وکیل زمین

وکیل زمین
یکی از مواردی که در این دوران بسیار مورد مناقشه بوده، زمین و املاک کشاورزی است. زمین ها یکی از دارایی های مردم است که قابل معامله بوده و امکان اختلاف دارد. ضمناً وقتی بخواهیم اگر زمینی را ثبت کنیم یا متراژ و مساحت آن را مشخص کنیم، ممکن است وارد دعوا و دعوا شویم، البته دعاوی مربوط به زمین محدود به این موارد نیست و دامنه آن وسیعتر است، همانطور که موارد مختلفی وجود دارد. انواع زمین، دعاوی قضایی نیز گسترده است. مثلا زمین کشاورزی یا زمین مشاع و…

در این گونه دعاوی بیشتر افراد می خواهند برای رسیدگی به امور خود به وکیل مراجعه کنند.

مشخصات وکیل زمین به شرح زیر است:

تجربه

در بیشتر موارد، تخصص این فرصت را به وکیل می دهد. فردی که تجربه زیادی در دادگاه ها و مراجع حقوقی داشته باشد و پرونده های موفق زیادی را به پایان رسانده باشد بهترین وکیل برای پذیرش دعاوی محسوب می شود. به طور کلی وکیلی که در بسیاری از موارد توانسته است در زمینه رفع الزام تنظیم سند رسمی، الزام به تسلیم مال و … از دادگاه آرای موفقی را کسب کند، در این موارد از دادگاه برخوردار است. تجربه کافی، بهترین وکیل برای مراجعه به حساب می آید.

تجربه و تخصص

این نکته را باید به خاطر داشت که اولاً وکیل زمین در تهران از قوانین و مقرراتی مانند قانون مدنی، قانون روابط موجر و مستاجر، قوانین و مقررات شهرداری، قانون زمین شهری، منابع طبیعی و اراضی ملی، آگاهی دارد. طرح های ملی مانند طرح هادی. و … تسلط زیادی دارد و دائماً اطلاعات خود را در این موضوعات به روز می کند و از آخرین تغییرات قوانین و مقررات مطلع است.

همچنین وکیل زمین در تهران باید دارای آخرین آرای صادره بویژه آرای وحدت رویه دیوان عالی کشور و تسلط کافی به شیوه های اقامه دعوی یا اعتراض به آرای صادره از محاکم باشد.

پیگیری

وکیل زمین در تهران فردی است که با در نظر گرفتن آخرین اقدامات طرف دعوا به نحو مقتضی و سریع اقدام می کند تا برای هر دعوی بهترین دفاع را تهیه کند. برای این کار لازم است وکیل با مهارت کافی دائما به دادگاه مراجعه کند. به خانه بروید و آخرین وضعیت پرونده را دنبال کنید. پیگیری مستمر در کمترین زمان ممکن یکی از ویژگی های یک وکیل ملکی خوب است.

وقت شناس بودن

این نکته مهم است تا هر فعالیتی به موقع انجام شود. مثلا تقدیم دادخواست، ارائه مدارک لازم به دادگاه، دفاع از عمل طرف مقابل، اعتراض به تصمیم دادگاه، رفع ایرادات پرونده و… از جمله مواردی است که باید در زمان معین انجام شود زیرا هر تغییری باعث خسارات جبران ناپذیری خواهد شد. هیچ اقدامی در پرونده های حقوقی نباید به تعویق بیفتد. در نتیجه وقت شناسی یکی از مهم ترین ویژگی های وکیل زمین در تهران است و شما می توانید با استخدام وکیل تمامی کارهای خود را با نظم و انضباط انجام دهید.

یک وکیل خوب زمین در تهران می تواند با داشتن دانش و مهارت مورد نظر در رسیدگی به امور مربوط به زمین و ملک تمامی کارهای موکل خود را به نحو احسن انجام دهد.

وکیل باتجربه زمین در تهران این توانایی را دارد که در رابطه با پرونده های ملکی عملکرد خوبی داشته باشد و رسیدگی به پرونده را تا حد زیادی سرعت بخشد. وکیل زمین علاوه بر داشتن تحصیلات حقوقی باید دارای تخصص ها و مهارت های دیگری نیز باشد تا بتوان به او اعتماد کرد.

شاید به نظر برسد که وکیل زمین در تهران و سایر شهرهای کشور زیاد است و به همین دلیل است که می توانید به راحتی پرونده های خود را به وکیل پایه یک دادگستری بسپارید اما واقعیت چیز دیگری است. هر وکیل پایه ای که در کشور مشغول به کار است، تخصص و مهارت کافی برای وکالت پرونده های متعدد املاک را ندارد. تنها وکیلی را می توان به عنوان وکیل زمین معرفی کرد که سابقه درخشانی در وکالت در این زمینه داشته باشد و پرونده های مختلف ملکی را با موفقیت به پایان نرسانده باشد.

وکیل زمین خدمات نسبتاً زیاد و متفاوتی را به موکلین خود ارائه می دهد. برخی تصور می کنند تنها مزیت مراجعه به وکیل زمین این است که می توانند پرونده خود را به او بسپارند اما پذیرش وکالت در پرونده های ملکی توسط وکیل زمین تنها یکی از خدمات حقوقی مهمی است که این وکیل پایه یک دادگستری ارائه می دهد. عدالت فراهم می کند.

