وکیل زمین

وکیل زمین در تهران
وکیل زمین یکی از بهترین وکلای پایه یک دادگستری است که به همه مردم کمک می کند تا از تضییع حقوق خود جلوگیری کنند. آمارهای به دست آمده در سال های اخیر به خوبی نشان می دهد که وکیل زمین نقش بسیار پر رنگی در دادگاه ها و دادگاه های قضایی دارد. به نظر شما چگونه بهترین وکیل زمین در تهران را پیدا کنیم؟ بهترین وکیل زمین در تهران چه ویژگی هایی باید داشته باشد تا بتوانید پرونده خود را به او بسپارید؟ آیا شما یا خانواده تان به وکیل زمین نیاز دارید؟

در این مقاله چه خواهیم خواند :

  • به چه کسی وکیل زمین گفته می شود؟
  • وکیل زمین و مشاوره حقوقی با ایشان
  • مشاوره حقوقی املاک با وکیل زمین حضوری یا غیرحضوری؟
  • کارکرد وکیل زمین از دیدگاه اقتصادی
  • وکیل زمین و درگیری با دولت
  • وکیل زمین و ایرانیان خارج از کشور
  • وکیل زمین در مشکلی به نام ارث
  • وظیفه وکیل زمین در قراردادها
  • وکیل زمین چه ویژگی هایی دارد؟
  • قانون املاک و اراضی مختلف
  • حقوق وکیل زمین چقدر است؟

وکیل زمین در تهران
وکیل زمین یکی از بهترین وکلای پایه یک دادگستری است که به همه مردم کمک می کند تا از تضییع حقوق خود جلوگیری کنند. آمارهای به دست آمده در سال های اخیر به خوبی نشان می دهد که وکیل زمین نقش بسیار پر رنگی در دادگاه ها و دادگاه های قضایی دارد. به نظر شما چگونه بهترین وکیل زمین در تهران را پیدا کنیم؟ بهترین وکیل زمین در تهران چه ویژگی هایی باید داشته باشد تا بتوانید پرونده خود را به او بسپارید؟ آیا شما یا خانواده تان به وکیل زمین نیاز دارید؟

از آنجایی که انتخاب وکیل زمین یک کار بسیار حساس و مهم محسوب می شود، به همین دلیل افراد باید اطلاعات نسبتاً جامع و کاملی برای انتخاب وکیل زمین داشته باشند تا بتوانند پرونده خود را به چنین وکیل متخصص و حرفه ای بسپارند. در مقاله زیر سعی شده است تمامی اطلاعات لازم در مورد وکیل زمین در اختیار مخاطبان قرار گیرد تا مردم با دید روشن تری نسبت به این موضوع اقدام کنند و بهترین وکیل متخصص در حوزه دادگستری را برای وکالت بیابند.

وکیل زمین حرفه ای و با تجربه این توانایی را دارد که در پرونده های ملکی بهترین عملکرد را داشته باشد و روند رسیدگی به پرونده را تا حد زیادی سرعت بخشد. وکیل زمین علاوه بر داشتن تحصیلات حقوقی باید دارای تخصص ها و مهارت های دیگری نیز باشد تا بتوان به او اعتماد کرد.

به چه کسی وکیل زمین گفته می شود؟

وقتی صحبت از وکیل زمین می شود این سوال اساسی و بسیار مهم برای مردم پیش می آید که وکیل زمین کیست؟ به چه کسی وکیل زمین گفته می شود و چگونه می توانید تفاوت این وکیل پایه یک دادگستری را با سایر وکلا تشخیص دهید؟ در پاسخ به این سوالات باید بگوییم که وکیل زمین به فردی گفته می شود که سال ها در رشته حقوق تحصیل کرده و پروانه وکالت خود را نیز اخذ کرده باشد. به عبارت دیگر باید گفت که هرکس دارای تحصیلات حقوقی باشد نمی تواند وکالت پرونده های مربوط به زمین و املاک مختلف را داشته باشد.

