وکیل مواد مخدر

در این مقاله می خواهیم در مورد وکیل مواد مخدر و نحوه صحبت با بهترین وکیل مواد مخدر در تهران توضیح دهیم و شماره تلفن وکیل مواد مخدر را برای مشاوره قرار داده ایم.

یکی از بزرگترین چالش های جامعه بدون شک مبارزه با مواد مخدر و حل فراوانی آن در جامعه است. اکنون می توانید به راحتی شماره تلفن وکیل خرده فروشان این داروها را پیدا کرده و به راحتی سفارش دهید.

البته در اینجا وکیل نقش مهمی را ایفا می کند زیرا مواد و تبصره های حقوقی مواد مخدر بسیار متنوع است و موارد در این زمینه سختی ها و عوارض خاص خود را دارد پس بهتر است از بهترین وکیل مواد مخدر استفاده کنید.

بهترین وکیل مواد مخدر در تهران

با توجه به اهمیت ویزای دارویی، دادگاه انقلاب به این گونه پرونده ها رسیدگی می کند. در قانون مجازات اسلامی برای متخلفان مواد مخدر مجازات های شدیدی از جمله اعدام پیش بینی شده است.

مواد مخدر چیست؟ ترکیبات شیمیایی هستند که باعث ایجاد تغییراتی در سیستم عصبی و ایجاد لذت و وابستگی می شوند، بنابراین توانایی ایجاد اعتیاد را دارند.

فعالیت های مجرمانه مرتبط با مواد مخدر که در قانون جرم انگاری شده است عبارتند از:

در اختیار داشتن مواد مخدر
تولید و ساخت دارو
مخفی کردن مواد مخدر
ورود مواد مخدر به کشور
خروج مواد مخدر از کشور
فروش دارو به صورت کلی یا جزئی
همه افراد مرتبط با مواد مخدر مجرم هستند و قانون برای آنها مجازات تعیین کرده است.

وکیل آنلاین مواد مخدر

وکلای مواد مخدر آنلاین به دو دسته سنتی و صنعتی تقسیم می شوند. کشور ما به دلیل موقعیت جغرافیایی خاص خود در رابطه با مواد مخدر از جایگاه حساسی برخوردار است و برای پیشگیری و مبارزه با این موضوع شاهد هستیم که قانونگذار در قانون مجازات های سنگینی را در نظر گرفته است. از حبس طولانی مدت تا اعدام در نظر گرفته شده است. و ایران از معدود کشورهایی است که مجازات اعدام را در زمینه مواد مخدر اعمال می کند.

با توجه به سخت گیری های قانون قطعا به این نتیجه رسیده اید که در جرایم مواد مخدر حتما باید از وکیل استفاده کنید.

مجازات حمل مواد مخدر

همانطور که می دانیم هرگونه اقدام به تولید، حمل، نگهداری یا فروش مواد مخدر در قوانین کشور جرم تلقی می شود و بسته به شرایط مربوطه اعم از نوع عمل مربوط به مواد مخدر توسط مجرم، میزان مواد مخدر و … . در نظر گرفته شده است.

در ادامه به بررسی مجازات حمل و نگهداری مواد مخدر بر اساس حجم آن و قوانین و مقررات جدید برای حاملان می پردازیم. برای دریافت اطلاعات جامع تر، تنها با یک تماس از مشاوره حقوقی ما بهره مند شوید. یا مراحل و مراحل مربوط به این نوع شکایت را توسط وکیل پایه یک مرکز ما دنبال کنید.

جریمه حمل و نگهداری دارو بر اساس حجم آن

در این بخش به مجازات نگهداری و حمل مواد مخدر از جمله تریاک، تریاک سوخته، باقیمانده تریاک، حشیش، علف، شیره یا علف می پردازیم:

