وکیل مواد مخدر تهران

وکیل مواد مخدر . تهران مواد مخدر چیست؟ ترکیبات شیمیایی هستند که باعث ایجاد تغییراتی در سیستم عصبی و ایجاد لذت و وابستگی می شوند، بنابراین توانایی ایجاد اعتیاد را دارند.

فعالیت های مجرمانه مرتبط با مواد مخدر که در قانون جرم انگاری شده است عبارتند از:

در اختیار داشتن مواد مخدر
تولید و ساخت دارو
مخفی کردن مواد مخدر
ورود مواد مخدر به کشور
خروج مواد مخدر از کشور
فروش دارو به صورت کلی یا جزئی
همه افراد مرتبط با مواد مخدر مجرم هستند و قانون برای آنها مجازات تعیین کرده است.

وکیل مواد مخدر
وکلای مواد مخدر به دو دسته سنتی و صنعتی تقسیم می شوند. کشور ما به دلیل موقعیت جغرافیایی خاص خود در رابطه با مواد مخدر از جایگاه حساسی برخوردار است و برای پیشگیری و مبارزه با این موضوع شاهد هستیم که قانونگذار در قانون مجازات های سنگینی را در نظر گرفته است. از حبس طولانی مدت تا اعدام در نظر گرفته شده است. و ایران از معدود کشورهایی است که مجازات اعدام را در زمینه مواد مخدر اعمال می کند.

با توجه به سخت گیری های قانون قطعا به این نتیجه رسیده اید که در جرایم مواد مخدر حتما باید از وکیل استفاده کنید.

مجازات حمل مواد مخدر
همانطور که می دانیم هرگونه اقدام به تولید، حمل، نگهداری یا فروش مواد مخدر در قوانین کشور جرم تلقی می شود و بسته به شرایط مربوطه اعم از نوع عمل مربوط به مواد مخدر توسط مجرم، میزان مواد مخدر و … . در نظر گرفته شده است

در ادامه به بررسی مجازات حمل و نگهداری مواد مخدر بر اساس حجم آن و قوانین و مقررات جدید برای حاملان می پردازیم. برای دریافت اطلاعات جامع تر، تنها با یک تماس از مشاوره حقوقی ما بهره مند شوید. یا مراحل و مراحل مربوط به این نوع شکایت را توسط وکیل پایه یک مرکز ما دنبال کنید.

جریمه حمل و نگهداری دارو بر اساس حجم آن
در این بخش به مجازات نگهداری و حمل مواد مخدر از جمله تریاک، تریاک سوخته، باقیمانده تریاک، حشیش، علف، شیره یا علف می پردازیم:

حمل و نگهداری مواد مخدر تا ۵۰ گرم: تا ۳ میلیون جریمه نقدی و تا ۵۰ ضربه شلاق برای متخلف.
حمل و نگهداری مواد مخدر بیش از ۵۰ گرم تا ۵۰۰ گرم: برای متخلف از ۵ تا ۱۵ میلیون ریال جریمه نقدی و از ۱۰ سال تا ۱۵ ضربه شلاق.
حمل و نگهداری مواد مخدر بیش از ۵۰۰ گرم تا ۵ کیلوگرم: از ۱۵ تا ۶۰ میلیون ریال جزای نقدی و ۴۰ تا ۷۴ ضربه شلاق و همچنین از ۲ تا ۵ سال حبس برای متخلف.
حمل و نگهداری مواد مخدر بالای ۵ کیلوگرم: ۶۰ تا ۲۰۰ میلیون ریال جزای نقدی و ۵۰ تا ۷۴ ضربه شلاق به اضافه ۵ تا ۱۰ سال حبس برای مرتکب و در صورت تکرار جرم علاوه بر مجازات های مذکور و به جای جزای نقدی. مصادره اموال مجرم به جز مخارج عادی زندگی خانواده وی است. و در صورت تکرار جرم برای بار سوم به اعدام و مصادره اموال محکوم می شود البته همانطور که گفته شد به استثنای هزینه های عادی زندگی خانواده مجرم.