شاید در ظاهر به نظر برسد که تعداد وکلای زمین در تهران و سایر شهرهای کشور بسیار زیاد است و به همین دلیل است که می توانید به راحتی وکالت پرونده های خود را به وکیل پایه یک دادگستری بسپارید اما حقیقت چیز دیگری است. هر وکیل پایه ای که در کشور مشغول به کار است، تخصص و مهارت کافی برای وکالت پرونده های مختلف املاک را ندارد. تنها وکیلی را می توان به عنوان وکیل زمین معرفی کرد که در این زمینه تجربه داشته باشد و پرونده های مختلف ملکی را تکمیل نکرده باشد.

از این تعریف می توان نتیجه گرفت که وکیل زمین علاوه بر داشتن تحصیلات حقوقی باید از مهارت و تخصص کافی نیز برخوردار باشد. یک وکیل زمین با تجربه می تواند بهتر از هر کس دیگری به موکل خود کمک کند. زیرا از تمامی جزئیات پرونده های ملکی آگاه است و به خوبی می داند که باید از چه راه های قانونی برای پیشبرد هوشمندانه روند قضایی پرونده ملکی استفاده کند.

وکیل زمین و مشاوره حقوقی با ایشان

وکیل زمین خدمات گسترده ای را به مشتریان خود ارائه می دهد. برخی تصور می کنند تنها مزیت مراجعه به وکیل زمین این است که می توانید پرونده خود را به او بسپارید، اما قبول وکالت پرونده های ملکی توسط وکیل زمین تنها یکی از خدمات حقوقی مهمی است که این وکیل ارائه می دهد. ارائه می دهد.

به عنوان مثال یکی از مهمترین خدمات حقوقی که توسط وکیل زمین ارائه می شود، برگزاری جلسات مشاوره حقوقی می باشد. در جلسات مشاوره حقوقی معمولا مراجعین می توانند در کمترین زمان ممکن و به صورت کاملا تخصصی پاسخ تمامی سوالات خود را از وکیل دریافت کنند. وکیل زمین دارای دانش کافی در زمینه پرونده های حقوقی مربوط به املاک بوده و توانایی آن را دارد که به صورت کاملا تخصصی موضوع پرونده های مربوط به زمین و املاک را تحلیل و با جزئیات کامل بررسی کرده و راه حلی بیابد. آنها را به صورت قانونی در اختیار مشتریان خود قرار دهند.

برای استفاده از خدمات وکیل زمین و مشاوره حقوقی املاک، الزامی نیست که وکالت پرونده خود را به وکیل مربوطه بسپارید، همه می توانند از خدمات مشاوره استفاده کنند و این موضوع ربطی به روند کار ندارد. از نمایندگی پرونده پس به خوبی می توان دریافت که حتی اگر وکیل پرونده شما شخص دیگری باشد، شما این اختیار قانونی را دارید که از خدمات مشاوره حقوقی وکیل زمین استفاده کنید و از مزایای آن بهره مند شوید.

راه دیگری که باعث می شود افراد با دید روشن تری نسبت به انتخاب وکیل زمین اقدام کنند این است که ابتدا قبل از انعقاد قرارداد وکالت و پرداخت حق الوکاله زمین در جلسه مشاوره حقوقی با وکیل ملکی شرکت کرده و سوالات خود را مطرح کنند. باید از او بخواهند که از دانش و تسلط وکیل به قوانین مطلع شود. گاهی دیده می شود که وکیل زمین مدعی است که در زمینه حل و فصل دعاوی ملکی تخصص کافی دارد، اما نمی تواند در محاکم قضایی عملکرد مناسبی داشته باشد و بیشتر شهرت او معمولاً به دلیل تبلیغات گسترده ای است که در بین مردم منتشر می شود. مردم و از آن به طرق مختلف انجام شده است. در چنین شرایطی، متقاضیان تا زمانی که در مشاوره حقوقی با وی شرکت نکنند، نمی توانند به صحت ماجرا پی ببرند.

اگر از برخی افراد بپرسید که پرونده املاک آنها به نتیجه نمی رسد، به شما خواهند گفت که با وجود انتخاب بهترین وکیل زمین و پرداخت حقوق وی، نتوانسته اند از تضییع حقوق خود در طول پرونده جلوگیری کنند. ریشه اصلی این موضوع دقیقاً این است که بهترین وکیل زمین باید در جلسه مشاوره حقوقی ملکی مشخص شود و نمی توان به تبلیغات گسترده ای که در این زمینه انجام می شود برای عقد قرارداد وکالت تکیه کرد وگرنه امکان شکست پروژه بسیار زیاد است .