راه دیگری که باعث می شود افراد با دید بهتر برای انتخاب وکیل زمین، قبل از عقد قرارداد وکالت و پرداخت حق الزحمه وکیل زمین در تهران در یک نوبت مشاوره حقوقی با وکیل ملکی شرکت کنند و سوالات خود را از او بپرسند. از آنها بخواهید که از دانش و تسلط وکیل به قوانین مطلع شوند. گاهی دیده می شود که وکیل زمین مدعی است که در حل و فصل دعاوی ملکی تخصص کافی دارد، اما نمی تواند از حقوق موکل خود به خوبی در محاکم قضایی دفاع کند و بیشتر شهرت او معمولاً به دلیل تبلیغات گسترده ای است که در بین مردم انجام داده است. به طرق مختلف در چنین شرایطی، متقاضیان تا زمانی که در مشاوره حقوقی با وی شرکت نکنند، نمی توانند به صحت ماجرا پی ببرند.

کارکرد اقتصادی زمین که باید مورد توجه وکیل زمین در تهران باشد.

سالیان درازی است که زمین برای مردم ما موضوع مهمی محسوب می شود. در ابتدا زمین به عنوان وسیله ای برای کسب درآمد و کشاورزی مورد استفاده قرار می گرفت و مردم قدیم از آن امرار معاش می کردند و قیمت و ارزش زمین به عنوان سرمایه افراد. در نظر گرفته شد

زمین به ویژه زمین های کشاورزی منبع درآمد بسیاری از خانوارها بوده است

بنابراین از نظر اقتصادی زمین به عنوان سرمایه و منبع درآمد شناخته می شود، از این رو انگیزه کافی برای ایجاد تعارضات ملکی و زمینی محسوب می شود. برای حل این نوع تعارضات مراجعه به دادگاه و قانون ضروری است. اینجاست که حضور وکیل زمین در تهران کارایی خود را نشان می دهد. یک وکیل زمین با توجه به تجربه خود می تواند در حل این اختلافات کمک شایانی کند.

موضوع مهم دیگری که وکیل زمین با آن دست و پنجه نرم می کند، درگیری هایی است که بین مالک زمین و دولت به وجود می آید. در واقع طبق قانون دولت این امکان را دارد که زمین هایی را که از آنها استفاده نمی شود به عنوان منابع نام ببرد. در سال های آینده این زمین ها با مجوز دولت در اختیار کشاورزان قرار می گیرد. دولت آنها را به پارک های طبیعی یا جنگلی تبدیل خواهد کرد. قابل ذکر است که برخی از این زمین ها دارای مالک قانونی هستند. این افراد حق دارند زمین خود را پس بگیرند، اما مشکل اینجاست که دولت در یک طرف این دعوا قرار دارد و اساساً در موردی که دولت در طرف دیگر باشد، احتمال برنده شدن یک نفر بسیار کم است.

انسان در تمام طول زندگی خود در تمام امور به افرادی نیاز دارد که به طور دقیق و حساب شده روی نصیحت و راهنمایی آنان حساب باز کنند.

پیشنهاد ما به شما این است که با توجه به اینکه مسائل مربوط به زمین بسیار مفصل و گسترده است حتما در پرونده های خود از وکیل زمین در تهران استفاده کنید تا بتوانید حقوق خود را دریافت کنید.

دعوای ملک و زمین بر سر مسائل غیرمنقول و اموال مردم است.

انواع دعاوی ملکی عبارتند از:

– مطالبات املاک و اراضی شهری

– مطالبات ملکی و زمینی خارج از شهر

وی در نظر داشت اموال غیرمنقول قابل جابه جایی نیست و پیگیری این مطالبات زمین بر عهده وکیل زمین در تهران است.

نکته قابل توجه این است که وکیل زمین در تهران در تمامی زمینه ها توانایی دفاع از خود را دارد اما سعی می کند تنها در دعاوی ملکی و پرونده های مربوط به زمین وارد شود.

به برخی از دعاوی مربوط به امور اراضی که توسط وکلای زمین در تهران یا شهرستان ها پیگیری می شود توجه می کنیم:

– انجام کار

– تنظیم سند رسمی

مالکیت تهاجمی

– فروش مال غیر

– خلع ید در دعاوی مالکیت

– وکیل زمین در تهران در دعاوی خلع ید

هر گاه شخصی بدون اجازه و رضایت شخصی ملک یا زمینی را تصرف کند، دعاوی مربوط به خلع ید ایجاد می شود.

در چنین مواقعی این فرد می تواند با مراجعه به وکیل زمین مشکل خود را حل کند.

به عنوان مثال موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا داشتن وکلای متخصص در امور املاک و زمین می تواند بهترین گزینه برای پذیرش پرونده شما باشد.

تفاوت بین سلب مالکیت و تصرف عدوانی در موارد زیر است:

۱- در خلع ید باید مراحل قانونی طی شود ولی در تصرف عدوانی نیازی به رعایت این تشریفات نیست.

۲- هر دو قابل تجدید نظر هستند

در تصرف عدوانی به محض امکان اجرای حکم این کار را انجام می دهند و نیازی به قطعی شدن حکم نیست اما در خلع ید به دلیل ماده ۱ قانون نحوه اجرای حکم. حکم باید قطعی باشد و پس از آن نسبت به اجرای حکم اقدام کنند. .

حال سؤالی که مطرح می شود اصولاً این است که چه افرادی می توانند دعوی خلع ید کنند:

-مالک

– تبریک می گویم

– مستاجر

– رعیت

-کارگر

-عامل

– خدمتگزار

– وکیل یا نماینده قانونی شخص

شما می توانید برای دریافت مشاوره کاملا رایگان در هر ساعت از شبانه روز به شماره ۸۷۲۰ ۶۰۰ ۰۹۱۲ با تیم وکیل من تماس بگیرید .

Rate this post
tell
mobile
telegram
whatsapp