وکیل فسخ قرارداد
وکیل فسخ قرارداد

وکیل فسخ قرارداد

قراردادها یکی از مهم ترین موضوعات قوانین داخلی ماست که در دادگاه های امروزی مشکل کمی ندارد. در واقع امروزه بسیاری از پرونده ها در سیستم قضایی مربوط به قراردادها و مشکلات ناشی از آن است که یکی از آنها فسخ قرارداد است. تنها قرارداد یا فسخ آن مهم نیست، بلکه عواقب و پیگیری نتایج فسخ نیز بسیار مهم است که همه را به وکیل فسخ قرارداد نیاز می کند.

به همین منظور در این مقاله قصد داریم به شما کمک کنیم تا یک وکیل خوب برای فسخ قرارداد در تهران پیدا کنید و اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. پس برای دریافت وکیل مورد نظر و کسب اطلاعات لازم در مورد وکیل فسخ قرارداد این مقاله را از دست ندهید.

منظور از وکیل فسخ قرارداد چیست؟
عقود به طور کلی به دو دسته جایز و واجب تقسیم می شوند. اکثر قراردادهای امروزی در زمره عقود ضروری قرار می گیرند یعنی یک طرفه قابل فسخ نیستند و فسخ یک طرفه آنها فقط از طریق خیار فسخ امکان پذیر است. وکیل فسخ قرارداد، وکیلی است که با تسلط بر قواعد فسخ قرارداد، مواردی در این زمینه را می پذیرد و حل و فصل می کند.

به خاطر داشته باشید که فسخ قوانین گسترده ای دارد و هر نوع مرجع فسخ قرارداد شرایط و نتایج خاص خود را دارد. به همین دلیل به عنوان یک فرد غیر متخصص در این زمینه بهتر است از طریق وکیل فسخ قرارداد پیگیر پرونده خود باشید.

چرا استخدام وکیل فسخ قرارداد مهم است؟
قراردادها قوانین کلی خود را دارند که تا حدودی پیچیده هستند و بسته به شرایط موجود در هر نوع قرارداد تغییر می کنند. فسخ که یکی از این قوانین است نیز چنین شرایطی دارد و به همین دلیل هیچکس به تنهایی نمی تواند مشکلات خود را در این زمینه حل کند. در واقع در حل صحیح و موثر این موارد نیاز به تخصص است که یک فرد عادی از آن برخوردار نیست و فقط وکیل فسخ قرارداد می تواند به خوبی از عهده آن برآید.

تصور کنید خودرویی را به عنوان صاحب قرارداد خرید و فروش معامله کرده اید، اما پس از تحویل یا تحویل کالا، نتوانسته اید بهای معامله را دریافت کنید و به دلیل تاخیر در پرداخت ثمن است. از مشتری، شما قصد دارید معامله را مختل کنید. این زمانی است که باید از قوانین فسخ قرارداد تحت گزینه تاخیر در پرداخت استفاده کنید.

اما این فقط برهم زدن معامله نیست. به عنوان فردی که می خواهد این معامله را به هم بزند، هم باید ملک (اینجا ماشین) را برگردانید و هم باید خسارات ناشی از پرداخت قیمت را دریافت کنید. انجام این کار نیاز به تجربه و تخصص دارد تا مراحل قانونی را در سریع ترین زمان ممکن طی کنید و قطعا به حقوق خود خواهید رسید. به همین دلیل انجام این کار از طریق وکیل فسخ قرارداد برای جلوگیری از ضرر و زیان و مشکلات احتمالی بسیار مهم است.

با درک اهمیت وکیل فسخ قرارداد، اگر موفق به یافتن وکیل متخصص و حرفه ای در این زمینه نشده اید، کافیست با گروه و موسسه حقوقی عدالت و حق تماس بگیرید. موسسه حقوقی ما با تجربه و سابقه درخشان در زمینه حل پرونده های قراردادی آماده کمک به شما می باشد. با ما تماس بگیرید و ضمن انجام مشاوره حقوقی، وکیل مورد نظر خود را انتخاب کنید.