مشاوره حقوقی املاک با وکیل زمین حضوری یا غیرحضوری؟

وکیل زمین به صورت حضوری و غیر حضوری خدمات مشاوره حقوقی ارائه می دهد. در سال های گذشته همه کسانی که می خواستند از خدمات مشاوره وکیل زمین استفاده کنند باید به صورت حضوری به دفتر وی مراجعه می کردند و مسیر طولانی را طی می کردند تا به دفتر وکالت برسند اما امروز دیگر اینطور نیست. با ورود اینترنت و پیشرفت سایر فناوری ها، افراد می توانند با سهولت بیشتری نسبت به گذشته از خدمات مشاوره استفاده کنند.

خدمات مشاوره حقوقی غیرشخصی با وکیل ملکی به گونه ای است که به راحتی می توانید از طریق تلفن همراه هوشمند، تلفن، کامپیوتر با یک وکیل متخصص در ارتباط باشید و در هر جایی که هستید تمام سوالات حقوقی خود را از او بپرسید. . وکیل زمین نیز در کمترین زمان ممکن به تمامی سوالات شما پاسخ می دهد و شما را در تمامی زمینه های لازم راهنمایی می کند.

یکی از اساسی ترین مزیت های مشاوره غیرحضوری این است که افراد می توانند در هر زمان و مکانی که بخواهند بدون محدودیت با وکیل زمین در ارتباط باشند و دیگر نیازی به گرفتن وقت برای استفاده از مشاوره ندارند. خدمات. . اما نکته ای که باید به آن توجه شود این است که مشاوره حقوقی خارج از حضور وکیل زمین همیشه در همه موارد کارآمد نیست. به عنوان مثال گاهی اوقات پرونده ملکی بسیار پیچیده است و نیاز به بررسی دقیق دارد، بنابراین در چنین مواردی باید به صورت حضوری موضوع حقوقی مورد بررسی قرار گیرد. وکیل زمین می تواند این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. برای تشخیص حضوری بودن یا نبودن مشاوره حقوقی بهتر است از وکیل زمین کمک بگیرید و با مشاوره وی نوع جلسه را مشخص کنید.

جالب است بدانید که شما می توانید از سراسر کشور با بهترین وکیل زمین تهران در مجموعه وکیل من ارتباط برقرار کرده و از مشاوره رایگان بهره مند شوید تا روند قضایی پرونده خود را به بهترین شکل ممکن پیش ببرید .

کارکرد وکیل زمین از دیدگاه اقتصادی

از گذشته تا به امروز، سرزمین برای مردم معنای خاصی داشته است. در گذشته زمین مهمترین منبع درآمد و معیشت محسوب می شد و امروزه با افزایش قیمت و تورم زمین به عنوان دارایی ارزشمند شناخته می شود.

به عبارت ساده تر، زمین از گذشته تا به امروز برای مردم ایران و برخی کشورهای منطقه از ارزش خاصی برخوردار است. در گذشته های نه چندان دور که کشاورزی یکی از ارکان اصلی اقتصاد ایران بود، زمین های کشاورزی اهمیت زیادی داشت. این زمین ها به عنوان منبع درآمد یک یا چند خانوار شناخته می شدند. از این رو بسیاری به دنبال تصاحب زمین کشاورزی بودند یا می خواستند زمین کشاورزی خود را حفظ کنند، اما در هر صورت ممکن بود در این بین اختلافاتی پیش بیاید. در گذشته معمولا سعی می شد منبع این تضادها را در قالب کد حل کنند. اما به تدریج با کاهش قدرت ریش سفیدان در محله ها، قانون عملا تنها راه حل اختلافات است.

از سوی دیگر با توجه به افزایش قیمت زمین و ملک طی چند سال گذشته، زمین و ملک به عنوان دارایی بسیار ارزشمند شناخته شده است. از این رو زمینی که تا دیروز هیچکس نمی توانست به آن دست بزند، امروز به سرمایه نهفته ارزشمندی تبدیل شده است. این ارزش باعث شده افراد زیادی به عنوان مدعی شناخته شوند که قطعا در بسیاری از موارد منجر به درگیری بین افراد می شود.