حمل و نگهداری مواد مخدر بیش از ۲۰ تا ۱۰۰ کیلوگرم: به ازای هر کیلوگرم موادمخدر علاوه بر مجازات مقرر در بند قبل ۲ میلیون ریال جریمه و جزای نقدی اضافه می شود. و در صورت تکرار جرم، حکم اعدام و مصادره اموال به استثنای مخارج عادی زندگی خانواده وی در نظر گرفته می شود.

حمل و نگهداری مواد مخدر بالای ۱۰۰ کیلوگرم: علاوه بر جزای نقدی و شلاق مندرج در بندهای ۴ و ۵ به حبس ابد محکوم می شود. و در صورت تکرار جرم، حکم اعدام و همچنین مصادره اموال وی به استثنای هزینه های عادی زندگی خانواده مجرم در نظر گرفته می شود.

قوانین جدید برای مجازات حمل مواد مخدر
بر اساس ماده واحده لایحه مجازات حمل مواد مخدر مصوب و مصوب شورای اسلامی، کلیه جرائم موضوع ماده ۴ قانون مبارزه با مواد مخدر مشروط بر اینکه مواد مخدر حمل شده بیش از ۵۰ کیلوگرم باشد. و همچنین مواد موضوع ماده ۸ قانون مبارزه با مواد مخدر. با مواد مخدر، به شرطی که حجم ماده بیش از ۳ کیلوگرم باشد، تحقق و اجرای این بند در مورد مجرمان و متهمان قبل از اجرای حکم و حتی لازم الاجرا شدن این بند منوط به داشتن شرایط است. از بندهای الف، ب یا ج.

در خصوص جرایم موضوع قانون مجازات قاچاق مواد مخدر که مجازات آن تا ۵ سال حبس است، در صورت صدور حداقل مجازات، غیر از مصادیق تبصره ماده ۳۸ این قانون، مرتکب از تعویق و تعلیق مجازات رهایی می یابد. مشروطیت و سایر مؤسسات برادری جز از عفو مقام معظم رهبری مندرج در اصل ۱۱ قانون اساسی بهره ای نمی برند و در صورت صدور حکم به مجازات بالاتر از حداقل، دادگاه می تواند بخشی از مجازات را تعلیق کند. مجرم پس از اجرای حداقل مجازات. قانونی بودن آن را به مدت ۵ تا ۱۰ سال به حالت تعلیق درآورد.

اما آیا هر وکیلی می تواند به شما کمک موثری در زمینه مواد مخدر کند؟ بدون شک پاسخ این سوال منفی است. شما باید از بهترین وکیل مواد مخدر استفاده کنید تا وکیل در صورت بی گناهی شما آن را در پرونده شما ثابت کند و اگر مرتکب جرمی شده اید با مهارت یا مدتی که دارد از مجازات شما تخفیف بگیرد. مجازات حبس خود را کاهش دهد یا می تواند حکم زندان را به جریمه تبدیل کند. یک وکیل خوب در این زمینه وکیلی است که از قوانین مواد مخدر و رویه های قضایی اشراف کامل داشته باشد.

بهترین وکیل موادمخدر کیست؟

بهترین وکیل مواد مخدر، وکیل با سابقه در پرونده های مواد مخدر در تهران و سایر استان های ایران است و در این زمینه مهارت کافی دارد. وکلای خبره تیم وکیل من میتوانند در این مسیر راهنمای شما  باشند. بهترین وکیل مواد مخدر با قوانین مربوطه از جمله حمل و نقل مواد مخدر، قاچاق مواد مخدر و راهکارهای اجرایی موثر آشنا است. او با قبول وکالت، سرنوشت پرونده را تغییر می دهد.

برای مشاوره حقوقی موادمخدر چه کنیم ؟

برای مشاوره حقوقی از مواد مخدر متخصص بایستی با وکیل مسلط به پرونده های کیفری و مواد مخدر از درمان بگیریم. در همین خصوص می توانید با شماره ۸۷۲۰-۶۰۰-۰۹۱۲ در تماس باشید.