حمل و نگهداری مواد مخدر تا ۵۰ گرم: تا ۳ میلیون جریمه نقدی و تا ۵۰ ضربه شلاق برای متخلف.
حمل و نگهداری مواد مخدر بیش از ۵۰ گرم تا ۵۰۰ گرم: برای متخلف از ۵ تا ۱۵ میلیون ریال جریمه نقدی و از ۱۰ سال تا ۱۵ ضربه شلاق.
حمل و نگهداری مواد مخدر بیش از ۵۰۰ گرم تا ۵ کیلوگرم: از ۱۵ تا ۶۰ میلیون ریال جزای نقدی و ۴۰ تا ۷۴ ضربه شلاق و همچنین از ۲ تا ۵ سال حبس برای متخلف.
حمل و نگهداری مواد مخدر بالای ۵ کیلوگرم: ۶۰ تا ۲۰۰ میلیون ریال جزای نقدی و ۵۰ تا ۷۴ ضربه شلاق به اضافه ۵ تا ۱۰ سال حبس برای مرتکب و در صورت تکرار جرم علاوه بر مجازات های مذکور و به جای جزای نقدی. مصادره اموال مجرم به جز مخارج عادی زندگی خانواده وی است. و در صورت تکرار جرم برای بار سوم به اعدام و مصادره اموال محکوم می شود البته همانطور که گفته شد به استثنای هزینه های عادی زندگی خانواده مجرم.

حمل و نگهداری مواد مخدر بیش از ۲۰ تا ۱۰۰ کیلوگرم: به ازای هر کیلوگرم موادمخدر علاوه بر مجازات مقرر در بند قبل ۲ میلیون ریال جریمه و جزای نقدی اضافه می شود. و در صورت تکرار جرم، حکم اعدام و مصادره اموال به استثنای مخارج عادی زندگی خانواده وی در نظر گرفته می شود.

حمل و نگهداری مواد مخدر بالای ۱۰۰ کیلوگرم: علاوه بر جزای نقدی و شلاق مندرج در بندهای ۴ و ۵ به حبس ابد محکوم می شود. و در صورت تکرار جرم، حکم اعدام و همچنین مصادره اموال وی به استثنای هزینه های عادی زندگی خانواده مجرم در نظر گرفته می شود.

قوانین جدید برای مجازات حمل مواد مخدر

بر اساس ماده واحده لایحه مجازات حمل مواد مخدر مصوب و مصوب شورای اسلامی، کلیه جرائم موضوع ماده ۴ قانون مبارزه با مواد مخدر مشروط بر اینکه مواد مخدر حمل شده بیش از ۵۰ کیلوگرم باشد. و همچنین مواد موضوع ماده ۸ قانون مبارزه با مواد مخدر. با مواد مخدر، به شرطی که حجم ماده بیش از ۳ کیلوگرم باشد، تحقق و اجرای این بند در مورد مجرمان و متهمان قبل از اجرای حکم و حتی لازم الاجرا شدن این بند منوط به داشتن شرایط است. از بندهای الف، ب یا ج.

در خصوص جرایم موضوع قانون مجازات قاچاق مواد مخدر که مجازات آن تا ۵ سال حبس است، در صورت صدور حداقل مجازات، غیر از مصادیق تبصره ماده ۳۸ این قانون، مرتکب از تعویق و تعلیق مجازات رهایی می یابد. مشروطیت و سایر مؤسسات برادری جز از عفو مقام معظم رهبری مندرج در اصل ۱۱ قانون اساسی بهره ای نمی برند و در صورت صدور حکم به مجازات بالاتر از حداقل، دادگاه می تواند بخشی از مجازات را تعلیق کند. مجرم پس از اجرای حداقل مجازات. قانونی بودن آن را به مدت ۵ تا ۱۰ سال به حالت تعلیق درآورد.

اما آیا هر وکیلی می تواند به شما کمک موثری در زمینه مواد مخدر کند؟ بدون شک پاسخ این سوال منفی است. شما باید از بهترین وکیل مواد مخدر استفاده کنید تا وکیل در صورت بی گناهی شما آن را در پرونده شما ثابت کند و اگر مرتکب جرمی شده اید با مهارت یا مدتی که دارد از مجازات شما تخفیف بگیرد. مجازات حبس خود را کاهش دهد یا می تواند حکم زندان را به جریمه تبدیل کند. یک وکیل خوب در این زمینه وکیلی است که از قوانین مواد مخدر و رویه های قضایی اشراف کامل داشته باشد.

وکیل مواد مخدر

Rate this post
tell
mobile
telegram
whatsapp