بنابراین از نظر اقتصادی زمین به عنوان سرمایه و منبع درآمد شناخته می شود. این موضوع انگیزه کافی برای ایجاد تعارضات ملکی و ارضی محسوب می شود. از سوی دیگر، با کمرنگ شدن نقش بزرگان محلی، تنها راه حل این گونه تعارضات مراجعه به دادگاه و قانون است. اینجاست که وکیل زمین کارایی خود را نشان می دهد. وکیل زمین با توجه به تخصص و تجربه ای که دارد می تواند کمک شایانی به حل این اختلافات کند.

وکیل زمین و درگیری با دولت

موضوع مهم دیگری که وکیل زمین به آن می پردازد تعارضاتی است که بین مالک زمین و دولت به وجود می آید. در واقع طبق قانون، دولت مجاز است اراضی را که فاقد کاربری یا فاقد کاربری خاصی هستند به عنوان منابع طبیعی تصاحب کند. این زمین ها بعداً در اختیار کشاورزان و صنعتگران قرار می گیرد یا دولت آنها را به پارک های طبیعی یا جنگلی تبدیل می کند. نکته مهم در اینجا این است که برخی از این زمین ها مالک قانونی دارند و این افراد حق دارند زمین خود را پس بگیرند. اما مشکل اینجاست که یک طرف این دعوا، دولت است و اساساً دعوی که یک طرف آن دولت باشد، قضاوت را سخت می کند.

بنابراین کار وکیل زمین در این امر بسیار مشکل و مهم است. اما دولت دوست ندارد ملک یا زمینی را که به دست آورده است از دست بدهد و دلایل و مستندات محکمی علیه آن ارائه می کند، اما از طرف دیگر صاحب ملک یا شخصی که این ادعا را دارد سند کتبی یا منقول به ادعا را اثبات کند خود را به دادگاه معرفی می کند. در اینجا این وظیفه وکیل زمین است که ثابت کند این اسناد ارائه شده توسط مالک زمین قابل اعتماد و کافی است.

نکته مهم در این مورد این است که دولت معمولاً به زمین هایی می رود که برای آن سند رسمی صادر نشده است. به عبارت ساده‌تر، در ایران زمین‌هایی – به‌ویژه زمین‌های زراعی و زراعی – وجود دارند که به صورت نسخه‌ای یا دست‌نویس به دیگری واگذار شده یا نسل به نسل منتقل شده‌اند، از این رو هیچ سند منگوله‌ای یا رسمی وجود ندارد. برای آنها. در این صورت دولت می تواند با استناد به قوانین مختلف این زمین ها را برای خود بگیرد. در این میان وکیل زمین باید بتواند بر اساس اسناد موجود ثابت کند که زمین همچنان متعلق به موکلش است و دولت حق تصرف آن اراضی را ندارد.

البته در این میان موضوع مهمی به نام زمان نیز مطرح می شود. همانطور که گفتیم تا سال های گذشته زمین و ملک از ارزش اقتصادی بالایی برخوردار نبود. بنابراین ورثه یا مالکان این اراضی معمولاً کاری با دولت نداشتند و اساساً برایشان مهم نبود که دولت این اراضی را تحت عنوان منابع طبیعی از آنها بگیرد. اما پس از ارزشی که این زمین ها به دست آوردند، بسیاری از مردم در واقع ادعا کرده اند که زمین ها را از دولت پس می گیرند.

در این میان وکیل زمین باید بتواند اثر مرور زمان را کاهش دهد و همچنین ثابت کند که این اسناد با گذشت زمان اعتبار خود را از دست نداده است. اما این تجربه و تخصص وکیل زمین است که می تواند با دولت بجنگد و عملا زمین های گرفته شده را پس بگیرد.

وکیل زمین و ایرانیان خارج از کشور

همانطور که گفته شد یکی از اصلی ترین درگیری های وکیل زمین و دولت است. جنبه دیگر این تعارض را می توان در برخورد دولت با اراضی و املاکی دانست که ظاهراً صاحبان یا وارثان آنها در خارج از کشور زندگی می کنند. در این صورت دولت می تواند به هر دلیلی این اموال را مصادره کند.