بهترین وکیل مواد مخدر در تهران

قطعا دلیل نیاز به وکیل مواد مخدر به دلیل نیاز به ارائه بهترین دفاع برای متهم است. افراد جامعه چقدر سواد حقوقی دارند تا بتوانند به خوبی از خود دفاع کنند؟ در بسیاری از موارد در روند عملی پرونده ها مشاهده می شود که موکل اظهاراتی ناآگاهانه به ماموران مبارزه با مواد مخدر و یا حتی دادسرا داده است که کاملاً خلاف واقع است. یعنی به ضرر خود اعتراف کرد در حالی که هیچ یک از آن جنایات و اتهامات را مرتکب نشد. او یک وکیل مواد مخدر است که همیشه از حقوق موکلش محافظت می کند. وکیل مواد مخدر از القای سوالات نادرست و اتهامات نادرست به موکل خودداری می کند.

این بخش در مورد بهترین وکیل مواد مخدر در تهران صحبت می کند.

وکیل تضمینی موادمخدر

وکیل تضمینی موادمخدر کیست؟ وکالت یک فرآیند تخصصی است. مدعی العموم در مدیریت و هدایت پرونده های مواد مخدر تخصص کاملی ندارد. به همین دلیل است که بیشتر افراد به دنبال وکیل گارانتی دارو هستند. گروه وکلای وکیل من با سابقه درخشان در پرونده های مواد مخدر مفتخر است که خدمات وکیل تضمینی مواد مخدر را به مشتریان ارائه کرده و آنها را در خصوص جرایم مواد مخدر به بهترین نحو راهنمایی کند.

وکیل تضمینی موادمخدر تهران علاوه بر آگاهی از پرونده های مربوط به مواد مخدر می تواند با ضمانت و اتکا به سابقه قبلی پرونده های مربوط به مواد مخدر را به بهترین نحو ممکن راهنمایی کند.

نقش وکیل مواد مخدر در تهران
قبل از جلسه دادگاه که در واقع تحقیقات مقدماتی در دادگاه است، وکیل مواد مخدر می تواند با مطالعه پرونده نکات مهمی را بیاموزد و به شما بگوید که چگونه بهترین دفاع را ارائه کنید. زیرا ممکن است بازپرس یا دادستان اجازه ندهند که وکیل به صورت شفاهی صحبت کند یا دفاع کند و همه سوالات را از موکل بپرسد. حال تصور کنید متهم به جرم خرید و فروش مواد مخدر بدون اطلاع از قوانین مربوطه و بدون اطلاع از پرونده کیفری و بدون وکیل مواد مخدر توضیحات و اظهاراتی را به بازپرس بدهد! آیا سرنوشت روشنی برای او وجود دارد؟ پاسخ قطعا خیر است.

وکیل مواد مخدر نقش مهمی در تکمیل پرونده مواد مخدر دارد. گروه تخصصی حقوقی می تواند شما را در مورد موفقیت در پرونده های مواد مخدر و مشاوره با وکیل مواد مخدر راهنمایی کند.

از مزایای خدمات وکیل مواد مخدر برای متهمان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

اثبات بی گناهی متهمی که مرتکب جرم نشده است
تخفیف مجازات متهمان
کاهش مجازات حبس متهم
تبدیل حکم متهم به حکم نقدی
اخذ قرار تعلیقی و تعلیق اجرای حکم
اثبات جرمی که با گذشت زمان مواجه شده است.
تبرئه متهم در تمام سطوح دادگاه ها مانند دادگاه های بدوی
تبرئه متهم در مرحله تجدیدنظر
تلاش برای پذیرش اعاده دادرسی در دیوان عالی کشور
تبرئه متهم در دیوان عالی کشور
گرفتن حکم آزادی مشروط

نقش وکیل مواد مخدر تهران در دادگاه بدوی
بهترین توصیه به شما عزیزان این است که اگر به هر دلیلی موفق به گرفتن وکیل مواد مخدر در ابتدای فرآیند عملیاتی نشدید، حتما نسبت به وکالت دادن به وکیل متخصص در امور کیفری اقدام نمایید. در دادگاه. از آنجا که پرونده جنایی مربوط به جرایم مواد مخدر پس از رسیدگی در دادگاه، حکم محکومیت متهم صادر می شود. لذا به عنوان بهترین فرصت برای ارائه بهترین دفاع توصیه می شود این مرحله از رسیدگی را از دست ندهید.

