دلیل نیاز به وکیل مطالبات پیمانکاری در این شرایط کاملا احساس می شود.

در این مقاله قصد داریم اطلاعات مورد نظر خود را در مورد وکیل دعاوی پیمانکاری در اختیار شما قرار دهیم و در نهایت به شما کمک کنیم تا یک وکیل خوب در این زمینه پیدا کنید. این مقاله را از دست ندهید.

منظور از وکیل دعاوی پیمانکاری چیست؟
تا به حال پیش آمده است که قراردادی ببندید که در آن شخصی در ازای دریافت خدمات به شما پول پرداخت کند. این رویه در چارچوب قراردادهای پیمانکاری قابل بررسی است.

تصور کنید برای انجام دکوراسیون داخلی محل کار خود با یک گروه مهندسی و طراحی داخلی قرارداد بسته اید. در اینجا شما کارفرما هستید و گروه منتخب شما پیمانکاری است که تحت قرارداد متحد می شود.

اما این قراردادها همیشه آنطور که تصور می کنید آسان نیستند. بلکه ممکن است اختلالات زیادی در روند این قراردادها ایجاد شود که موجب بروز دعاوی حقوقی و غیرحقوقی مختلفی شود. در این زمان کافی است با یک وکیل دعاوی قراردادی صحبت کنید تا از شر این اختلافات خلاص شوید و حقوق خود را در دادگاه ها بگیرید.

به خاطر داشته باشید که دعاوی پیمانکاران اغلب بخشی از دعاوی مالی است که ممکن است خسارت زیادی به افراد وارد کند. پس حتما با یک وکیل دعاوی پیمانکاری خوب در این زمینه صحبت کنید تا به مشکلات خود در این زمینه پایان دهید.

چرا حضور وکیل دعاوی قراردادی مهم است؟
همانطور که در بالا اشاره کردیم، قراردادهای مطالبات پیمانکاران در بسیاری از موارد به عنوان دعاوی مالی تلقی می شود و ایجاد مشکل در آنها به طور مستقیم باعث زیان مالی می شود. این ضررها می تواند بسیار زیاد باشد اما در کمترین حالت ممکن برای هرکسی مشکلات مالی ایجاد می کند. با توجه به قیمت خدمات در جامعه امروزی این موضوع بیشتر قابل درک است. در غیر این صورت بدون شک فرد نمی خواهد خود را درگیر روند سخت و دشوار دادگاه ها کند و از ضرر خود چشم پوشی می کند.

در واقع اینکه شما دعوای پیمانکاری را مطرح کرده اید بیانگر این است که خسارت زیادی به شما وارد شده و مطالبه حقوق و جبران خسارت برای شما بسیار مهم است. به همین دلیل در هر صورت حضور وکیل قراردادی در این موارد بسیار حائز اهمیت است. زیرا در غیر این صورت نه تنها ممکن است خسارت شما جبران نشود، بلکه زیان های ناشی از پیگیری مطالبات پیمانکاران نیز دو برابر شود. بنابراین کمک گرفتن از یک وکیل متخصص در این زمینه ضروری است.

شاید فکر کنید که پرونده شما روشن است و نیازی به وکیل در این زمینه نخواهید داشت، اما تجربه نشان داده است که گاهی اوقات ساده ترین و واضح ترین پرونده ها موانع خاص خود را دارد و در دادگاه با شکست مواجه می شود. است. شما به عنوان یک فرد غیر متخصص توانایی مشاهده این مشکلات و موانع و عوارض ناشی از پرونده خود را ندارید و به همین دلیل باید توسط وکیل دعاوی قراردادی شناسایی شود.

به خاطر داشته باشید که هرچه پرونده شما از نظر مالی ارزش بیشتری داشته باشد، باید یک وکیل ماهر و با تجربه در این زمینه پیدا کنید تا از روندی که پرونده طی می کند مطمئن شوید.

علاوه بر این موارد، شما به عنوان یک فرد غیر متخصص در این زمینه بدون شک دانش کافی برای پیگیری پرونده را نخواهید داشت و بدون شک از نظر علمی در روند کار دچار مشکل خواهید شد. این پرونده را نیز در نظر بگیرید که خود دادگاه روند خاص خود را دارد و نکاتی در آن ها در نتیجه پرونده تاثیر بسزایی دارد. این نکات حاصل تجربه یک وکیل خوب در زمینه دعاوی قراردادی است و همه نمی توانند به راحتی به آنها دست پیدا کنند پس اگر می خواهید پرونده شما قطعا به نتیجه مطلوب برسد سعی کنید آن را با بهترین وکیل پیگیری کنید. .