شاید در خبرها شنیده باشید که دولت تصمیم گرفته است خانه متعلق به یک خواننده ایرانی مقیم خارج از کشور را بفروشد در حالی که این خانه سند مالکیت رسمی دارد و همچنان به نام این خواننده است. در این میان این وظیفه وکیل زمین و املاک است که بتواند بر اساس سند رسمی یا دست خطی که در دست دارد، از فروش زمین توسط دولت به دیگران جلوگیری کند. این اتفاق در چند سال گذشته زیاد رخ داده است.

به هر حال در شرایط و قوانین مختلف، دولت مجوز رفتن به املاک یا زمین های افراد خارج از ایران را می گیرد. بسیاری از این املاک موروثی هستند و ورثه آنها در خارج از ایران زندگی می کنند. بنابراین عملاً انحصار ارثی برای آن وجود ندارد. لذا این وراث هیچ گونه سند رسمی در خصوص مالکیت این بناها ندارند. در این شرایط وکیل زمین باید ابتدا نسبت به تنظیم سند رسمی مبنی بر انحصار وراثت برای این اراضی یا املاک اقدام کند و سپس بر اساس این سند نسبت به استیفای حقوق موکل یا موکلین خود اقدام کند.

وکیل زمین در مشکلی به نام ارث

نکته مهم دیگر در مورد وکیل زمین، بحث ارث است. اما پس از فوت مالک، ملک یا زمینی طبق شرایط و ضوابطی به ورثه می رسد. وارثان این متوفی چه کسانی هستند و قرار است چه مقدار از این اموال یا زمین به هر یک از آنها تعلق گیرد بحثی است که وکیل زمین به خوبی از آن مطلع است.

در واقع در چنین مواردی همیشه بین وراث تعارض وجود دارد. طبق قانون وکیل زمین وظیفه دارد برای رفع این تعارضات تلاش کند و بتواند بهترین موضع و تصمیم را برای موکل خود از دادگاه بگیرد.

طی سال های گذشته این نوع برخوردها در محاکم قضایی و حقوقی افزایش یافته است. در واقع با افزایش ارزش زمین و اموال، وراث بر تقسیم و استفاده از حقوق خود اصرار دارند. از سوی دیگر، افراد معمولاً فکر می کنند که حقوق بیشتری نسبت به دیگران دارند، بنابراین در بیشتر موارد درگیری ایجاد می شود. یک وکیل زمین باید بتواند این تعارضات را کنترل کرده و طبق قانون حل و فصل کند.

کار وکیل زمین سخت می شود!
نکته بسیار مهم در کار وکیل زمین که کار را سخت و پیچیده می کند موضوع بیع است. در واقع ممکن است یک زمین توسط دولت یا شخص ثالث فروخته شود در حالی که مالک اصلی از این فروش اطلاعی نداشته باشد یا از آن راضی نباشد.

در این صورت دو سوال مطرح می شود. اولاً آیا مالک اصلی می تواند این فروش را لغو کند و زمین خود را پس بگیرد؟ تکلیف خریدار چیست؟

این دو سوال مهم و پاسخ آنها پیچیدگی های خاص خود را دارد. به گونه ای که امکان دوام دادگاه مربوط به این گونه دعاوی چند ماهه وجود دارد. حتی در مواردی دیده شده است که دادگاه این گونه دعاوی چندین سال به طول انجامیده است.

موضوعی که در این بین وجود دارد این است که مالک اصلی ملک باید چه سندی را به دادگاه ارائه کند. این سند باید بتواند دادگاه را متقاعد کند که قرارداد بیع را باطل اعلام کند. از طرفی در این بین خریدار از وجود مالک اصلی ملک اطلاعی ندارد. بنابراین دادگاه نیز باید به او امتیاز ویژه ای بدهد.

اما به طور کلی باید توجه داشته باشید که این مسیر بازگرداندن زمین فروخته شده یا استفاده شده کار ساده ای نیست و ممکن است سال ها طول بکشد. در این راه استفاده از وکیل زمین با تجربه و با تجربه می تواند بسیار موثر باشد. به عبارت ساده تر، استفاده از وکیل مجرب زمین نه تنها یک امکان بلکه یک ضرورت است.

وظیفه وکیل زمین در قراردادها

موضوع و کارکرد مهم دیگری که می توان برای وکیل زمین در نظر گرفت موضوع قراردادها است. در واقع وکیل زمین یا ملک می تواند به جای موکل خود حق و اجازه حضور در این قرارداد را داشته باشد و یا در خرید و فروش زمین یا ملک به موکل خود راهنمایی قانونی کند.