نقش وکیل مواد مخدر تهران در دادگاه تجدیدنظر
بدیهی است در این مرحله از رسیدگی، استخدام وکیل مواد مخدر مفید و مثمر ثمر خواهد بود. اما همیشه این نکته حیاتی و مهم را به خاطر بسپارید! وکیل هر چقدر هم متخصص و توانمند باشد در آخرین مرحله رسیدگی چه توانایی از خود نشان می دهد؟ مرحله تجدیدنظر مرحله ای است که ایرادات و لوایح ارسالی از سوی قضات بررسی و قرائت می شود و در بسیاری از موارد از طرفین به دادرسی دعوت نمی شود و حتی بدون تشکیل جلسه دیگری رأی تجدیدنظر صادر می شود! فراموش نکنید که رای دادگاه تجدیدنظر قطعی است!

توجه: بهترین توصیه به شما عزیزان این است که از ابتدای تشکیل پرونده کیفری یعنی دستگیری مجرم مواد مخدر، وکیل مواد مخدر استخدام کنید.

هزینه وکیل مواد مخدر در تهران
خوب است بدانید که حق الزحمه وکیل مواد مخدر با توافق موکل و وکیل تعیین می شود و هزینه حقوقی نیز وجود دارد که توسط قوه قضاییه تعیین می شود. بنابراین حق الوکاله یا حق الوکاله مواد مخدر با توجه به میزان جرم ارتکابی بر اساس تعرفه تعیین می شود. هزینه وکیل برای مواد مخدر از ۵۰ میلیون ریال تا یک میلیارد ریال متغیر است.

در صورتی که مرتکب اشد مجازات باشد، حداقل حق الوکاله بین ۱۰۰ میلیون ریال تا ۲ میلیارد ریال است. در خصوص هزینه وکیل مواد مخدر در تهران می توانید با شماره ۸۷۲۰-۶۰۰-۰۹۱۲ تماس حاصل فرمایید.

جرایم مواد مخدر به چند دسته تقسیم می شوند و مجازات هر کدام چیست؟

جرایم مربوط به مواد مخدر به طور کلی به چند دسته کلی تقسیم می شود که مجازات هر یک به شرح زیر است:

مجازات :

-مجازات داروهای طبیعی یا شیمیایی از هر نوع که باشد به جزای نقدی درجه اول، جزای نقدی درجه دوم به اضافه ۷۰ ضربه شلاق، جزای نقدی درجه سه به اضافه ۷۰ ضربه شلاق و تا ۵ سال حبس و اعدام درجه چهارم محکوم می شود.

-هرگونه مواد مخدر یا روانگردان تا ۵۰ گرم جزای نقدی و ۵۰ ضربه شلاق، بین ۵۰ تا ۵۰۰ گرم جزای نقدی و ۷۰ ضربه شلاق و ۳ سال حبس، بیش از ۵۰۰ گرم تا ۵ کیلو جزای نقدی، ۷۴ ضربه شلاق و ۱۵ سال حبس و مصادره بیش از ۵ کیلوگرم از یک نفر مجرم به اعدام محکوم می شود.

-هرگونه مواد مخدر از ۵۰ تا ۵۰۰ گرم جزای نقدی و ۱۰ تا ۷۴ ضربه شلاق، از ۵۰۰ تا ۵ کیلوگرم جزای نقدی، ۷۴ ضربه شلاق تا ۵ سال حبس، از پنج تا بیست کیلو جزای نقدی، ۷۰ و ۴ ضربه شلاق و ۱۰ سال حبس و در صورت تکرار جرم. ، اموال مجرم ضبط می شود.