بهترین وکیل دعاوی پیمانکاری چه ویژگی هایی دارد؟
تا اینجا تاکید کردیم که حضور یک وکیل خوب در این زمینه چقدر مهم است اما این سوال باقی است که بهترین وکیل قراردادی تهران چه ویژگی هایی دارد؟ برخی از ویژگی های این وکیل به شرح زیر است:

دانش کافی در زمینه قراردادهای حقوقی
وکیل منتخب شما باید در زمینه کلیه قراردادهای حقوقی ایران دارای سطح علمی قابل قبولی باشد زیرا در یک مورد تنها تخصص در یک زمینه خاص و تسلط بر چندین ماده نمی تواند کافی باشد. البته شکی نیست که یک وکیل پایه یک دادگستری و یک وکیل دعاوی قراردادی از این دانش آگاهی خوبی دارند و می توانند در مواقع ضروری از آنها به درستی استفاده کنند.

تخصص در پرونده های قراردادی و دعاوی حقوقی
علاوه بر علم کلی که باید در این زمینه وجود داشته باشد، از علم تخصصی عقود و دعاوی قراردادی نیز نباید غافل شد. منظور شما وکیل دعاوی قراردادی است، پس بدیهی است که باید انتظار داشته باشید که وکیل منتخب شما در این زمینه تخصص کافی داشته باشد. فراموش نکنید که علم تخصصی تنها علم آکادمیک نیست، بلکه علمی است که اغلب حاصل تجربه است و تأثیر بسزایی در روند پرونده دارد.

تجربه و سابقه در پیگیری این موارد
برخی از اطلاعات پرونده های مالی در هیچ کتابی نوشته نشده است، اما پیمانکار ادعا می کند وکیل آنها را از سال ها کار و فعالیت در این زمینه به دست آورده است. یک وکیل با تجربه به خوبی می داند که در دادخواست خود چه بنویسد، چه اظهاراتی را در مقابل قاضی بیان کند و چگونه و به چه سمتی پرونده شما را هدایت کند. این وکیل کسی است که می تواند پرونده شما را به نتیجه برساند.

داشتن سابقه برنده شدن در پرونده مشابه
اگر پرونده شما از حساسیت بالایی برخوردار است، حتماً بپرسید که وکیل شما قبلاً پرونده های قابل قبولی را در این دسته از پرونده ها برنده شده است. زیرا تجربه شکست چیزی نیست که بتواند نتیجه پرونده شما را در این زمینه تضمین کند. به همین دلیل با توجه به اهمیت و ارزش مالی پرونده، این نکته بسیار حائز اهمیت است.

شهرت خوب به عنوان یک وکیل
و در نهایت باید حسن شهرت وکیل دعاوی پیمانکار را نیز در نظر بگیرید. چقدر وکیل شما از نظر رفتاری و اخلاقی ویژگی های لازم را دارد و چقدر دلسوزی و پیگیری دارد تا به نتیجه برسد. وکیلی که شهرت خوبی ندارد نمی تواند حکم مورد نظر شما را دریافت کند و حقوق از دست رفته شما را مطالبه کند.

هزینه وکیل برای دعاوی پیمانکاران چقدر است؟
قبل از پرداخت هزینه وکیل قراردادی، خوب است بدانید:

اگر حکم دادگاه به نفع شما صادر شود، هم حق بدوی، هم هزینه های حقوقی و هم هزینه های وکالت از طرف مقابل قابل دریافت است.

هزینه یک وکیل قراردادی تا حد زیادی تحت تأثیر ارزش پرونده شما و وکیل انتخابی شما است. با این وجود پیشنهاد می کنیم تمام تلاش خود را برای جبران ضرر خود در این زمینه انجام دهید و بهترین وکیل دعاوی پیمانکاری را بیابید.

وکیل دعاوی پیمانکاری

در صورت نیاز می توانید برای دریافت مشاوره کاملا رایگان از وکیل من با شماره ۸۷۲۰-۶۰۰-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

Rate this post
tell
mobile
telegram
whatsapp