احتمالا تا به حال خبر کلاهبرداری های متعدد در قراردادهای فروش ملک یا زمین را شنیده اید. ماهیت قرارداد به گونه ای است که می تواند برای طرفین تعهد ایجاد کند. حال اگر قراردادی را امضا کنید که در آن بندی وجود داشته باشد که تعهد خاصی برای شما ایجاد کند، عملاً طرف مقابل می تواند بر اساس آن تعهد به شما آسیب برساند. نکته مهم این است که برخی از بندهای این قراردادها به زبان حقوقی و قانونی نوشته شده است و درک آن برای مردم عادی آسان نیست. بنابراین در این بین فقط وکیل زمین یا املاک می تواند مشکل را حل کند. در واقع یک وکیل به خوبی می داند که هر بند یا تعهد به چه معناست و امضای قرارداد چه عواقبی می تواند داشته باشد. بنابراین در این گونه خرید و فروش ها استفاده از وکیل زمین می تواند کار را ساده و البته مطمئن کند.

از طرفی توجه داشته باشید که هر قراردادی شرایط فسخ خاصی دارد. نحوه فسخ قرارداد و اینکه طرفین در این راستا چه تعهداتی در قبال یکدیگر دارند نیز بحث جداگانه ای است. در واقع از وکیل زمین انتظار می رود قرارداد را به گونه ای تنظیم کند که احتمال فسخ آن کم باشد و یا در صورت فسخ خسارت کمتری به موکلش وارد شود. اینها وظایفی است که از یک وکیل زمین انتظار می رود در امضا یا فسخ قرارداد به آنها پایبند باشد.

نکته مهمی که باید به آن توجه کرد این است که دادگاه به قراردادهای رسمی یا غیر رسمی توجه زیادی دارد. این قراردادها و بندهای ذکر شده در آنها را می توان دلیل موجهی برای تصمیم دادگاه دانست. بنابراین در انعقاد قرارداد و امضای آن حتماً به این نکته توجه شود که امضای قرارداد لازم الاجرا است و این تعهدی است که دادگاه اجرای آن را ضروری می داند مگر اینکه قرارداد فسخ شود.

وکیل زمین چه ویژگی هایی دارد؟

اگر به هر دلیلی به دنبال وکیل زمین هستیم چه ویژگی هایی را برای این وکیل در نظر بگیریم؟ این مهمترین سوالی است که کاربران در ذهن دارند.

نکته مهمی که باید بدانید این است که از نظر حقوقی هیچ تفاوتی بین وکلا وجود ندارد. در واقع از نظر حقوقی هر فردی که دارای پروانه وکالت معتبر باشد مجاز به وکالت در دادگاه ها و مجامع قضایی است و می توان آن را وکیل دادگستری نامید. بنابراین در مواردی مانند اختلافات ملکی می توانید از هر وکیل پایه یک دادگستری استفاده کنید. به عبارت ساده تر، می توانید از استفاده خانوادگی، چک، کیفری و یا … استفاده کنید و از نظر قانونی هیچ مانعی در این زمینه وجود ندارد.

اما سوال اینجاست که آیا استفاده از وکیل خانواده یا وکیل چک در مواردی مانند دعاوی ملکی یا زمینی عاقلانه است؟ در واقع دنیای حقوق بسیار گسترده است و از قسمت های مختلفی تشکیل شده است. هر یک از این بخش ها قوانین و مقررات خاصی دارند. اگرچه هر یک از وکلا به طور کلی با این بخش ها آشنا هستند و روند کلی را می دانند، اما این بدان معنا نیست که آنها تخصص لازم برای ورود به همه این مباحث را دارند. به عبارت ساده تر، هر بخش حقوقی به قدری گسترده و پیچیده است که هر وکیلی فقط می تواند در یک زمینه تخصص داشته باشد. بنابراین، مراجعه به وکیل زمین برای حل دعاوی ملکی یا زمینی کاملاً منطقی است.