پارامتر :

-مجازات تولید و کشت مواد مخدر

-واردات یا صادرات دارو

-میزان مجازات نگهداری، حمل یا خرید مواد مخدر

مشاوره حقوقی مواد مخدر
مشاوره حقوقی مواد مخدر به عنوان مشاور حقوقی در پرونده های مرتبط با مواد مخدر وظایف قانونی را بر عهده خواهد داشت. به طور کلی خدماتی مانند اثبات بی گناهی یا اثبات تخلف توسط وکیل و مشاوره دارویی به صورت تخصصی ارائه خواهد شد. به این ترتیب قوانین و مجازات های سختگیرانه ای در خصوص تخلفات مربوط به مواد مخدر اعم از حمل و نقل و نگهداری وضع خواهد شد. اگر فردی از روی ناآگاهی مرتکب چنین جرمی شود، حضور وکیل مجرب در کنار او برای رسیدگی و مشاوره حقوقی مواد مخدر در پیشبرد پرونده بسیار موثر خواهد بود.

به طور کلی مزایای استفاده از وکیل مواد مخدر با سابقه در دفاع از متهمان مواد مخدر به ویژه متهمان فاقد سابقه، استناد صحیح به قوانین، درخواست اعمال مقررات تخفیف مجازات، اثبات بی گناهی وی، تعلیق اعدام است. از مجازات و غیره. وکیل مواد مخدر با توجه به شناخت و آگاهی خود می تواند در دادگاه و جلسات از حقوق این افراد دفاع کند.

مشاوره رایگان با وکیل مواد مخدر در تهران
مشاوره رایگان با وکیل مواد مخدر یکی از مهمترین موارد در خصوص پرونده های مواد مخدر است. در بیشتر پرونده های جنایی مربوط به جرایم مواد مخدر، متهم یا مرتکب جرم به دلیل عدم توانایی در تودیع وثیقه در زندان است. بنابراین با توصیه خانواده زندانی تصمیم به استخدام وکیل مواد مخدر گرفت و پس از توافق وکیل برای گرفتن وکالت از موکل به زندان می رود. اما در برخی موارد مرتکب با قرار وثیقه آزاد می شود.

بنابراین، او می تواند شخصاً برای مشاوره حقوقی یا ارائه وکالت به وکیل اقدام کند. مشاوره رایگان با وکیل مواد مخدر، دید دقیقی از ابعاد مختلف پرونده برای شما فراهم می کند. با اخذ مشاوره حقوقی دقیق و تخصصی می توانید از میزان جرم ارتکابی و اتهام منتسب به خود مطلع شوید، مجازات آن چیست و چه دفاعی هایی می توان ارائه کرد.

مشاوره حقوقی دارو در تهران می تواند راهنمای شما در این زمینه باشد.

وکیل تخصصی مواد مخدر در تهران
وکالت تخصصی در زمینه مواد مخدر باعث می شود وکیل مواد مخدر دارای تجربه عملی باشد. احاطه شدن توسط رویه های عملی منجر به تصمیم گیری صحیح می شود. تخصص در دعاوی مواد مخدر یعنی مطالعه هر روز قوانین مربوطه. زیرا اگر وکیل مجموعه قوانین مدون را نداند نمی تواند دفاع موثر و مفیدی به دادگاه ارائه کند. زمانی که یک وکیل جنایی در پرونده های جنایی مرتبط با مواد مخدر تخصص داشته باشد، می تواند به تمامی سوالات و نگرانی های موکل و خانواده او پاسخ صحیح و جامع ارائه دهد.

وکیل مواد مخدر در تهران و دفاع از موکل
بد نیست در ابتدا بدانیم که دو نوع دفاع در عمل و در دادرسی وجود دارد. ابتدا دفاع شفاهی که در روز رسیدگی به قاضی شعبه تقدیم می شود. دوم اینکه دفاعیه کتبی است که در قالب لایحه دفاعیه تقدیم دادگاه می شود. هر دو نوع دفاع نیاز به دانش و تخصص دارند. وکیل باید بتواند با ارائه دفاع شفاهی قاضی را به حقیقت راهنمایی کند. همچنین با تقدیم لایحه دفاعیه از طرف موکل نکات قانونی و لازم را کتبا به دادگاه ارائه نماید.