یک وکیل فسخ قرارداد خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟
تا به حال در مورد مشاوره با وکیل در این زمینه و اهمیت آن بسیار صحبت کرده ایم. اما باید در نظر داشته باشید که گرفتن نتیجه مطلوب در این زمینه منوط به گرفتن یک وکیل خوب و حرفه ای در این زمینه است. یک وکیل خوب در این زمینه یک سری عوامل و ویژگی های خاص دارد که مهمترین آنها به شرح زیر است:

تسلط کامل به قوانین و مقررات قانونی
برنده شدن در چنین مواردی مستلزم آن است که وکیل منتخب شما عموماً دانش و تسلط کافی به کلیه قوانین و مقررات قانونی داشته باشد. البته به طور کلی وکیل پایه یک دادگستری و وکیل فسخ قرارداد چنین دانشی دارند. از آنجا که در حل یک مورد، قوانین و مقررات بسیاری در بحث ها و موضوعات مختلف به کمک مشکل شما می آیند، همیشه بر این موضوع تاکید زیادی می شود.

تخصص در زمینه قراردادها و فسخ آنها
اگرچه اطلاعات کلی در این زمینه مورد نیاز است، اما این اطلاعات تخصصی است که اهمیت دو چندان می یابد. یعنی وکیلی که اطلاعات تخصصی در این زمینه دارد می تواند پرونده شما را به نتیجه دلخواه برساند. دانش تخصصی تجربه و دانش حاصل از تجربه به این معناست که فرد بر روند دادرسی، دیدگاه مراجع قضایی، رویه قضایی و … تسلط کامل داشته باشد و بتواند بر اساس آنها پرونده شما را در مسیر درست هدایت کند.

تجربه بالا در پرونده های قراردادی
در کنار اطلاعات تخصصی، این تجربه است که نقش بسیار مهمی در به نتیجه رساندن پرونده مشتری دارد. در واقع اطلاعاتی وجود دارد که در هیچ متن قانونی یا کتابی نوشته نشده است، بلکه حاصل سال ها فعالیت در زمینه خاصی است. وکیل فسخ قرارداد باید این تجربه را داشته باشد زیرا اتکا به این تجربه می تواند تاثیر زیادی در سرعت و تضمین تصمیم مورد نظر شما داشته باشد.

شهرت خوب در این زمینه
در نهایت باید به شهرت وکیل انتخابی شما توجه کرد. موارد فسخ قرارداد ارتباط مستقیمی با خسارت مالی دارد. هر چه این مورد ارزشمندتر و مهمتر باشد، حسن شهرت به عنوان یک عامل مهم مهمتر است.

هزینه وکیل فسخ قرارداد چقدر است؟
علاوه بر اهمیت داشتن یک وکیل خوب، هزینه های استخدام وکیل همیشه مطرح بوده است و بسیاری از اوقات افراد به دلیل همین موضوع و در نهایت به دلیل نداشتن دانش و تخصص کافی در این زمینه از استخدام وکیل منصرف می شوند. در این زمینه، آنها در دادگاه شکست می خورند. تبدیل شود

شاید ندانید اما با استخدام وکیل در دعاوی فسخ قرارداد نه تنها می توانید حقوق خود را مطالبه کنید بلکه می توانید از طرف مقابل نیز خسارت دریافت کنید و همه این موارد منوط به استخدام وکیل خوب و انجام کار درست است. . اما سوال اینجاست که هزینه وکیل فسخ قرارداد در ابتدا چقدر است؟

این عوامل بر هزینه استخدام وکیل تأثیر می گذارد:

شهرت وکیل منتخب شما: بدیهی است که یک وکیل کار ماهر هزینه بیشتری برای پرونده دریافت می کند زیرا شما را به صدور رأی مطلوب نزدیک می کند.
دشواری پرونده: هر چه پرونده سخت تر باشد، زمان بیشتری برای آن صرف می شود و در نهایت تلاش بیشتری می طلبد. به همین دلیل، یک وکیل خوب طبیعتاً برای پرونده های سخت، حق الوکاله بیشتری را طلب می کند.
ارزش مالی پرونده: پرونده های مالی با ارزش بالاتر از حساسیت بیشتری برخوردار هستند و وکیل باید در به نتیجه رسیدن آن دقت بیشتری داشته باشد. به همین دلیل ارزش مالی پرونده بر هزینه وکیل فسخ قرارداد تأثیر می گذارد.
توجه داشته باشید که حق الوکاله ممکن است در وهله اول برای شما هزینه محسوب شود اما در نهایت یکی از مهمترین نقش ها را در دریافت حقوق و جبران خسارت ناشی از آن ایفا می کند. پس هزینه های استخدام وکیل را فدا نکنید

وکیل فسخ قرارداد

در صورت نیاز می توانید برای دریافت مشاوره کاملا رایگان از وکیل من با شماره ۸۷۲۰-۶۰۰-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

Rate this post
tell
mobile
telegram
whatsapp