اما موضوع دیگر این است که وکلا مانند ده ها شغل دیگر به تجربه نیاز دارند. در واقع مسائلی که با تجربه آموخته می شود، اصلاً در دانشگاه و کتاب ها وجود ندارد. بنابراین وکیل زمین با تجربه عمدتاً فردی است که تجربه بالایی در این زمینه دارد و می تواند به خوبی برای شما کار کند. همچنین یک وکیل مجرب مسیرهای قانونی را به خوبی می شناسد. زیرا او بارها از این مسیرها عبور کرده و به راحتی می داند در هر شرایطی چه اتفاقی می افتد.

از طرفی در هر حال دادگاه یا مجلس قضایی محل کار وکلا محسوب می شود. بنابراین در این موارد به تدریج افرادی را می شناسند که می توانند در حل پرونده کمک کنند. بنابراین وکیل مجرب در محاکم و مجامع قضایی روابط ویژه ای دارد. این روابط لزوماً غیرقانونی نیستند. بلکه این رابطه می تواند کار را سریعتر و آسان تر کند. به عبارت دیگر، یک وکیل مجرب و با تجربه می تواند پرونده و دعوی را به جای چند سال در چند ماه یا چند هفته به پایان برساند.

قانون املاک و اراضی مختلف

وکیل زمین با استناد به قوانین مختلفی که قانونگذار وضع کرده است در دادگاه حاضر می شود و با مراجعه به آنها از حقوق موکل خود دفاع می کند. برخی از موارد مورد مناقشه در جریان دعاوی ملکی که وکیل زمین در رسیدگی آنها نقش مؤثری دارد را ذکر می کنیم تا با آنها آشنا شوید:

در مورد انتقال تمام یا قسمتی از ملک ثبت شده یا انتقال حق به همان ملک و همچنین در مورد زندگی، رقابت، سکونت و معاملات مربوط به انتقال منافع ملکی برای یک در مدت بیش از سه سال موارد زیر انجام خواهد شد.

سند معامله در دفتر رسمی یا ثبت معاملات املاک و خلاصه آن در دفتر املاک تحت فرم ثبت ملک ثبت می شود.

کسانی که در خصوص وقف و حبس و ثلث املاک باید نسبت به ثبت اقدام کنند و همچنین کسانی که باید نسبت به ثبت املاک اعتراض کنند و حقوق وقف و حبس و ثلث باقیمانده را حفظ کنند طبق مقررات تعیین خواهند شد. وزارت دادگستری

در صورت ثبت تقاضا برای این نوع اموال متولی یا نماینده موقوفه که طبق مقررات موظف به اقامه اعتراض و تعقیب دعوی و حفظ حقوق موقوفه یا ثالث می باشد به دلیل تبانی. ، به وظیفه خود عمل نکند به مجازات خیانت در امانت محکوم می شود.

همچنین در مواردی که درخواست ثبت ملک دیگری بدون ذکر حق ارتفاق وقف، حبس و مال ثالث رها شده باشد، در صورتی که افراد مذکور به دلیل تبانی به وظیفه خود عمل نکنند، به مجازات محکوم خواهند شد. مجازات خائنین در امانت

هزینه های مربوط به ثبت ملک مذکور در صورتی که ملک مورد تقاضا فاقد درآمد بوده و برای امور خیریه تخصیص داده شده باشد و همچنین هزینه دادرسی اعتراضی از محل معافیت مطلق پرداخت خواهد شد. موقوفات مجهول و در صورت ناکافی بودن این درآمدها هزینه ای دریافت نمی شود. .

درخواست ثبت املاک دولتی به عهده مالیات محلی و موسسات شهرداری و خیریه به عهده رئیس موسسه و در مورد املاک شرکت ها به عهده مدیر شرکت می باشد. و در مورد اموال غیرمنقول به عهده ولی یا اولیای آنها می باشد.

نکته:

نسبت به اموال غیرمنقولی که به یقین با شرط نذر یا به یقین با شرط وکالت منتقل شده و به طور کلی نسبت به اموالی که به عنوان صلح یا انتقال داده شده است هر عنوان دیگر با حق استرداد قبل از تاریخ اجرای این قانون انتقال. صرف نظر از اینکه مدت عمل منقضی شده باشد یا خیر و صرف نظر از اینکه مال در تصرف انتقال دهنده باشد یا در تصرف انتقال گیرنده، حق مطالبه ثبت نزد انتقال دهنده داده می شود.