جرایم مواد مخدر در قانون
تولید و عرضه مواد مخدر، نگهداری مواد مخدر، اختفای مواد مخدر، واردات مواد مخدر و صدور مواد مخدر به خارج از کشور که در هر یک از جرایم فوق مجازات تعیین شده است، مرتکبین از نظر میزان نیز مجازات می شوند. ممکن است ارتکاب این جرایم در درجات اول، دوم و سوم متفاوت باشد. بر این اساس فرد معتاد مجرم نیست. این موضوعی است که قانونگذاران، مجریان قانون و مؤثرترین وکلای مواد مخدر در تهران به خوبی از آن مطلع هستند

لایحه دفاعیه وکیل مدافع مواد مخدر تهران
در این قسمت به سوالات شما در خصوص لایحه دفاعیه وکیل مواد مخدر تهران مانند موارد زیر پاسخ خواهیم داد:

آیا دفاع شفاهی وکیل مواد مخدر در یک پرونده کیفری مرتبط کافی است؟
آیا ممکن است در جریان دادرسی یا پس از جلسه، نکات حقوقی و قانونی مناسب برای دفاع از موکل به ذهن وکیل برسد؟
اگر موکل پس از جلسه دادرسی اطلاعات جدیدی در اختیار وکیل قرار دهد، وظیفه وکیل مواد مخدر چیست؟
وکیل در صورت ارائه اسناد و مدارک برائت یا احراز شرایط کاهش حقوق موکل چگونه باید عمل کند؟

در کلیه موارد فوق و همچنین در مواردی که امکان پاسخگویی به ادله ارائه شده در پرونده در مجلس وجود ندارد، وکیل مواد مخدر در هنگام تنظیم لایحه دفاعیه از دادگاه و از موکل وقت می گیرد. تمام موارد لازم و مفید را به دادگاه ارائه می کند.

توجه: بهترین توصیه به شما عزیزان این است که در صورت نداشتن وکیل کیفری تهیه لایحه دفاعیه را به وکیل مواد مخدر بسپارید.

وکیل مواد مخدر تهران شاغل در گروه وکلای وکیل من متخصص در دعاوی کیفری مرتبط با جرایم مواد مخدر می باشد. با اعطای وکالت به کارشناس، نقش بسزایی در سرنوشت پرونده جنایی خود یا عزیزان خود داشته باشید. مشاوره حقوقی با وکیل مواد مخدر، وکیل کلاهبرداری در مازندران و سایر استان های ایران می تواند مشکلات شما را حل کند. وکیل متخصص می تواند با استناد صحیح به قوانین، اعمال مقررات تخفیف مجازات، تعلیق مجازات و سایر ویژگی های خلاصه را از دادگاه بخواهد.

سوالات متداول بهترین وکیل مواد مخدر در تهران

در این بخش مفتخریم به سوالات متداول در مورد وکلای مواد مخدر در تهران پاسخ دهیم:

هزینه بهترین وکیل مواد مخدر در تهران چقدر است؟

خوب است بدانید که هزینه استخدام وکیل مواد مخدر با توافق موکل و وکیل تعیین می شود و هزینه دادرسی نیز توسط مراجع قضایی تعیین می شود. بنابراین حق الوکاله یا هزینه اخذ وکیل مواد مخدر با توجه به میزان جرم ارتکابی بر اساس تعرفه تعیین می شود.

نقش وکیل مواد مخدر در تهران چیست؟

قبل از جلسه دادگاه که در واقع تحقیقات مقدماتی در دادگاه است، وکیل مواد مخدر می تواند با مطالعه پرونده نکات مهمی را بیاموزد و به شما بگوید که چگونه بهترین دفاع را ارائه کنید. زیرا ممکن است بازپرس یا دادستان اجازه ندهند که وکیل به صورت شفاهی صحبت کند یا دفاع کند و همه سوالات را از موکل بپرسد.

شما می توانید برای دریافت مشاوره کاملا رایگان در هر ساعت از شبانه روز با شماره تلفن ۸۷۲۰-۶۰۰-۰۹۱۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان وکیل من بهره مند شوید.

 

Rate this post
tell
mobile
telegram
whatsapp