انتقال قهری حق استرداد به ورثه مدیون موجب انحلال معامله نمی شود. هر گاه قبل از صدور اجرائیه و یا قبل از خاتمه اجرائیه کلیه دیون و خسارات قانونی و حق اجراء در صورت صدور اجرائیه از ناحیه یکی از بدهکاران به حساب بانکی واریز گردد. صندوق ثبت یا مرجع دیگری که اداره ثبت تعیین می کند، ملک مورد نظر در وثیقه وراث مذکور قرار می گیرد. در این صورت اگر هر یک از وراث به نسبت سهم الارث بدهی خود را به ورثه مذکور بپردازد به همان نسبت از وثیقه خارج می شود. ترتیب و نحوه وصول طلب وراث بدهکار از سایر وراث طبق مقررات وزارت دادگستری خواهد بود.

هر کس بخواهد سند خود را به اداره ثبت اسناد امانت بسپارد باید آن را در پاکت یا پاکت دیگری که لاک زده و مهر و موم شده است بگذارد و شخصاً با حضور مقام رسمی تاریخ تسلیم امانت را با تمام حروف بر روی پاکت بنویسد. دفترخانه و اگر نتواند باید نوشته شود که دو نفر از شاهدان تاریخ مذکور باید پاکت یا پاکت را مهر و موم کنند.

حقوق وکیل زمین چقدر است؟

یکی از اساسی ترین چالش هایی که معمولا در مراجعه به وکیل زمین ذهن بسیاری از افراد را به خود مشغول می کند این است که حقوق وکیل زمین دقیقاً چقدر است و برای وکالت پرونده ها توسط چنین وکیل حرفه ای و متخصص چقدر باید هزینه کنیم؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که هزینه وکیل زمین معمولا به عوامل مختلفی بستگی دارد و به عنوان یک قاعده کلی نمی توان قیمت دقیقی برای آن تعیین کرد.

وکیل زمین در رسیدگی به دعاوی ملکی نقش اساسی و تعیین کننده دارد و می تواند از وقوع خسارات و خسارات مالی فراوان جلوگیری کند. این بسیار مقرون به صرفه است و معمولاً برای بسیاری از افراد مقرون به صرفه است.

اگر شما هم از جمله کسانی هستید که به وکیل زمین نیاز دارید و می خواهید وکالت ملکی خود را به چنین فردی حرفه ای و با تجربه بسپارید، توصیه می کنیم برای ادامه رسیدگی به پرونده به بهترین وکیل با تجربه در این زمینه مراجعه کنید. . شما باید کوتاه ترین زمان ممکن را بگذرانید. اکثر افرادی که در پرونده املاک خود از وکیل زمین استفاده نمی کنند. معمولا خسارات مالی زیادی متحمل می شوند و حقوقشان هم پایمال می شود.

اهمیت مشاوره با وکیل زمین

به نظر شما چرا تعداد موکلان وکلای زمین اینقدر زیاد است و هر روز بر تعداد این موکلان افزوده می شود؟ واقعیت امر این است که املاک و زمین های افراد مختلف از مهمترین دارایی های آنهاست. خیلی ها برای سرمایه گذاری و جمع آوری سرمایه به خرید زمین می روند و یا این املاک به ارث می رسد. خطرات قانونی و حقوقی زیادی وجود دارد که مالکیت مردم بر زمین های مختلف را تهدید می کند.

برای دفاع از حقوق مالکان یا سایر افراد مرتبط با آنها نیاز به یک متخصص در این زمینه است تا بتواند در کمترین زمان ممکن پرونده را پیگیری کند و از ادله و اسناد معتبر برای دفاع از مردم استفاده کند. وکیل زمین تنها فردی است که می تواند در این زمینه بهترین عملکرد را داشته باشد و با تکیه بر تجربه و مهارت خود به رسیدگی به پرونده سرعت ببخشد.

شما می توانید برای دریافت مشاوره در هر ساعت از شبانه روز با مجموعه وکیل من به شماره تلفن ۸۷۲۰ ۶۰۰ ۰۹۱۲ تماس بگیرید تا به صورت کاملا رایگان خدمات مورد نیاز شما را به شما ارائه بدهند.

Rate this post
tell
mobile
telegram
whatsapp